Урок "Спільнота. Невідомий пахучо-медовий світ"

Про матеріал
Часто учителі шукають розробки уроків. Пропоную конспект уроку з курсу "Я досліджую світ" у 2 класі за підручником О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко.
Перегляд файлу

Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ» на тему «Спільнота. В.Тибель «Невідомий медово-пахучий світ»

Клас: 2

Урок: ЯДС

Тема. Спільнота. Вступ до теми. В.Тибель «Невідомий медово-пахучий світ».

Очікувані результати навчання:

  • прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком;
  • читає правильно та виразно текст;
  • розповідає про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • вирізняє у тексті істотну інформацію про природу;
  • розрізняє за деякими ознаками комах;
  • описує послідовність дій;
  • знаходить значення математичних виразів;
  • уважно вислуховує думку співрозмовника;
  • добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу.

                                                      Хід уроку

І. Ранкова зустріч

 

1. Привітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Працюють голівки

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви,

Бажаю вам я.

 

2. Вправа «Створення башти настрою»

 

У кожного в руках – вежа LEGO, діти обирають колір цеглинки відповідно до настрою: теплі кольори – гарний настрій, холодні – поганий; передають по колу, прикріплюючи свою цеглинку, аргументуючи свій вибір.

 

3. Новини дня

 

Календар погоди: сьогодні  … грудня, пятниця. Надворі зима. Небо - …

ІІ. Робота над темою уроку

 

  1. Відгадування загадки

У садку стоїть хатина,

Роботяща в ній родина.

По квітках усе літає,

Мед пахучий добуває. (Бджоли)

  1. Складання звукової моделі слова-відгадки

Запишіть відгадку. Побудуйте звукову схему слова-відгадки.

(РЗ с.47, завд.2)

  • Хто може здогадатися , якою буде тема нашого уроку?
  • Тема уроку – «Бджолина спільнота» або «Невідомий пахучо-медовий світ».
  • Хто з вас пригадає, що означає слово «спільнота»?

Спільнота – група людей, які мають спільні інтереси і потреби.

  • Спільноти яких людей ти бачиш на фото?  Картинки по запросу сімя картинкиКартинки по запросу спортсмени

 

 

  1. Робота на картках.

 

  • Зафарбуй прямокутники, на яких написані назви спільнот, до яких ти належиш. За потреби зроби доповнення. (Додаток 1)

 

  • А чи можна комах, у нашому випадку бджіл, назвати спільнотою?
  • Обгрунтуй свою відповідь.
  • Пригадайте, що ви знаєте про цих комах.
  • А що хотіли б дізнатися?

 

  1. Заповнення таблиці «Знаю. Хочу дізнатися»

                    Знаю

        Хочу дізнатися

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розповідь учителя

Бджоли –це спільнота комах, які спільно дбають про своє потомство. Малятам потрібна постійна температура + 35℃. Якщо стає надто спекотно, комахи охолоджують крильцями повітря. Якщо холодно – нагрівають своїми тілами.

 

  1. Перегляд навчального відео «Бджолина цивілізація» https://www.youtube.com/watch?v=hVnSwTiPHvw

 

 

  • Які бджоли живуть в одному вулику? Картинки по запросу які бджоли живуть в одному вулику на українській мові

               МАТКА             РОБОЧА БДЖОЛА             ТРУТЕНЬ

  1. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

 

 

  1. Робота у групах. Прийом «Джигсоу».

 Опрацювання тексту В.Тибеля «Невідомий пахучо-медовий світ». (Додаток 2)

 

  1. Тестування за прочитаним твором.

Пригадай події, про які йдеться у прочитаному уривку та обери правильні варіанти відповідей.

(РЗ с. 48, завд.1)

  1. Вправа «Розфарбуй зображення».

Обчисли вирази та розфарбуй зображення відповідними кольорами.

(РЗ с.48, завд. 2)

 

  1.  Перегляд відео «Цикл розвитку медоносної бджоли» www.youtube.com/watch?v=wRY_O3RZ_YM

 

ІІІ. Рефлексія. Підсумок уроку.

 

  1. Вправа «Розташуй у правильній послідовності»

Допоможи Рудці розташувати у правильній послідовності свої «дитячі» фотографії, наклеївши наліпки. (РЗ с.48 , завд.3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Виготовлення бджолиного рою. Поробка з горіхової шкарлупи.

 

  1. Виконання пісні «Бджілка»

 

https://www.youtube.com/watch?v=VGaXBAx7nDw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Зафарбуй прямокутники, на яких написані назви спільнот, до яких ти належиш. За потреби зроби доповнення.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Чи можна належати одразу до кількох спільнот?

 

 

 

 

 

Додаток 2

НЕВІДОМИЙ ПАХУЧО-МЕДОВИЙ СВІТ

(за твором Василя Тибеля “Медова казка”)

Коли маленька бджілка прокинулася, в тісній восковій комірчині бракувало повітря. Ще вчора ї ї простора кімната тиснула стінами з усіх боків. Бджілка стягнула з себе тяжкого кокона, в якому спала до цього, і спробувала вийти назовні.

 

 

Вихід з комірчини закривала воскова кришка.

Комашка заходилася гризти, дряпати лапками перешкоду. Через отвір, що утворився, на неї дихнуло новим пахучо- медовим світом, таким загадковим, повним незвіданого. Тільки-но вона вибралася на заповнену робочими бджолами вуличку, як на неї налетіла заклопотана тітонька-бджола:

  • Ух! Як ти мене налякала! Хіба не знаєш правил руху?

 

 

 

 

 

 

  • Пробачте! Як на мене, тут усі бігають, як кому заманеться, — сказала мала бджілка.
  • Це так на перший погляд, насправді ж усі злагоджено виконують свою роботу. Чекай-но, я трохи тебе причепурю! — вона дістала восковий гребінець, причесала й погладила малу по голові. Яка ти смішна, вся в рудих крихтах. Як тебе звати?
  • Я й не знаю, — розпачливо вимовила бджілка.
  • Тоді будеш зватися Рудкою! Ось так!

 

 

 

docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
2785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку