Розробка уроку"Ти ідеш до магазину".

Про матеріал

Вчить дітей правил культурної поведінки в магазині, дотримуватися черги, бути ввічливими з іншими покупцями, з продавцями, вміти ввічливо подякувати продавцеві за покупку; формує правила поведінки в приміщенні магазину.

Перегляд файлу

Тема. Ти ідеш до магазину.

Мета: вчити дітей правил культурної поведінки в магазині, дотримуватися черги, бути ввічливими з іншими покупцями, з продавцями, вміти ввічливо подякувати продавцеві за покупку; формувати правила поведінки в приміщенні магазину.

Обладнання: свічка, сюжетні малюнки, назви крамниць.

Хід уроку

I.Організація класу

II. Повідомлення теми і мети уроку

-Для чого людині потрібен вогонь?

-Де може горіти вогонь?

-Чи може горіти такий вогонь у серці людини?

-Щоб дати відповідь на це питання послухайте такі рядки і скажіть, про який вогник йдеться у вірші?

Якщо чесний ти з людьми й собою

І вогник палає у серці.

Якщо ти живеш із добром і любов'ю.

То вогник той совістю зветься.

Щодня людина говорить різні слова, виконує певні дії, відвідує різні громадські місця, переживає почуття, але, на жаль, вони не завжди достойні поваги чи захоплення. Часто словом і ділом можна когось образити. Одразу цього можна й не по­мітити, але згодом наш внутрішній голос докоряє нам за цей вчинок. І цей внутрішній голос люди називають совістю.

-Чи чули ви його в своєму серці?

-Коли це трапилося?

Дуже часто, дивлячись на негативну поведінку тої чи іншої людини, можна почути такі слова: „ Ні сорому, ні совісті”, „Без­соромні очі”, ,Де сором загубив там і серце шукай.”

-Як ви їх розумієте?

На цьому уроці ми будемо обговорювати поведінку людей в громадських місцях, а саме в магазині.

III. Актуалізація опорних знань

-Спробуємо визначити, які ви знавці правил культурної пове­дінки.

Гра «Чемно – нечемно»

Якщо чемно - плескайте в долоні двічі, нечемно - один раз. Помагати слабким, маленьким, хворим?

Голосно розмовляти в бібліотеці?

Штовхнути і не вибачитися?

Поступитися місцем у транспорті?

Пройти без черги?

Вживати „чарівні слова” т.д.

Запитання і завдання для учнів.

-Пригадайте і назвіть ще основні правила поведінки на вулиці, в театрі, бібліотеці.

IV.Робота над новим матеріалом.

-А якими з цих правил ми можемо скористатися під час відвідування магазину?

-Які магазини ви знаєте?

-Які речі можна придбати в магазині?

-Які слова ви найчастіше чуєте в магазині?

-Як ви гадаєте, що можна, а чого не треба робити в магазині? Чому?

-Хто з вас знає, як треба поводити себе в магазині?

-Чи завжди ви дотримуєтеся черги?

-Як попросити продавця показати іграшку, яка найбільше вам сподобалася?

-Що треба сказати після того, як ви отримали покупку?

Засвоєння правил поведінки в магазині.

Гра-змагання „ Що можна придбати у крамниці?”

Перед вами назви крамниць . Коли я назву одну з них, спробуйте

перечислити якомога більше товарів, що їх там

продають.

Сюжетно-рольова фа „ У магазині”.

Діти розподіляють ролі продавців, покупців залежно від завдання, шо його вони виконують.

Н-д: ви шукаєте подарунок на день народження друга; ви прийшли за продуктами тощо. Решта - глядачі. Вони аналізують поведінку учнів - героїв рольової гри.

 Обігрування рольових ситуацій.

Ситуація 1

Ти - продавець у продуктовому магазині. Порадьте покупцеві, які продукти найкраще придбати для приготування смачного торту.

Ситуація 2.

Ти - продавець в іграшковому магазині. Порадьте, який подарунок иайкраще придбати маленькій дівчинці на день народження.

Ситуація 3.

Ти - продавець у книгарні. Порадьте, яку книгу подарувати хлопчикові, який навчається у 1 класі.

V. Підсумок уроку.

-Що нового дізналися на уроці?

-Давайте ще раз повторимо і узагальнимо правила поведінки в магазині. (Вчитель зачитує правила з дошки.)

Заходячи у магазин, подивися, чи є в ньому потрібні тобі товари.

Умій правильно запитати про наявність у продажу тих чи інших товарів.

Будь чемним з продавцем. Не забувай подякувати йому за продане тобі.

Стоячи у черзі, не втручайся у розмову старших.

Не привертай до себе увагу пустими запитаннями.

Коли ж тебе про щось запитують, відповідай чітко, люб’язно,

У магазині не можна бігати, кричати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Резник Богдана Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
5845
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку