Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ» на тему «Спільнота. В.Тибель «Невідомий медово-пахучий світ»
Клас: 2
Урок: ЯДС
Тема. Спільнота. Вступ до теми. В.Тибель «Невідомий медово-пахучий світ».
Очікувані результати навчання:
Хід уроку
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Працюють голівки
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви,
Бажаю вам я.
2. Вправа «Створення башти настрою»
У кожного в руках – вежа LEGO, діти обирають колір цеглинки відповідно до настрою: теплі кольори – гарний настрій, холодні – поганий; передають по колу, прикріплюючи свою цеглинку, аргументуючи свій вибір.
3. Новини дня
Календар погоди: сьогодні … грудня, п’ятниця. Надворі зима. Небо - …
ІІ. Робота над темою уроку
У садку стоїть хатина,
Роботяща в ній родина.
По квітках усе літає,
Мед пахучий добуває. (Бджоли)
Запишіть відгадку. Побудуйте звукову схему слова-відгадки.
(РЗ с.47, завд.2)
Спільнота – група людей, які мають спільні інтереси і потреби.
Знаю |
Хочу дізнатися |
|
|
|
|
|
|
Бджоли –це спільнота комах, які спільно дбають про своє потомство. Малятам потрібна постійна температура + 35℃. Якщо стає надто спекотно, комахи охолоджують крильцями повітря. Якщо холодно – нагрівають своїми тілами.
МАТКА РОБОЧА БДЖОЛА ТРУТЕНЬ
Опрацювання тексту В.Тибеля «Невідомий пахучо-медовий світ». (Додаток 2)
Пригадай події, про які йдеться у прочитаному уривку та обери правильні варіанти відповідей.
(РЗ с. 48, завд.1)
Обчисли вирази та розфарбуй зображення відповідними кольорами.
(РЗ с.48, завд. 2)
ІІІ. Рефлексія. Підсумок уроку.
Допоможи Рудці розташувати у правильній послідовності свої «дитячі» фотографії, наклеївши наліпки. (РЗ с.48 , завд.3)
|
|
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=VGaXBAx7nDw
Додаток 1
Зафарбуй прямокутники, на яких написані назви спільнот, до яких ти належиш. За потреби зроби доповнення.
Чи можна належати одразу до кількох спільнот?
Додаток 2
(за твором Василя Тибеля “Медова казка”)
Комашка заходилася гризти, дряпати лапками перешкоду. Через отвір, що утворився, на неї дихнуло новим пахучо- медовим світом, таким загадковим, повним незвіданого. Тільки-но вона вибралася на заповнену робочими бджолами вуличку, як на неї налетіла заклопотана тітонька-бджола: