Урок. "Скорочення дробів."

Про матеріал
Розробка уроку математики у 6 класі на тему: "Скорочення дробів." За підручником "Математика 6 клас. Тарасенкова Н.А."
Перегляд файлу

Тема:    Скорочення дробів.

Мета: сформувати вміння скорочувати дроби, застосовуючи основну властивість дробу, розвинути логічне мислення, та виконувати усні обчислення.

Тип уроку: засвоєння знань, застосування вмінь і навичок.

Хід уроку:

І. Організаційний момент. Доброго дня. Розпочнемо урок з цитати Михайла Пилииповича Кравчука — українського  математика.

«Пам’ятайте, хочете навчитися плавати, сміливіше входьте у воду. Хочете навчитися математики, беріться за завдання. Кожне розв’язання є своєрідним мистецтвом пошуку.»

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1.              Розпочнемо наш урок грою «Закінчіть речення»
  1.               Дріб правильний, якщо…
  2.               Дріб неправильний, якщо…
  3.               Якщо чисельник і знаменник дробу помножити на одне й теж саме число, то…
  4.               Якщо чисельник і знаменник дробу поділити на одне й теж саме число, то…
  5.               Найбільший спільний дільник (НСД) — найбільше натуральне число, на яке без остачі ділиться кожне…
  6.               Найменше спільне кратне (НСК) — найменше натуральне число, яке ділиться на кожне…

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

Підвожу дітей до пояснення нового матеріалу. Виконуємо самостійну роботу на карточках.

Поділити чисельник і знаменник дробів на 2 і на 3:

Перевіряємо та обговорюємо отримані відповіді.

Ми з вами тільки що ділили чисельники та знаменники даних дробів на 2 і на 3.У таких випадках кажуть, що ми скоротили дроби на 2 і на 3.Таке перетворення дробів називають скороченням дробів. Оскільки дані дроби діляться на 2 і 3, то вони також діляться і на 6. Для дробів:  - 6 є найбільшим спільним дільником. Тому, якщо скоротити дріб на НСД, то отримаємо нескоротний дріб.

Пропоную виконати вправи для застосування теоретичних знань на практиці.

№1. Скоротити дроби.

  1.               ;     2) 

№2. Перетворити дроби у нескоротні.

  1.              

№3. Знайти пари рівних дробів.

  1.              
  1.                            

IV. Підсумок уроку.

Проговорюємо покроковий алгоритм скорочення дробів. Відповідаю на запитання від дітей. Виставляю оцінки.

V. Домашнє завдання.

Опрацювати параграф у підручнику  §6. Виконати письмово №205, №209.

(Підручник Математика 6 клас. Н.А. Тарасенкова, І.М.Богатирьова)

Дякую за урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 вересня 2019
Переглядів
5270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку