Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Сонце і колообіг води в природі". Навколишній світ. 5 клас.

Про матеріал

Матеріал розрахований на вчителів, що викладають Курс «НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» у 5-х класах за науково-педагогічним проектом «Росток».

Урок "Сонце і колообіг води в природі". Навколишній світ. 5 клас.

У 5 класі курс “Навколишній світ” має назву “Першооснови природи Землі” і базується на елементарних знаннях з фізики, астрономії, хімії, біології, екології.

Даний урок розглядається при вивченні розділу "Макросвіт".

Перегляд файлу

Тема: Сонце і колообіг води в природі

Мета:      - пояснити невід’ємність сонячного світла для кругообігу води в природі;

  • розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати інформацію та робити висновки;
  • виховувати матеріалістичний світогляд учнів.

Тип уроку: урок отримання нових знань.

Методи і форми роботи: бесіда, робота з підручником, розповідь вчителя.

 

Обладнання:  підручники з навколишнього світу, плакати, малюнки учнів.

 

Основні терміни і поняття: колообіг води, випаровування.

 

План уроку

  1.     Активізація знань учнів.
  • Дати визначення: «сонячне світло - це...».
  • Куди дівається енергія сонця?
  • Які агрегатні стани води ви знаєте? За яких умов?

II Вивчення нового матеріалу.

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  2. Розповідь вчителя:

лише одна двомільярдна частка всієї кількості енергії, яку випромінює Сонце досягає Землі, її достатньо щоб википіли всі океани Землі.

  1. Робота з підручником – малюнок 1 с.12, пояснення схеми з виділенням основних етапів кругообігу:
  1. випаровування води (перехід води з рідкого агрегатного стану в газоподібний);
  2. утворення хмар;
  3. випадання осаду (дощ, сніг, град);
  4. наповнення водойм (боліт, річок, озер, морів, світового океану).

Висновок: Сонце приводить у дію великий кругообіг води на нашій планеті.

  1. Що таке колообіг води?

Колообіг води – це безперервний рух води на земній кулі, що відбувається під впливом сонця.

  1. Робота з підручником: учні повинні знайти ще природні явища, які «забезпечує» сонячна енергія (с.11).
  1.   Узагальнення.   Без сонячного тепла неможливі всі зміни та рухи в природі. Чому?
  2.    Домашнє завдання: опрацювати § 1.1 с.11-12, за бажанням опрацювати повідомлення: «геліотропізм».

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку