Вчитель Красилівської гімназії №1
Резніченко Наталія Степанівна
Урок - подорож
«Створення фантастичної країни»
Мета:
Обладнання: аркуші білого паперу, фарби, пензлик, міцна нитка.
Організація гри
І. Об'єднання дітей у групи (можна за рядами).
ІІ. Розподіл ролей дітей у групі.
ІІІ. Назви груп.
Гра «Збери частини» (командири обирають конверти, в яких знаходяться частини слова-назви. Яке слово обрали, так буде називатись команда).
1 група (країна Уявляндія).
2 група (країна Мрійляндія).
3 група (країна Фантазія).
IV. Правила гри складають діти:
Хід гри
І. Завдання для груп.
Кожна група до завершення гри повинна заселити свою країну. Виконати малюнок, прикріпити його на своїй країні. Дати назву мешканцям та вигадати чим займатимуться жителі країн.
ІІ. Ознайомлення із техніками малювання.
Слово «монотипія» - поєднання двох грецьких слів: «monos» - один, «typos» - відбиток, відтиск, дотик, образ. Це вид печатної графіки, витвір мистецтва, що виконується за один прийом. Монотипія – унікальна графічна техніка, що дає свободу самовираження.
Першим монотипістами можна вважати давніх людей, що залишили відбитки своїх рук на стіні печер. Ця художня техніка існує близько 300 років. Вперше її використав у XVII ст. італійський художник Джованні Кастільоне.
З тих пір багато майстрів графіки експериментували в цьому напрямку. Творам, що виконуються в техніці монотипії, властиві тонкощі кольорових співвідношень, гнучкість та легкість форм.
Цікава і незвичайно захоплива для учнів техніка малювання ниткою. Вона не потребує особливого обладнання і багато часу. Все, що потрібно це:
Послідовність роботи (малювання ниткою)
Послідовність роботи (монотипія)
ІІІ. Практичне виконання роботи.
Під час роботи звучить музика.
IV. Презентація своїх робіт.
V. Підбиття підсумків.
Усі отримують медалі за рятування країн.
Малюнок збагачує людину енергетикою кольорів, сприяє розвиткові витримки, працездатності, сили волі, здатності концентруватися на діяльності, самодисципліни. Саме через малюнок відбувається розвиток фантазії, творчого мислення.