Урок "Сміття як проблема людства"

Про матеріал

Урок - проект, який формує уміння працювати з інформацією (збір, систематизація, зберігання, використання); визначати для себе та суспільства дії, які допоможуть скоротити кількість відходів і повторно їх використати; фіксувати результати спостережень за засміченістю вулиць міста;вчить аналізувати проблему забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими відходами та власний стиль життя щодо регулювання кількості відходів;закладає дбайливе ставлення до навколишньої природи, виховує екологічну культуру школярів.

Перегляд файлу

1

 

 

Методична розробка проекту 

курсу за вибором «Уроки для сталого розвитку» для 3 класу

вчитель Попова Ольга Іванывна

Слайд1.JPG

ТЕМА:               Сміття як проблема людства

 

ТИП:                   дослідницько-інформаційний

 

МЕТА:                  проаналізувати проблему забруднення навколишнього

                            середовища пластиковими, паперовими, харчовими відходами; проаналізувати власний стиль життя щодо регулювання кількості відходів.

 

РОЗВИВАЮЧА:формувати уміння працювати з інформацією (збір,     систематизація, зберігання, використання); визначити для себе та суспільства дії, які допоможуть скоротити кількість відходів і повторно їх використати; зафіксувати результати спостережень за засміченістю вулиць міста.

 

ВИХОВНА:     закласти дбайливе ставлення до навколишньої природи, виховати екологічну культуру школярів.

 

ОБЛАДНАННЯ:

  • принтер
  • цифровий фотоапарат
  • комп’ютер
  • засоби для зв’язку з Інтернетом.

ТРИВАЛІСТЬ:   2 тижні

 

ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  • Створення учнівського журналу

Учні використовують журнал, щоб:

  1. Вести записи про проблему забруднення навколишнього середовища відходами.
  2. Донести до інших про  сміття, як «екологічну хворобу» світу.
  3. Записувати відповіді на питання вчителя в ході проекту.
  4. Розмістити фотозвіт щодо засміченості вулиць.
  • Створення учнівської презентації

Учні створюють інформаційний бюлетень, який включає:

  1. Дослідження теми «Сміття» в інших країнах.
  2. Аналіз власного стиля життя щодо регулювання кількості відходів.
  3. Визначити дії, які допоможуть скоротити кількість відходів та їх повторне використання.
  4. Галерею з фотографіями, зробленими учнями під час проекту.

 

ОСНОВНІ ПИТАННЯ:

Ключове питання: 

«Сміття – це хвороба планети?»

Тематичні питання: 

  • Що свідчить про масштабне засмічення планети?
  • Відходи з яких матеріалів загрожують стану планети?
  • Які відомі шляхи боротьби зі сміттям?
  • Що можеш зробити ти для скорочення кількості сміття?
  • Які зміни відбулися у твоєму способі життя та поведінці щодо відходів?

 

 

ХІД РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

СТИСЛИЙ ОПИС

  • http://avto-all.com/wp-content/uploads/2015/08/s4.pngНа нашій планеті сміття саме собою не утворюється – його не залишають ні тварини, ні рослини. Лише діяльність людини призводить до появи сміття. На Землі його накопичилося так багато, що видно навіть із космосу.

«Лідерами» серед сміття є папір, харчові та металеві відходи, пластик, тому що вони дуже повільно розкладаються природним шляхом.

  • Слайд3.JPGНаше завдання полягає в тому, щоб з’ясувати, як планету не перетворити на смітник, як зменшити кількість відходів, дати « друге життя» старим речам; як правильно сортувати відходи і навіщо це потрібно; які побутові відходи можна використати повторно.
  • На ці та багато інших питань ми і повинні дати відповіді.
  • Ми будемо працювати в групах – лінгвісти, екологи та науковці.
  • У кожної групи буде своє завдання, над яким вона працюватиме протягом проекту.

 

Лінгвісти:

  • Визначити проблему забруднення навколишнього середовища пластиковими, паперовими, харчовими відходами.
  • Провести дослідження цієї проблеми в інших країнах.

Екологи:

  • Дослідити засміченість вулиць міста Кривий Ріг.
  • Провести анкетування «Аналіз власного стилю життя щодо регулювання кількості відходів».

Науковці:

  • Простежити і зробити висновки про те, чи багато сміття викидає середньостатистична родина Кривого Рогу.
  • Визначити та проаналізувати дії, які допоможуть скоротити кількість відходів і повторно їх використати.

Слайд4.JPGРезультати своєї роботи кожна група оформлятиме у вигляді: лінгвісти – публікація,  науковці  та  екологи – презентація.

  • Слайд5.JPGУ своїй дослідницько-пошуковій роботі ви можете користуватися різними джерелами: Інтернет ресурсами, енциклопедіями, екологічними журналами

      електронними виданнями,

     інформаційними телепрограмами.

  • Час на розробку проекту складає 2 тижні. Працюйте групою, станьте колективом. Я бажаю вам успіху.

 

 

doc
Додав(-ла)
Попова Ольга
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку