29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Урок "Спідниця.Ознайомлення з комп'ютерною програмою для побудови креслення поясного виробу"

Про матеріал

В розробці інтегрованого уроку з технологій та інформатики "Спідниця. Ознайомлення з комп'ютерною програмою для побудови креслення поясного виробу" розглянуті основні моделі спідниць, програми для конструювання одягу. Міжпредметна інтеграція: технології, інформатика

Перегляд файлу

ТЕМА:

 ОЗНАЙОМЛЕННЯ З КОМП'ЮТЕРНОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ    ПОБУДОВИ КРЕСЛЕННЯ ПОЯСНОГО  ВИРОБУ.

МЕТА:

Навчальна:

- навчити  застосовувати інформаційно-комунікативні технології в навчанні та повсякденному житті;

- оцінювати процес і досягнуті результати технологічної діяльності;

- забезпечити засвоєння учнями поняття про комп’ютерні програми для конструювання швейних виробів;

- формувати життєву компетенцію учнів у інформаційному просторі, вміти працювати з різними інформаційними джерелами;

Розвивальна:

- сприяти розвитку пізнавальних та творчих здібностей учнів, конструкторського мислення, умінь використовувати отриману інформацію;

Виховна:

- виховання основ культури праці, раціональності та практичності під час творчого пошуку, потребу виявити себе в різноманітних сферах діяльності.

Обладнання, матеріали та наочність: ПК, програма «Leko»  для конструювання та моделювання одягу.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Х І Д     У Р О К У.

1.Організація класу.

Сюжет «Ukrainian Fashion week18»

Створення позитивного настрою:

Учитель Носкова Л.П.:

Сьогодні у нас незвичайний урок

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В Країну професій, в країну чудову.

Що нас чекає – ще нам невідомо.

Обговорення сюжету:

- чому розпочали урок з цього сюжету?

 

2. Актуалізація опорних знань.

Гра «Слухай, слухай, професію не прослухай»

Учитель Носкова Л.П.:

 Пропоную вам пограти в гру «Слухай, слухай, професію не прослухай».

Я називатиму різні слова, а ви, коли почуєте назву професії, плескатимете в долоні:

Дизайнер одягу, зошит, століття, кравець, ручка, квітка, машина, закрійник, бабка, художник-модельєр, ліс, конструктор-модельєр, базіка, швачка, мишка, метелик, скло, манекенниця, ледар, дитина, підлога.

 

- До якої сфери діяльності належать названі професії? (діяльність зі створення різних моделей одягу) 

 

 

 

 

 

 

3. «Мозковий штурм»

Учитель Носкова Л.П.:

 

- які етапи передбачає створення нової моделі одягу?

 

Відповіді учнів:

Процес виготовлення одягу складається із таких етапів:

- розробляється художній ескіз;

- будується креслення запланованого виробу;

- креслення моделюється згідно з художнім ескізом;

- далі промодельоване креслення переноситься на  тканину;

- і починається пошиття виробу.

Учениця:

У процесі виготовлення виробу виконується ціла низка технологічних операцій, кожна з них має свій зміст і технічні умови виконання. Усі операції можна поділити на групи – ручні роботи, машинні роботи та волого-теплові роботи.

 

Учитель Носкова Л.П.:

Перед вами лежать картки, напишіть на них своє прізвище і заповніть іх. Я перевірю як ви засвоїли навчальний матеріал  попередніх уроків і на наступному уроці ви отримаєте оцінки.

 

4. Відповісти на запитання в картках контролю:

Прізвище, ім’я________________________________________________

 

1. Із запропонованих видів одягу вибрати та підкреслити поясні вироби:

Халат                                              спідниця

Шорти                                             сукня

Жакет                                               жилет

Штани                                              сарафан

2. Закінчити речення:

Припуски на шви залежать від здатності тканини ____________________

(драпіруватися, сипатися, декатируватися)

3. Пронумерувати послідовність виконання робіт:

_______ вибір моделі

_______ моделювання виробу

_______ оздоблення виробу

_______ побудова креслення виробу

 

4. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Учитель  Носкова Л.П.:

 Більшу частину одягу виготовляють на різних швейних підприємствах, як вітчизняних, так і закордонних. Згідно факту вступу України до Світової організації торгівлі, яка об’єднує 148 країн світу, проблема конкурентоспроможності швейних виробів стає особливо гостро. Вочевидь без автоматизації виробництва не обійтись. Тим більше, що швейна галузь у нашій країні готова до сприйняття нових технологій у галузі автоматизації виробництва.

 Сучасна система автоматизованого проектування (САПР) одягу значно полегшує, спрощує і прискорює процес проектування швейних виробів. Створено цю систему за допомогою комп’ютерних технологій і техніки.

 

5. Повідомлення теми уроку

Учитель Носкова Л.П.:

Тема уроку: «КОМП'ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ    ПОБУДОВИ КРЕСЛЕННЯ ПОЯСНОГО  ВИРОБУ»

 

Будь ласка, дівчата, відкрийте зошити і запишіть тему уроку.

 

6. Визначення завдань для учнів на урок

Учитель:  на сьогоднішньому уроці ви повинні:

Ознайомитись з   комп’ютерними програмами для  конструювання швейних виробів.

 

7. Вивчення нового матеріалу.

Учитель  Віннік О.І.:

 Разом  з класичними методами і засобами конструювання сьогодні використовують комп’ютерні програми та комплекси, які не тільки  скорочують час на конструювання, а й мають безліч можливостей для творчості. Удосконалюються САПР одягу, які дозволяють утілити  в реальність найсміливіші фантазії модельєрів-конструкторів і відкривають безмежні перспективи у виробництві одягу. Такі програми мають різні можливості і застосування: одні використовують у домашніх умовах, інші розроблені спеціально для  підприємств. Метою САПР є вдосконалення процесу виготовлення швейних виробів. Завдяки цим програмам можна не тільки будувати кресленики швейних виробів, а й виконувати моделювання, виготовляти лекала, розмножувати ці лекала. Для виконання конструювання швейних виробів існують такі програми:

«Компас», «AutoCAD», «Solid Works»,  «Leko», «Grafis», «JULIVI», «Грація».

 

Учитель Носкова Л.П.:

Дівчата, запишіть в зошитах  назви цих програм, я думаю, вам в житті вони  знадобляться.

А так як ми з вами працюємо над пошиттям спідниць, то й будемо сьогодні  знайомитись з   програмою «Leko»,  спідницями.

 

Учитель Носкова Л.П. :

 

Для нас коротку інформацію про історію спідниці підготувала Сергєєва Анна:

 

 

Історія появи спідниці починається з глибокої давнини. Виявляється, спочатку цей вид одягу носили не стільки жінки, скільки чоловіки. Своєю появою спідниця зобов’язана, перш за все, поширеною тоді пов’язкою на стегнах. А поява її, як деталі жіночого гардеробу, відноситься вже до 16 століття. У стародавній Русі спідниця з’явилася набагато пізніше – лише в 19 столітті. Раніше сільські дівчата носили простого покрою сарафани, сучасні жінки надають перевагу різним стильним моделям спідниць.

 

Учитель Носкова Л.П.:

  Увага на екран: подивіться поради  від  українського сучасного дизайнера Андре Тана  (сюжет з Андре Таном)

 

Учитель Носкова Л.П.:

А що ми знаємо про сучасні спідниці?

До слова я запрошую дівчат Безштанько Анастасію та Шинкарьову Євгенію – майбутніх дизайнерів, із корисними порадами:

 

Презентація: Сучасні спідниці.

 

ІНФОРМАЦІЯ ДО СЛАЙДІВ

Слайд 1.

      Хоча штани досить щільно увійшли сьогодні в жіночу моду, дизайнери з упевненістю говорять про те, що їм не під силу повністю витіснити сукні та спідниці, адже саме вони роблять жінку витонченою і вишуканою.

 

       Говорячи про те, які тренди диктує мода сезону весна-літо 2018 року, необхідно приділити особливу увагу спідницям. Довгі й короткі, облягаючі і розкльошені, в цьому році вони будуть обов'язковим елементом жіночого образу. Носити спідниці можна, поєднуючи їх з елегантною блузою, легким светром, або тонкою маєчкою, що поєднуються по дизайну з самою спідницею.

 

Слайд 2:

У 2018 році в тренді жіночність і елегантність, а це значить, що в гардеробі кожної жінки має бути кілька модних спідниць, універсальних і стриманих для повсякденних образів, а також ефектних і навіть епатажних для особливого випадку.

 

З численних варіантів, в 2018 році варто віддати перевагу таким:

 

Слайд 3:

Спідниця-олівець

          Універсальний варіант, який не виходить з моди протягом декількох сезонів. Спідниця-олівець довжини міді - відмінний вибір для образу ділової леді, що поєднує в собі простоту, вишуканість і витонченість.

 

Важливо. Даний фасон не тільки підкреслює витонченість стрункої фігури, але і дозволяє приховати невеликий животик.

 

Слайд 4:

Модне гофре

       Мода повертається… і трендом 2018 роки знову названа стильна спідниця зі складками. Варто зауважити, що актуальним в новому сезоні буде не класичне плісе, а стильні гофровані моделі з легких напівпрозорих тканин.

 

Важливо. Струнким дівчатам можна сміливо купувати спідниці, в яких складочки починаються прямо від пояса. Власницям більш пишних форм варто звернути увагу на моделі з кокеткою.

 

Слайд 5:

Волани, рюші, вишукана баска

У цьому році особливою популярністю будуть користуватися моделі з воланами, рюшами або баска. Якщо в минулому сезоні дизайнери пропонували завужені моделі, в яких баска підкреслювала область талії, то цього літа акценти змістилися до низу виробу, що ще більше підкреслює витонченість жіночої фігури.

У розкльошених і асиметричних спідницях широко використовуються оборки, що надають образу легкість і романтичність

Важливо. Дівчатам з формами варто особливо ретельно підбирати модель з рюшами або воланами, так як подібний декор здатний додати в області стегон кілька зайвих сантиметрів.

 

 

Слайд 6:

А-силует

          Витонченість і елегантність - основні риси трикутних спідниць А-силуету, що підкреслюють тонку талію і вигідно приховують зайві сантиметри в області стегон. У 2018 році для сезону весна-літо можна сміливо купувати модні спідниці довжини міді або максі, однотонні або з яскравими, соковитими принтами.

 

Важливо. Дана модель вимагає від жіночої фігури наявності чітко вираженої талії.

 

Слайд 7:

Прозорі максі

         Майбутнє літо дозволить дівчатам вибирати між облягаючими міні-спідницями і повітряними, ефектно граючими при подиху вітерця максі. У тренді - високі розрізи (значно вище коліна) і прозорі тканини.

 

Важливо. Спідниця-максі з прозорої тканини - відмінний вибір для створення багатошарового образу.

 

 Учитель Носкова Л.П.:

Зарядка для очей

Зараз, коли ми багато   часу проводимо за комп'ютерами, з'явилась ще одна хвороба цивілізації – втрата гостроти зору. Як можна запобігти цій хворобі?

Ми зробимо гімнастику для очей:

  Міцно примружте очі на 3-5 секунд, далі потримайте очі розплющеними 3-5 секунд. Повторіть цю вправу 4 рази.

Ця вправа укріплює м'язи повік, покращує кровообіг.

 

Учитель Носкова Л.П.:

Переходимо до другого етапу нашого уроку:  Робота за комп'ютером.

 8. Формування вмінь і навичок учнів

Учитель  Віннік О.І.:

- Практична робота «Ознайомлення з програмою «Leko» для конструювання швейних поясних виробів»

- Перед початком роботи повторення «Правил безпечної праці під час використання ПК»

Учитель Віннік О.І.:

Алгоритм роботи із програмою

 - підбиття підсумків практичної роботи:

Показується роздруковане креслення вибраної моделі

9. Осмислення учнями вивченого матеріалу.

Учитель Носкова Л.П.:

- Назвіть етапи розробки нових моделей одягу

- Що таке САПР

- Назвіть сучасні САПР, які широко використовують у швейному виробництві.

 

10. Рефлексія

Сьогодні на уроці трудового навчання я

Дізналася

Зрозуміла

Я не знала, а тепер знаю

Надалі я хочу

 

 11. Д.з.: на флешках у вас є ця програма, потренуйтесь вдома, виберіть спідницю, яка вам сподобалась та роздрукуйте креслення.

 

12. Виставлення оцінок.

 

Заключне слово учителя Носкової Л.П.:

«Корінь праці гіркий, але овоч солодкий».

Завжди пам'ятайте це українське прислів'я. Якщо жити за таким правилом, можна досягнути високих життєвих результатів.

Сюжет м-м «Попелюшка»

 

doc
Додано
31 липня 2018
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку