Тема. Створення ескізу оздоблення швейного виробу
Мета.
Навчальна: Навчити створювати ескіз оздоблення швейного виробу
Художньо-творча: формувати творчу уяву, фантазію, пам’ять, творче та образне мислення, індивідуальні якості особистості шляхом розробки завдань, чуття композиції, колірного контрасту, зорову пам’ять, уміння аналізувати, застосовувати набуті знання у практичній діяльності. Корегувати розвиток наочно-образних компонентів.
Виховна: виховувати кращі якості національного характеру, прагнення до відродження національної культури
Обладнання:
для вчителя – презентація, роздатковий матеріал.
для учнів – прості олівці, гумка,альбомЗоровий ряд: таблиця послідовності виконання ескізу оздоблення швейного виробу. Спосіб оздоблення швейного виробу визначається на етапі художнього конструювання виконання ескізного малюнка. Отже тема нашої практичної частини уроку «Створення ескізу оздоблення швейного виробу» А що таке ескіз? (графічне зображення предмета, виконане від руки) Ескізи швейних виробів та їх оздоблення створюють художники-модельєри. Перш ніж художник-модельєр представить свої моделі на показі він веде пошук основної ідеї виробу та його оздоблення робить ескізи Художник-модельєр – це людина, яка придумує і малює дизайнерські і індивідуальні моделі одягу та їх оздоблення. Одими з відомих українських модельєрів, дизайнерів являються Андре Тан та Віта Кін
Слайд(…) Оздоблення одягу Андре Таном
Мода на вишиванки продовжується і навіть зростає. Варто помилуватись на зразки творчості відомої української дизайнерки, стиліста і фотографа Віти Кін. Всесвітню популярність Віта Кін здобула завдяки своїй колекції вишиванок VYSHYVANKA BY VITA KIN.
Слайд(…) Оздоблення одягу вишивкою
А як же створюються ескізи таких виробів?
Слайд(…)Створення ескізів оздоблення виробів
Які форми оздоблення виробів ви помітили під час перегляду слайдів? Так правильно природні. Багато художників модельерів люблять застосовувати у своїх творчих роботах природні форми тобто узагальнювати предмет за кольором на основі добирання найвиразніших його рис. Оточуюча природа є прекрасним об’єктом для стилізації. Стилізація- це творча переробка форм реального світу з найбільшим художнім узагальненням. Ви вже побачили з вами як художники-модельєри створюють свої ескізи, а тепер ви самі станете художниками. Продумайте, яке оздоблення ви створите. Ескізи ви будете створювати на базових моделях з паперу жіночої сукні та чоловічої сорочки. В залежності від задуму, нанесіть охайними лініями відповідний малюнок на поверхню базової моделі та виконайте його графічно.
Ескіз ви будете виконувати в такій послідовності: 1. Розглянути предмет оздоблення 2. Задум композиції оздоблення 3.Створити графічно композицію 4.Дібрати кольори відповідно до обраної композиції, форми оздоблення та стилізації
Перш ніж почати цю роботу давайте повторимо правила безпеки та поведінки на уроці з образотворчого мистецтва
Демонстрація проміжних етапів кращих робіт
(надання індивідуальних консультацій окремим учням, організація взаємодопомоги)
Заключний етап
Підбиття підсумків уроку.
– Чи сподобався вам урок?
– Чи справдилися наші очікування?
– Чи всі завдання уроку вдалося виконали?
Дихальна гімнастика
4. Приведення у порядок робоче місце.
5. Створення установки на відпочинок.
Заключне слово вчителя.
Ось і пролунав дзвінок-
Закінчився наш урок,
За роботу по заслузі
Щиро дякую вам, друзі.
Всі ви, діти-молодці,
Гарно працювали!
Але дзвоник пролунав,
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
Треба йти відпочивати.