Урок "Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач, шляхом складання рівнянь."

Про матеріал
Дана розробка уроку стане в нагоді для вчителів початкових класів під час проведення уроку з математики.
Перегляд файлу

Математика  3 клас І семестр

Тема: Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач, шляхом складання рівнянь.

Мета:  познайомити учнів зі сполучним законом множення; формувати вміння розв’язувати найпростіші  рівняння; складати рівняння за текстом  простої задачі; формувати зв’язне мовлення, навички каліграфічного і грамотного письма;  створити сприятливий психологічний настрій учнів на роботу, активізувати увагу дітей; виховувати інтерес до предмета.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: комп’ютер, презентація, фізкультхвилинка,   таблиця множення на 8 і 9 (відео)

                            Хід уроку

І.Організація класу

1. Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.

2. Гра « Створюємо настрій»

Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі:

-Я прийшов на урок  для чого? …(Учитися).

-Треба бути  яким? …(Спокійним).

-Зі мною хто? …(Мої друзі).

-Вони мене що? …(Поважають).

-Мені це як? …(Приємно).

-Я готовий до чого? …(До успішної роботи).

ІІ. Актуалізація опорних знань .

1. Каліграфічна хвилинка   

 А) Відгадування загадок

                 ***

Знать треба цифри, як годиться,

А перша з них – це  ….(одиниця)

Її впізать можна здалеку.

Вона подібна на лелеку.

Ти тільки добре придивись

– І ніжка довга, й дзьоб униз.

                  ***

Два кільця, як не дивися.

Здогадались? Цифра … (Вісім).

В ляльку, бач, перетворилась,

На уроці  в нас опинилась.

- Повторимо  написання цифр 1 1 1  8 8 8  18 18  18

Б) Із цифр 1 і 8 утворіть і запишіть всі можливі трицифрові числа.

3) Записати число 818

- Яке це число?

-Число 818 розкласти на суму розрядних доданків.

2.Усна лічба.

Повторення таблиці множення 8 і 9 (відео «Таблиця множення на 8 і 9 без відповідей»)

3. Самостійна робота

3 ∙ 2 + 6 ∙ 3 =                          2 ∙ 6 + 3∙ 5 =

9 ∙ 2 – 5 ∙ 2 =                          48 : 6 – 5 ∙ 2 =

4. Перевірка самостійної роботи.

5. Робота  в групах. Гра «Я – учитель»

А)Повторення правил роботи в групі.

Б) -Знайдіть та виправте помилки. В зошити записати ті вирази, де були допущені помилки.

4 ∙ 4 = 24                                 4 ∙ 7 = 29

2 ∙ 8 = 24                                 6 ∙ 9 = 72

8 ∙ 7 =56                                8 ∙ 8 = 64

8 ∙ 6 =56                                 5 ∙ 9 = 45

В) Перевірка роботи в групах.

6.Фізкультхвилинка.

ІІІ. Повідомлення теми уроку

-Сьогодні на уроці ми вивчимо нову властивість дії множення , продовжимо роботу над задачами.

ІV. Робота над темою уроку

1.Підготовча робота. (с.85, №525).

2. Правило(с.85)

3. Робота біля дошки. Обчислення з коментуванням (№526)

V. Розвиток математичних знань.

1. Розв’язування рівнянь. Робота в парах.(№527)

2. Самостійна робота.

 Задача №528 -1варіант

Задача №529 – 2варіант

3. Колективна робота над задачею.(№530)

VІ.  Підсумок уроку.

Рефлексія(з використанням прийому «Продовж речення»)

Я дізнався ...                                 Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

VІІ. Домашнє завдання.

С.86, №533, обчислити спираючись на сполучний закон множення.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Свобода Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
3033
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку