Інтегрований урок з читання, трудового навчання, музики у 1 класі.
Метою даного уроку є: ознайомити з природними процесами, що відбуваються взимку, розширити уявлення дітей про секрети зимової краси;
удосконалювати навики читання; розвивати спостережливість, виховувати любов до природи.
Тема. Сніжинки - балеринки спустилися згори…
Інтегрований урок з читання, трудового навчання, музики у 1 класі.
Мета: ознайомити з природними процесами, що відбуваються взимку, розширити уявлення дітей про секрети зимової краси;
удосконалювати навики читання; розвивати спостережливість, виховувати любов до природи.
Хід уроку
І. Діти, сьогодні наш урок незвичайний. На ньому ми будемо співати і танцювати, читати і витинати. На наш урок завітала Зима. Вона засипала клас пухнастими сніжинками. Це подарунки для вас, але щоб одержати їх потрібно прочитати записані на них слова.
ІІ. Підготовка до читання.
1.« Розсипанка»
Зібрати розсипані букви у слова: і д л (лід), с г н і (сніг), з м и а (зима), р о з м о (мороз), х о л д о ( холод)
2.Поетична хвилинка.
- Діти, із зимою ви зустрічаєтесь кожен день, коли граєте у сніжки, катаєтесь на санчатах, або просто йдете засніженою вулицею до школи.
Сьогодні зимонька засніжила наш клас. А розкажіть мені яка зима.
Я буду читати віршик, а ви підберіть слова , що закінчують кожен другий рядочок.
А яка зима буває?
Скаже той, хто добре …(знає)
Чи вона буває ніжна?
Ні! Холодна й…( білосніжна)
Так! Холодна, вітер віє,
І від снігу все …(біліє)
В небі темна хмара висне,
Іноді мороз аж ..( тисне)
3. « Фотооко »( на секунду показую карточку із словом, діти вгадують слово).
-А зараз прочитайте слова про зиму.
Сніжинка
Метелиця
Завірюха
Хмаринка
Снігопад
Зима
Мороз
-А шо таке снігопад? Завірюха?
ІІІ. Робота над новим текстом.
Вірш П. Воронька « Кожушок»
1. Вступна бесіда.
Погляньте на малюнок у букварику. - Чим вкрита земля? - Як сніг потрапляє на Землю? - Якого він кольору? - Яку користь приносить сніг? - Чому сніжинок називають сестричками?
2. Читання вірша.
- вчителем;
- учнями;
- вибіркове читання.
- Хто продавав кожушок?
- Коли розтало хутро?
- Як ви думаєте? Коли сніжинки великі і пухнасті, а коли дрібненькі і самотні? ( Дрібненькі у морозну погоду, а лапаті у теплу)
ІV. Фізкультхвилинка.
(Пісня «Сніжинки» сл.Н. Юрченко, муз. М. Ведмедері)
V. Витинання сніжинок. 1.- Діти, сьогодні ми навчимося створювати сніжинки. Ми будемо їх вирізати з паперу. У кожного на парті листочок паперу. Зігніть його на трикутник і відріжте зайве. У вас вийде квадрат. Його ми складаємо за зразком і вирізаємо.
2. Повторення правил техніки безпеки.
3. Витинання сніжинок.
VІ. Підсумок уроку.
Зима подарувала нам кілька сніжинок, а ми створили їм сестричок і у нас тепер справжній снігопад. Коли буде йти сніг, ви зловіть обережно на рукав сніжинку, тільки не на долоньку, щоб не повторити помилку котика, роздивіться її уважно і намалюйте малюнок «Моя сніжинка»