Сортуємо сміття з лего
-
Погляньте, що зображено на малюнках? (малюки забрудення Землі)
-
Як ви про це здогадались?
-
Як називається наша планета? (Земля)
-
Яке найбільше багатство нашої планети? (Природа)
-
Чому саме природа?... (Природа щедро дарує нам свої дари, не шкодуючи нічого. А від нас щоденно просить лиш одного: Щоб ми до неї були добрими)
-
Чи почувається наша планета щасливою?
-
Чому?
-
Якою тут зображена планета? Чому?
-
Сміття- це хвороба нашої планети. Чи помітили ви проблему засмічення на вулицях нашого міста, ідучи до школи?
-
У яких місцях можемо ще зустріти різні побутові відходи?
-
Діти, ми з вами п’ємо водичку, дихаємо повітрям, вирощуємо рослини, їмо овочі та фрукти, читаємо підручники… Щодня ми використовуємо багатства природи для того, щоб жити. Отже, ми повинні і піклуватися про природу, бережно відноситися до неї, придумати як ми можемо допомогти природі… (Не забруднювати її ).
-
Сьогодні ми з вами повчимося допомагати природі для цього вам треба поділися на команди. Погляньте на дошку. Тут є сміттєві баки для сортування сміття та подальшої переробки і використання. Кожен бак має відповідний колір. Кольори баків відповідають вашим кольорам цеглинок.
-
Що будемо кидати у бак? (Харчові відходи- оранжевий бак, метал- жовтий, пластик- червоний, електронні відходи- блакитний, скло – синій, папір- зелений)
-
Чи всі слова для вас зрозумілі?
-
Ось у мене є цілий пакет сміття (показати пакет із різним сміттям). Мені треба його винести та покласти у відповідний бак. Допоможете мені посортувати сміття?
-
Ви мені будете сигналізувати за допомогою цеглинок. В який пак мені треба покласти …показати батарейки? … (і так все що є в пакеті по черзі? )….
-
А якби ми викинули всі ці відходи в один бак. Чи моглт б ми їх переробити?
-
Тепер давайте порахуємо скільки відходів ми викинули у кожен бак?
-
Скільки у першому?.... і т. д.
-
А тепер у вас буде таке завдання: зробити діаграму відносно кількості відходів, які ми викинули у бак. НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО КОЛІР НАШИХ БАКІВ ТА ЦЕГЛИНОК. ВОНИ ПОВИННІ БУТИ ОДНОГО КОЛЬОРУ,
-
Де ми зустрічаємося з такими діаграмами? (як вибирають кандидатів у президенти)
-
Чого кинули найменше?
-
Чого однакову кількість?
-
Яких відходів найбільше?
-
Яке відношення має макулатура, зібрана в сміттєвому баці до збереження природи? (можна переробити на папір і цим зберегти декілька дерев).
-
А що нам дають дерева? (1 дерево може забезпечити киснем 3-х людей). (Дають навколишню красу і довкілля).
А зараз давайте уявимо себе будівельниками та побудуємо завод з переробки сміття)…. Кожна команда будує свій завод з переробки відходів. (Діти тягнуть з листочки з відповідним кольором баків. Якого кольору листочок – такий завод і будують і відповідно діляться на команди…. На жовтому листочку надруковано ключ- металеві відходи. На синьому – банка- завод по переробці скла. Зелений- книга- по переробці паперу. Червоний – пластикова пляшка- переробка пластику і т. д.)
ВИСНОВИК: Якщо ми будемо піклуватися про природу, бережно відноситися, то навколишній світ стане значно краще!