Урок. "Sport in my Life"

Про матеріал
Підсумковий урок, тема "Спорт". Містить лексичні матеріали, що стануть у пригоді на урок
Перегляд файлу

Дата: 07.12.20

Клас: 6-Б

Тип: Узагальнюючий, комбінований.

Тема: Узагальнення лексико-граматичного матеріалу з теми «Спорт»

Мета: Удосконалити знання дітей з теми спорт. Навчальна: Формувати комунікативні компетенції; удосконалювати навички письма, читання, говоріння та аудіювання; закріпити вживання лексичних одиниць в монологічному мовленні, збагатити лексичний матеріал з теми. Розвивати навички комунікативного спілкування, стимулювати розвиток мовних, пізнавальних та інтелектуальних компетенцій; розвивати увагу, пам’ять, швидку реакцію та здогадку, уміння працювати в групах, парах. Виховувати культуру спілкування, любов до фізичної культури та спорту. Стимулювати бажання вести здоровий спосіб життя.

 

Очікувані результати: учні закріплять лексичні одиниці з теми, вдосконалять навички роботи з текстом та діалогом, покращать вміння співпраці у парах, групах.

 

Матеріали та обладнання: сніжка, роздаткові та демонстраційні картки, музичний супровід, зображення відомих спортсменів, м'яч

 

Хід уроку

Підготовча частина

  1. Гра «Snowball» (Сніжка) Учні передають один одному ланцюжком сніжку та під час цього називають різні види спорту. Кожен наступний учасник повторює за попередніми і додає своє слово. 
  2. “Mind Map” (Карта думок) Спорт у нашому житті. Здобувачі освіти підбирають слова, що викликають асоціації з теми спорт.

 

Основна частина

  1. Dialogues (Діалоги) Робота в парах. З запропонованих реплік пропонується скласти короткі діалоги та дізнатися на які тренування збираються йти діти
  2. “Fast Reading” (Швидке читання). Робота перед читанням тексту. Розгляд катринки, висловлення припущень щодо змісту тектсу. Власне читання, частковий переклад. Робота над текстом після прочитанного: так, ні. Відповіді на запитання
  3. Sports Minute. Покажи і промовчи. Діти витягують картку і демонтрують  вказаний вид спорту. Інші здогадуються та називають приховане слово.
  4. “Do. Go. Play” Робота у групах. Доповнити різноманітні види діяльності словами робити-ходити-грати. 
  5. Stories about famous people. Учням домашнім завданням пропонувалося підготувати інформацію про видатних людей. На уроці діти розповідають заготовлений матеріал та демонструють зображення.

 

Заключна частина

  1. Conversation.
  • What topic do we discuss?
  • What famous people we mention during the lesson?
  • What kind of sport do you remember?
  1. Poem. Вірш

 

The proverb reads to everybody

“A sound mind in a sound body”

Лиш світлий розум, вперед, є рух:

В здоровому тілі – здоровий дух!

 

doc
Додано
2 березня 2021
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку