Урок "Сортуємо сміття з лего"

Про матеріал
Розробка уроку "Сортуємо сміття за допомогою цеглинок лего" допоже дітям дізнатися про різні побутові відходи да навчитися сортувати їх.
Перегляд файлу

Сортуємо сміття з лего

  • Погляньте, що зображено на малюнках? (малюки забрудення Землі)
  • Як ви про це здогадались?
  • Як називається наша планета? (Земля)
  • Яке найбільше багатство нашої планети? (Природа)
  • Чому саме природа?... (Природа щедро дарує нам свої дари, не шкодуючи нічого. А від нас щоденно просить лиш одного:  Щоб ми до неї були добрими)
  • Чи почувається наша планета щасливою?
  • Чому?
  • Якою тут зображена планета? Чому?
  • Сміття- це хвороба нашої планети. Чи помітили ви проблему засмічення на вулицях нашого міста, ідучи до школи?
  • У яких місцях можемо ще зустріти різні побутові відходи?
  • Діти, ми з вами п’ємо водичку, дихаємо повітрям, вирощуємо рослини, їмо овочі та фрукти, читаємо підручники… Щодня ми використовуємо багатства природи для того, щоб жити. Отже, ми повинні і піклуватися про природу, бережно відноситися до неї, придумати як ми можемо допомогти природі… (Не забруднювати її ).
  • Сьогодні ми з вами повчимося допомагати природі для цього вам треба поділися на команди. Погляньте на дошку. Тут є сміттєві баки для сортування сміття та подальшої переробки і використання. Кожен бак має відповідний колір. Кольори баків відповідають вашим кольорам цеглинок.
  • Що будемо кидати у бак? (Харчові відходи- оранжевий бак, метал- жовтий, пластик- червоний, електронні відходи- блакитний,  скло – синій, папір- зелений)
  • Чи всі слова для вас зрозумілі?
  • Ось у мене є цілий пакет сміття (показати пакет із різним сміттям). Мені треба його винести та покласти у відповідний бак. Допоможете мені посортувати сміття?
  • Ви мені будете сигналізувати за допомогою цеглинок. В який пак мені треба покласти …показати батарейки? … (і так все що є в пакеті по черзі? )….
  • А якби ми викинули всі ці відходи в один бак. Чи моглт б ми їх переробити?
  • Тепер давайте порахуємо скільки відходів ми викинули у кожен бак?
  • Скільки у першому?.... і т. д.
  • А тепер у вас буде таке завдання: зробити діаграму відносно кількості відходів, які ми викинули у бак. НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО КОЛІР НАШИХ БАКІВ ТА ЦЕГЛИНОК. ВОНИ ПОВИННІ  БУТИ ОДНОГО КОЛЬОРУ,
  • Де ми зустрічаємося з такими діаграмами? (як вибирають кандидатів у президенти)
  • Чого кинули найменше?
  • Чого однакову кількість?
  • Яких відходів найбільше?
  • Яке відношення має макулатура, зібрана в сміттєвому баці до збереження природи? (можна переробити на папір і цим зберегти декілька дерев).
  • А що нам дають дерева? (1 дерево може забезпечити киснем 3-х людей). (Дають навколишню красу і довкілля).

А зараз давайте уявимо себе будівельниками та побудуємо завод з переробки сміття)…. Кожна команда будує свій завод з переробки відходів.  (Діти тягнуть з листочки з відповідним кольором баків. Якого кольору листочок – такий завод і будують і відповідно діляться на команди…. На жовтому листочку надруковано ключ- металеві відходи. На синьому – банка- завод по переробці скла. Зелений- книга- по переробці паперу. Червоний – пластикова пляшка- переробка пластику і т. д.)

ВИСНОВИК: Якщо ми будемо піклуватися про природу, бережно відноситися, то навколишній світ стане значно краще!

 

docx
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку