Урок - проект, який формує уміння працювати з інформацією (збір, систематизація, зберігання, використання); визначати для себе та суспільства дії, які допоможуть скоротити кількість відходів і повторно їх використати; фіксувати результати спостережень за засміченістю вулиць міста;вчить аналізувати проблему забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими відходами та власний стиль життя щодо регулювання кількості відходів;закладає дбайливе ставлення до навколишньої природи, виховує екологічну культуру школярів.
1
Методична розробка проекту
курсу за вибором «Уроки для сталого розвитку» для 3 класу
вчитель Попова Ольга Іванывна
ТЕМА: Сміття як проблема людства
ТИП: дослідницько-інформаційний
МЕТА: проаналізувати проблему забруднення навколишнього
середовища пластиковими, паперовими, харчовими відходами; проаналізувати власний стиль життя щодо регулювання кількості відходів.
РОЗВИВАЮЧА:формувати уміння працювати з інформацією (збір, систематизація, зберігання, використання); визначити для себе та суспільства дії, які допоможуть скоротити кількість відходів і повторно їх використати; зафіксувати результати спостережень за засміченістю вулиць міста.
ВИХОВНА: закласти дбайливе ставлення до навколишньої природи, виховати екологічну культуру школярів.
ОБЛАДНАННЯ:
ТРИВАЛІСТЬ: 2 тижні
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Учні використовують журнал, щоб:
Учні створюють інформаційний бюлетень, який включає:
ОСНОВНІ ПИТАННЯ:
Ключове питання:
«Сміття – це хвороба планети?»
Тематичні питання:
ХІД РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ
СТИСЛИЙ ОПИС
«Лідерами» серед сміття є папір, харчові та металеві відходи, пластик, тому що вони дуже повільно розкладаються природним шляхом.
Лінгвісти:
Екологи:
Науковці:
Результати своєї роботи кожна група оформлятиме у вигляді: лінгвісти – публікація, науковці та екологи – презентація.
електронними виданнями,
інформаційними телепрограмами.