Тема: США в 1960-1970-ті рр.
Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань
Вид заняття: урок-семінар
Учні заздалегідь ознайомлюються з планом уроку семінару.
До кожного пункту плану пропонується кілька тем реферативних повідомлень. Пропонується система запитань для обговорення. Розділяються ролі: ведучого семінару, доповідачів, опонентів, рецензентів. Учасниками семінару пропонують ознайомитись з пам’яткою - рецензентові:
Охарактеризувати повідомлення, слід враховувати:
Потрібно визначити позитивне та вказати на недоліки, а також дати загальну характеристику реферативному повідомленню.
Також учнів знайомлять з методичними рекомендаціями «Як готувати реферативне повідомленн.»
Учням пропонується опрацювати до уроку-семінару таку літературу:
Основний етап
Хід уроку-семінару
Учні, які готували реферативні повідомлення, повідомляють їх.
Всі інші учні беруть участь у рецензуванні, використовуючи запропоновану пам’ятку.
Потім відбувається обговорення повідомлень.
У ході обговорення треба з’ясувати відповіді на запитання, як подаються до кожного пункту.
У ході реферативного повідомлення усі учні записують тезовий конспект.
Питання уроку-семінару
Теми реферативних повідомлень:
Запитання для обговорення:
Теми реферативних повідомлень:
Запитання для обговорення:
3.Науково-технічний прогрес
Теми реферативних повідомлень:
Запитання для обговорення:
Домашнє завдання
Творчі завдання:
|
Дж. Кеннеді |
Л. Джонсон |
Р. Ніксон |
Дж. Форд |
Дж. Картер |
Особливості внутрішньої політики |
|
|
|
|
|
Особливості зовнішньої політики |
|
|
|
|
|