Урок "Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач, шляхом складання рівнянь."

Про матеріал
Дана розробка уроку стане в нагоді для вчителів початкових класів під час проведення уроку з математики.
Перегляд файлу

Математика  3 клас І семестр

Тема: Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач, шляхом складання рівнянь.

Мета:  познайомити учнів зі сполучним законом множення; формувати вміння розв’язувати найпростіші  рівняння; складати рівняння за текстом  простої задачі; формувати зв’язне мовлення, навички каліграфічного і грамотного письма;  створити сприятливий психологічний настрій учнів на роботу, активізувати увагу дітей; виховувати інтерес до предмета.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: комп’ютер, презентація, фізкультхвилинка,   таблиця множення на 8 і 9 (відео)

                            Хід уроку

І.Організація класу

1. Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.

2. Гра « Створюємо настрій»

Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі:

-Я прийшов на урок  для чого? …(Учитися).

-Треба бути  яким? …(Спокійним).

-Зі мною хто? …(Мої друзі).

-Вони мене що? …(Поважають).

-Мені це як? …(Приємно).

-Я готовий до чого? …(До успішної роботи).

ІІ. Актуалізація опорних знань .

1. Каліграфічна хвилинка   

 А) Відгадування загадок

                 ***

Знать треба цифри, як годиться,

А перша з них – це  ….(одиниця)

Її впізать можна здалеку.

Вона подібна на лелеку.

Ти тільки добре придивись

– І ніжка довга, й дзьоб униз.

                  ***

Два кільця, як не дивися.

Здогадались? Цифра … (Вісім).

В ляльку, бач, перетворилась,

На уроці  в нас опинилась.

- Повторимо  написання цифр 1 1 1  8 8 8  18 18  18

Б) Із цифр 1 і 8 утворіть і запишіть всі можливі трицифрові числа.

3) Записати число 818

- Яке це число?

-Число 818 розкласти на суму розрядних доданків.

2.Усна лічба.

Повторення таблиці множення 8 і 9 (відео «Таблиця множення на 8 і 9 без відповідей»)

3. Самостійна робота

3 ∙ 2 + 6 ∙ 3 =                          2 ∙ 6 + 3∙ 5 =

9 ∙ 2 – 5 ∙ 2 =                          48 : 6 – 5 ∙ 2 =

4. Перевірка самостійної роботи.

5. Робота  в групах. Гра «Я – учитель»

А)Повторення правил роботи в групі.

Б) -Знайдіть та виправте помилки. В зошити записати ті вирази, де були допущені помилки.

4 ∙ 4 = 24                                 4 ∙ 7 = 29

2 ∙ 8 = 24                                 6 ∙ 9 = 72

8 ∙ 7 =56                                8 ∙ 8 = 64

8 ∙ 6 =56                                 5 ∙ 9 = 45

В) Перевірка роботи в групах.

6.Фізкультхвилинка.

ІІІ. Повідомлення теми уроку

-Сьогодні на уроці ми вивчимо нову властивість дії множення , продовжимо роботу над задачами.

ІV. Робота над темою уроку

1.Підготовча робота. (с.85, №525).

2. Правило(с.85)

3. Робота біля дошки. Обчислення з коментуванням (№526)

V. Розвиток математичних знань.

1. Розв’язування рівнянь. Робота в парах.(№527)

2. Самостійна робота.

 Задача №528 -1варіант

Задача №529 – 2варіант

3. Колективна робота над задачею.(№530)

VІ.  Підсумок уроку.

Рефлексія(з використанням прийому «Продовж речення»)

Я дізнався ...                                 Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

VІІ. Домашнє завдання.

С.86, №533, обчислити спираючись на сполучний закон множення.

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку