І.Організаційний момент.
ІІ. Вправа «Погода»
-
Яка зараз пора року?
-
Який місяць?
-
Який день тижня?
-
Подивіться у вікно, який стан неба?
-
Сьогодні до нас завітало Сонечко, але що з ним трапилось?
-
Щоб повернути Сонечку промінчики, ми маємо виконати завдання. А завдання нам приніс наш помічник Сонечко-Семикрапочка.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Бесіда.
-
Завдання 1 промінчика – гра, яка називається «Яке Сонце?». Я кидатиму вам м’ячика, а ви будете говорити, яке ж Сонце.
-
Отже ми повернули перший промінчик Сонечку.
ІV. Повідомлення теми та мети уроку.
- Ось на сьогоднішньому уроці ми дізнаємося багато цікавого про Сонце, а ще узнаємо про значення Сонця для життя на Землі.
V. Вивчення нового матеріалу.
1. Казка про Сонце.
- Сонечко-Семикрапочка дарує нам 2 промінчик. Він приніс нам казку.
Одного веселого сонячного дня раптово все вкрила темрява. Це злий чарівник викрав Сонечко. Він хотів знищити все живе.
-
А зараз заплющіть очі, уявіть, як було б жити без сонця. (Темно)
-
Подивіться у вікно. Там світло?
-
То чи зміг злий чарівник знищити сонце?
-
А знаєте чому? Бо не зміг його довго тримати в руках. Як ви гадаєте, чому чарівник не втримав сонце?
-
Воно обпікало чарівника,немов вогонь. Адже наше Сонце – зоря, величезна розпечена куля.
-
Ось ми і розібралися, чому злий чарівник не зміг знищити сонце, і повернули Сонечку другий промінчик.
2. Хвилинка-цікавинка.
- Третій промінчик, який принесло Сонечко-Семикрапочка, пропонує нам подивитися цікаве відео про Сонце. Під час перегляду ви маєте звернути увагу, для чого та для кого потрібне Сонце.
(Перегляд відео).
-
Тож, для чого потрібне сонце? А для кого?
-
Що вам найбільше запам’яталося?
-
Отже, сонце – це велика розжарена куля. Воно потрібне для рослин, тварин та людей, тому що вони не можуть жити без сонячного світла і тепла. Ми повернули третій промінчик нашому Сонечку.
3. Фізкультхвилинка.
- Четвертий промінчик пропонує відпочити.
-
Ми повернули Сонечку четвертий промінчик.
4. Робота з підручником.
- П’ятий промінчик пропонує нам попрацювати з підручником. Відкрийте підручники на ст.37. Розгляньте уважно перший малюнок і скажіть, що більше – Сонце чи наша планета Земля?
-
Сонце набагато більше за нашу планету. Якщо ми уявимо, що м’яч – це Сонце, то Земля буде мати розмір гречаної зернинки.
-
Отже, ви дізналися, що Сонце дуже велике в порівнянні із Землею. І ми повертаємо наступний промінчик Сонечку. А Сонечко-Семикрапочка дуже радіє, що ви всі уважні та активні.
VІ. Узагальнення й систематизація отриманих знань.
-
Робота в зошитах.
-
Семикрапочка дає нам наступний промінчик, який хоче, щоб ми попрацювали в зошитах. Завдання має назву «Кому потрібне Сонце?». У завданні 1 ви повинні обвести простим олівцем ті малюнки, хто не може жити без Сонця.
-
Назвіть, кого ви обвели (діти, собачка, ластівка).
-
Отже, Сонце потрібне тваринам і людям, а ще рослинам.
-
Ми повернули шостий промінчик Сонечку.
-
Хвилинка міркувань.
-
Сонечко – Семикрапочка мені підказує, що в нього залишився ще один промінчик, який хоче, щоб ви пояснили вислів «Сонце світить, сонце сяє – вся природа воскресає». Як ви розумієте цей вислів?
-
Молодці. Ми повернули всі промінчики Сонечку.
VІІ. Підсумок уроку.
Вправа «Мікрофон»
-
Але погляньте на Сонечко, воно все одно чомусь сумне. Давайте ми розкажемо йому, що ж ми дізналися на сьогоднішньому уроці. Для цього ви починатимете свої відповіді словами: «Я знаю про Сонце, що …»
-
А зараз станеться диво. Але для цього ви повинні міцно-міцно заплющити очі.
-
Погляньте, наше Сонечко стало усміхненим. Воно разом із Семикрапочкою дуже дякують, що ви були активні, уважні і дуже старанно працювали.
|
Вправа для дихання
М’яч шипований
Пружинка
М’яч гладкий
Пружинка
Пружинка
Вправа для очей (схема)
Фізкультхвилинка «Ознаки сонця» (присідання-потягування)
Мішечки
Вправа для очей (круги)
Мішечки
Вправа для очей (схема)
Пружинка
Так чи ні
Пружинка
Пружинка
|