Дата: 07.12.20
Клас: 6-Б
Тип: Узагальнюючий, комбінований.
Тема: Узагальнення лексико-граматичного матеріалу з теми «Спорт»
Мета: Удосконалити знання дітей з теми спорт. Навчальна: Формувати комунікативні компетенції; удосконалювати навички письма, читання, говоріння та аудіювання; закріпити вживання лексичних одиниць в монологічному мовленні, збагатити лексичний матеріал з теми. Розвивати навички комунікативного спілкування, стимулювати розвиток мовних, пізнавальних та інтелектуальних компетенцій; розвивати увагу, пам’ять, швидку реакцію та здогадку, уміння працювати в групах, парах. Виховувати культуру спілкування, любов до фізичної культури та спорту. Стимулювати бажання вести здоровий спосіб життя.
Очікувані результати: учні закріплять лексичні одиниці з теми, вдосконалять навички роботи з текстом та діалогом, покращать вміння співпраці у парах, групах.
Матеріали та обладнання: сніжка, роздаткові та демонстраційні картки, музичний супровід, зображення відомих спортсменів, м'яч
Хід уроку
Підготовча частина
-
Гра «Snowball» (Сніжка) Учні передають один одному ланцюжком сніжку та під час цього називають різні види спорту. Кожен наступний учасник повторює за попередніми і додає своє слово.
-
“Mind Map” (Карта думок) Спорт у нашому житті. Здобувачі освіти підбирають слова, що викликають асоціації з теми спорт.
Основна частина
-
Dialogues (Діалоги) Робота в парах. З запропонованих реплік пропонується скласти короткі діалоги та дізнатися на які тренування збираються йти діти
-
“Fast Reading” (Швидке читання). Робота перед читанням тексту. Розгляд катринки, висловлення припущень щодо змісту тектсу. Власне читання, частковий переклад. Робота над текстом після прочитанного: так, ні. Відповіді на запитання
-
Sports Minute. Покажи і промовчи. Діти витягують картку і демонтрують вказаний вид спорту. Інші здогадуються та називають приховане слово.
-
“Do. Go. Play” Робота у групах. Доповнити різноманітні види діяльності словами робити-ходити-грати.
-
Stories about famous people. Учням домашнім завданням пропонувалося підготувати інформацію про видатних людей. На уроці діти розповідають заготовлений матеріал та демонструють зображення.
Заключна частина
-
Conversation.
-
What topic do we discuss?
-
What famous people we mention during the lesson?
-
What kind of sport do you remember?
-
Poem. Вірш
The proverb reads to everybody
“A sound mind in a sound body”
Лиш світлий розум, вперед, є рух:
В здоровому тілі – здоровий дух!