Урок – тренінг з фізичної культури
Клас: 2 клас
Вчитель: Сидорова Тетяна Анатоліївна
Тема: Види спорту
Мета: ознайомити учнів із видама спорту, формувати інтерес до занять спортом, активного способу життя; виховувати навички комунікації і групової роботи та прищепити інтерес до занять фізичною культурою та спортом.
Обладнання: мультимедійний проектор, екран, аркуші паперу, маркери, фломастери.
Орієнтовний план уроку
Вступна частина |
5 хв |
Основна частина |
15 хв |
Робота в групах |
18 хв |
Заключна частина |
2 хв |
Хід тренінгу
І. Вступна частина.
1. Знайомство
Діти стоять у колі. Їм пропонується назвати своє ім'я і пригадати назву та вид спортивної рухової активності на букву свого імені (баскетбол, волейбол, гімнастика, теніс…..)
2. Нагадування правил
- Які правила нам допомагають гарно працювати? (діти повторюють правила, що зображені на мультимедійній дошці).
3. Очікування
На дошці зображено баскетбольне кільце. Учні беруть баскетбольні м’ячі і пишуть на них свої очікування від заняття. Після чого приклеюють на баскетбольне кільце
ІІ. Основна частина
Спорт — це змагання за певними правилами, зазвичай це специфічний вид фізичної або інтелектуальної активності, яку здійснюють з метою змагання, а також поліпшення здоров'я, отримання морального і матеріального задоволення, прагнення до удосконалення і слави, покращення навичок.
Виділяють такі основні види:
Легка атлетика
Вона підтримує і зміцнює здоров’я, сприяє розвитку швидкості, витривалості, швидкісно-силових якостей, працьовитості, сприйняття, завзятості, уваги, мислення. Виділяють кілька основних її дисциплін: кросова підготовка,стрибки у висоту, стрибки в довжину, метання гранати, штовхання ядра.
Гімнастика
Виконує профілактичні, оздоровчі та профілюючі завдання. Вона розвиває витривалість, гнучкість, координацію, рівновагу, мислення, цілеспрямованість, пам’ять. Виділяють кілька дисциплін: ритмічна гімнастика, атлетична гімнастика, дихальна гімнастика, спортивна аеробіка
Спортивні ігри
Вони зміцнюють здоров’я, розвивають координаційні здібності, швидкість реакції, орієнтацію в просторі, вдосконалюють диференціювання. Також спортивні ігри збільшують швидкісну і силову витривалість, рухову активність, силу, розвивають увагу, сприйняття, пам’ять і уяву. Виділяють такі основні види: футбол, баскетбол, волейбол, гандбол.
Водні види спорту
Виділяють основні види водного спорту:
Бойові мистецтва
2. Робота в групах
Діти об’єднуються в групи за назвами видів спорту (футбол, теніс, плавання, гімнастика, дзюдо) Кожній групі видається аркуш паперу, на якому зображені різні види спорту. Діти вирізають картинки і роблять колаж зі своїм видом спорту. По закінченні роботи, один представник групи презентує їх і чіпляє на дошку.
https://www.youtube.com/watch?v=R4agaAjIDfs
3. Руханка «Імітація»
Діти об’єднуються в групи за назвами спортивного інвентаря ( обруч, м’яч, гантеля, ракетка).Вчитель загадує кожній групі обрати вид спорту і показаи його у вигляді пантоміми.
4. Мозковий штурм
Зараз ми поговоримо про деякі види спорту.
- футбол;
- тому що зображений футбольний м’яч, та ворота;
- по 11 гравців, суддя, м’яч, грати ногами.
- Андрій Шевченко, Крістіан Роналдо, Мессі.
- баскетбол;
- тому що зображений баскетбольний м’яч, та корзина;
- по 5 гравців, грати руками.
- хокей ;
- тому що зображена шайба і клюшка;
- по 6 гравців, гра на льоду;.
5. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=22s
ІІІ. Заключна частина
1.Зворотній зв'язок
Учні по черзі називають, який вид спорту їм подобається і до яких (літніх чи зимових) видів він відноситься.
Якщо ваші очікування справдилися, то закиньте ваш баскетбольний м’яч в кільце.
2.Прощання
Учні стають у коло, беруться за руки та хором промовляють: «Ми сьогодні молодці!»