Бути спортивним - здорово!

Про матеріал
Ознайомити учнів із видама спорту, формувати інтерес до занять спортом, активного способу життя; виховувати навички комунікації і групової роботи та прищепити інтерес до занять фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

             Урок – тренінг з фізичної культури

Клас:   2 клас

Вчитель: Сидорова Тетяна Анатоліївна

Тема: Види спорту

Мета: ознайомити учнів із  видама спорту, формувати інтерес до занять спортом, активного способу життя; виховувати навички комунікації і групової роботи та прищепити інтерес до занять фізичною культурою та спортом.

Обладнання: мультимедійний проектор, екран, аркуші паперу, маркери, фломастери.

                                      Орієнтовний план уроку

      

Вступна частина

5 хв

Основна частина

15 хв

Робота в групах

18 хв

Заключна частина

2 хв

 

                                                              Хід тренінгу

І. Вступна частина.

1. Знайомство

Діти стоять у колі. Їм пропонується назвати своє ім'я і  пригадати назву та вид спортивної рухової активності на букву свого імені (баскетбол, волейбол, гімнастика, теніс…..)

2. Нагадування правил

- Які правила нам допомагають гарно працювати? (діти повторюють правила, що зображені на мультимедійній дошці).

 

 

 

 

 

 

 

3. Очікування

На дошці зображено баскетбольне кільце. Учні беруть баскетбольні м’ячі і пишуть на них свої очікування від заняття. Після чого приклеюють на баскетбольне кільце

ІІ. Основна частина

  1. Інформаційне повідомлення( презентація)

Спорт — це змагання за певними правилами, зазвичай це специфічний вид фізичної або інтелектуальної активності, яку здійснюють з метою змагання, а також поліпшення здоров'я, отримання морального і матеріального задоволення, прагнення до удосконалення і слави, покращення навичок.

Виділяють такі основні види:

  • Легка атлетика
  • Спортивні ігри
  • Гімнастика
  • Теніс
  • Бойове мистецтво
  • Водні види.

Легка атлетика

Вона підтримує і зміцнює здоров’я, сприяє розвитку швидкості, витривалості, швидкісно-силових якостей, працьовитості, сприйняття, завзятості, уваги, мислення. Виділяють кілька основних її дисциплін: кросова підготовка,стрибки у висоту, стрибки в довжину, метання гранати, штовхання ядра.

Гімнастика

Виконує профілактичні, оздоровчі та профілюючі завдання. Вона розвиває витривалість, гнучкість, координацію, рівновагу, мислення, цілеспрямованість, пам’ять. Виділяють кілька дисциплін: ритмічна гімнастика, атлетична гімнастика, дихальна гімнастика, спортивна аеробіка

Спортивні ігри

Вони зміцнюють здоров’я, розвивають координаційні здібності, швидкість реакції, орієнтацію в просторі, вдосконалюють диференціювання. Також спортивні ігри збільшують швидкісну і силову витривалість, рухову активність, силу, розвивають увагу, сприйняття, пам’ять і уяву. Виділяють такі основні види: футбол, баскетбол, волейбол, гандбол.

Водні види спорту

Виділяють основні види водного спорту:

  • Плавання. Підвищує можливості серцево-судинної і дихальної систем.
  • Аквааеробіка. Регулює дихальну і серцево-судинну системи, знімає нервово-емоційне напруження, покащує загальну витривалість і силу.

Бойові мистецтва

  • Східні єдиноборства (айкідо, карате-до, тейквондо). Розвивають психофізичні навички і координацію рухів. Регулюють процеси психічного гальмування і збудження, допомагають стати спокійніше і впевненіше. Вдосконалюють силову витривалість, силу, спеціальну гнучкість.
  • Самбо, дзюдо, вільна і греко-римська боротьба. Розвивають вміння долати опір, вибирати правильне рішення, прогнозувати дії противника, проявляти терпіння і наполегливість.

2. Робота в групах

Діти об’єднуються в групи за назвами  видів спорту (футбол, теніс, плавання, гімнастика, дзюдо) Кожній групі видається аркуш паперу, на якому зображені різні види спорту. Діти вирізають картинки і роблять колаж зі своїм видом спорту. По закінченні роботи, один представник групи презентує їх  і чіпляє на дошку.

  • А хто з вас відвідує певні спортивні секції?
  • Які саме?
  • Якщо не відвідуєте, то який вид спорту найбільше подобається?

 

https://www.youtube.com/watch?v=R4agaAjIDfs

3.  Руханка  «Імітація»

Діти об’єднуються в групи за назвами спортивного інвентаря ( обруч, м’яч,  гантеля, ракетка).Вчитель загадує кожній групі обрати вид спорту і  показаи його у вигляді пантоміми.

 

4. Мозковий штурм

Зараз ми поговоримо про  деякі  види спорту.

 

  • Подивіться на дошку, якому виду спорту відповідає ця картинка?

 - футбол;

  • Як ви дізналися?

 - тому що зображений футбольний м’яч, та ворота;

  • Які правила цієї гри?

 - по 11 гравців, суддя, м’яч, грати ногами.

  • Яких спортсменів (футболістів) знаєте?

 - Андрій Шевченко, Крістіан Роналдо, Мессі.

  • Цікавий факт: до 1912 р. – футбол грали руками, і навіть забивали руками гол.
  •  Подивіться на дошку, якому виду спорту відповідає ця картинка?

 - баскетбол;

  • Як ви дізналися?

 - тому що зображений баскетбольний м’яч, та корзина;

  • Які правила цієї гри?

 - по 5  гравців,  грати руками.

       

  • Подивіться на дошку, якому виду спорту відповідає ця картинка?

 - хокей ;

  • Як ви дізналися?

 - тому що зображена шайба і клюшка;

  • Які правила цієї гри?

 - по 6 гравців, гра на льоду;.

  • Цікавий факт: перша шайба була квадратної форми;

 

5. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=22s

 

ІІІ. Заключна частина

1.Зворотній зв'язок

     Учні по черзі називають, який вид спорту їм подобається і до яких (літніх чи зимових) видів він відноситься.

   Якщо ваші очікування справдилися, то закиньте ваш баскетбольний м’яч в кільце.

2.Прощання

  Учні стають у коло, беруться за руки та хором промовляють: «Ми сьогодні молодці!»

 

 

 

 

docx
Додано
10 травня 2022
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку