Розробка уроку інформатики на тему : "Стовпчасті та секторні діаграми, їх об'єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора"
Тема уроку: Стовпчасті та секторні діаграми, їх обёєкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
Мета:
Тип уроку: урок закріплення і вдосконалення знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники.
Програмне забезпечення: Libre Office Calc.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Продовжіть речення:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
– Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття з даної теми.
ІV. Оголошення теми, мети уроку
Сьогоднішньою темою нашого уроку є : «Стовпчасті та секторні діаграми, їх обёєкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.»
Ми повинні закріпити навички роботи з ЕТ Libre Office Calc, здобути нові знання з теми: «Діаграми», навчитись будувати різноманітні типи діаграм, графіків у електронній таблиці.
V. Виклад нового матеріалу
Перегляд презентації з теми : «Стовпчасті та секторні діаграми, їх обёєкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.»
Види діаграм
Серед стандартних діаграм і графіків є такі: гістограма, лінійчаста,
графік, кругова, крапкова, з областями, кільцева, пелюсткова, поверхнева, бульбашкова, біржова, циліндрична, конічна, піраміда та більше 20 нестандартних діаграм і графіків.
Як створити діаграму?
В електронні таблиці включені спеціальні засоби, названі діловою графікою, які можуть табличні дані зобразити у графічному вигляді.
Для створення різноманітних діаграм потрібно:
Діаграму можна створити на окремому робочому листі або вставити в уже існуючий.
VІ. Закріплення нового матеріалу
Фронтальне опитування:
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія:
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чи виникали труднощі при створенні скриптів?
3. Які ще є питання, побажання?
VIIІ. Домашнє завдання
Опрацювати конспект.