Урок "Спосіб округлення одного з доданків. Вирази виду 36+9"

Про матеріал
Конспект уроку з використанням інтерактивних технологій, Математика, 2 клас. Тема "Спосіб округлення одного з доданків. Вирази виду 36+9". За підручником Світлани Логачевської, Тетяни Логачевської, Ольги Комар.
Перегляд файлу

Тема . Спосіб округлення одного з доданків. Вирази виду 36+9

Мета. Ознайомити зі способом округлення одного з доданків. Вчити використовувати його під час розв’язання прикладів виду 36+9. закріплювати вміння складати і розв’язувати   задачі; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Очікувані результати. Розуміє сутність прийомів усного додавання й віднімання чисел  способом округлення; розуміє залежність результатів дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів; обчислює вирази, застосовуючи спосіб округлення числа; знаходить значення виразу зручним способом.

Обладнання. Цеглинки лего, таблиці, бланки для оцінювання, картки з завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Психологічний настрій класу

Учитель:   Очі дивляться,                   Діти:  та все бачать,   

  Вуха слухають,    та все чують,

  Голова     думає

  Яким буде наш урок?          Цікавим

  Які у мене діти?         Найкращі

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Усний рахунок.

  1. Якими ви будете на сьогоднішньому уроці, ви дізнаєтесь тоді, коли виконаєте оці приклади. Відповіді колір на лего

7 + 6 = 13 - Активними                        7 + 7 = 14 - Старанними

12 – 9 = 2 – Уважними                         14 - 9 = 5 - Організованими

11 – 3 = 8 – Розумними                        9 + 8 = 17 - Кмітливими

Отже, давайте ще раз разом згадаємо, які ми будемо на уроці. Розташуйте відповіді у порядку зростання. На що схожа башточка? (На веселку. Якого кольору не вистачає?)

  1. Хвилинка каліграфії. Знайти зайве число: 20, 50, 10, 7, 30, 60, 80, 40.
  2. Математичний диктант Доповнити числа до 10 (8 ,6, 9, 7, 5, 4, 7)

Відповіді (2, 4, 1, 3, 5, 6, 3). Взаємооцінювання.

  1. Завдання 1, с. 58 (усно)

IV. Новий матеріал

  1. Ознайомлення з різними способами додавання чисел №2

24+8= 20+12=32                       36+7=30+13=43

24+8=(24+6)+2=32                    36+7=(36+4)+3=43

  1. Ознайомлення зі способом округлення

36+9=(36+10)-1=45       округлюємо 2 доданок

39+7=(40+7) –1=46       округлюємо 1 доданок 

  1. Ознайомлення з правилом
  2. Розв’язання прикладів №4 ( на дошці)
  3. Самостійна робота №5 (2 стовпчик, верхні)- основна група

На картках – 2 група

  1. Фізкультхвилинка. Інтерактивна гра «Карусель»
  2. Робота над задачами №6 Прості задачі.

38+9= 38+10-1=47 (грн)

27+8= 27+3+5=35 (грн)

  1. Задача №7

Про тварин- 40 грн

Казки - ?, на 10 грн дешевше

  1. 40-10=30 (грн)- казки;
  2. 40+30=70 (грн)- разом.

Відповідь: 70 грн заплатили за книжки.

  1. Геометричний матеріал. Робота за таблицею. Метод «Прес»
  • Яка фігура зайва? Чому? Розгадайте ребус ( Прямокутник)
  • Що називається прямокутником?

V. Рефлексія.

   - Що нове вивчали на уроці? Як можна округлити числа? Для чого?

Робота з бланками для оцінювання

  1. Позначити настрій
  2. Позначити, чи важкими були завдання?
  3. Чи достатньо докладено зусиль на уроці?

 

 

 

      

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку