Урок «Слова-назви дії предметів. Дорожити словом»

Про матеріал
Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти слова-назви дій предметів за питаннями що робить? що роблять?; виховувати пильність до слова, повагу до співбесідника.
Перегляд файлу

Тема уроку. «Слова-назви дії предметів. Дорожити словом»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти слова-назви дій предметів за питаннями що робить? що роблять?; виховувати пильність до слова, повагу до співбесідника.

 

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Вправа «Настрій»

Дерево «Очікувань»

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

Каліграфічна хвилинка.

Сьогодні повторимо, як пишеться рядкова буква т.

Рядкова буква т складається з трьох елементів: короткої прямої похилої лінії; короткої прямої похилої лінії із заокругленням угорі ліворуч; короткої прямої похилої лінії із заокругленням угорі ліворуч, унизу — праворуч.

Починаємо писати коротку пряму похилу лінію від верхньої рядкової до нижньої рядкової лінії.

Відриваємо руку. Другий елемент приєднуємо трохи вище середини похилої прямої, заокруглюємо праворуч до верхньої лінії робочого рядка на ширину букви, а потім пишемо коротку й пряму похилу лінію до нижньої рядкової.

Відриваємо руку. Третій елемент починаємо писати трохи вище середини похилої прямої, заокруглюємо праворуч до верхньої лінії робочого рядка на ширину букви, а потім пишемо вниз коротку пряму похилу лінію; трохи не доводячи її до нижньої рядкової лінії, заокруглюємо вправо вверх, торкаючись її, закінчуємо писати на середині робочого рядка.

Правильно поєднуйте другий елемент з першим. Рахуємо: 1 — і — 2 — і — 3 — і.

Вправа «Сенкан»

Трава

Зелена, м’яка

Росте, зеленіє, жовтіє

У лузі зелена трава

III. Повідомлення теми та мети уроку

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з підручником (с. 58-59).

— Прочитайте текст на блакитній плашці. На які питання відповідають слова-назви дії?

Учитель. Прочитайте слово, написане в рядку.

— «Зберіть» речення з «розсипаних» слів: дозрівають, влітку, і, фрукти, овочі.

2. Виконання вправи 1.

• Розгляд малюнка. Аналіз змісту.

— Кого ви бачите на малюнку?

— Що роблять діти?

— Що роблять учителька й учень?

— Що робить дівчинка на передньому плані малюнка?

— Що робить дівчина на задньому плані малюнка?

— Запишіть слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?

• Надання індивідуальної допомоги, словесне оцінювання роботи.

3. Виконання вправи 2 (можна виконати усно).

• Читання вірша вчителем або учнями.

• Усний аналіз змісту з використанням запитання: що робить вовчисько на хуторі? (Сидить, шукає, нишпорить).  

4. Виконання вправи 3.

• Спочатку вправу виконують колективно, а після детального розбору учні можуть виписати дієслова самостійно.

V. Відефізкультхвилинка

  Узагальнення та систематизація отриманих знань

  1. Інтегровані види роботи (інтеграція з уроком читання).

Виконання вправи 4.

• Нагадати  дітям, про кого йдеться в казці В. Запорожець «Кульбабка». Усно аналізують текст вправи, після чого самостійно списують.

 Надання індивідуальної допомоги, словесне оцінювання роботи.

2 Риторичний аспект уроку.

• Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно».

Звернути увагу на те, що під час спілкування потрібно слідкувати за своїм мовленням, вдало добирати слова, не «кидати слів на вітер», дорожити власним словом.

VІІ. Підсумок уроку Вправа «Мікрофон»

— На які питання відповідають слова-назви дії предметів?

— Якою була Кульбабка з казки? Що вона робила?

  • Чи збулися ваші очікування від цього уроку?
  • Покажіть свій настрій на смайликах

 

1

 

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
3454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку