Урок,«Створення фантастичної країни»

Про матеріал
Діти завжди полюбляють щось новеньке та незвичайне. Мною розробнений урок образотворчого мистецтва, на якому діти створювали фантастичних героїв та отримували океан задоволення.
Перегляд файлу

Вчитель Красилівської гімназії №1

Резніченко Наталія Степанівна

 

Урок - подорож

«Створення фантастичної країни»

Мета:

  • Ознайомити з новими техніками «монотипія», «малювання ниткою». Вчити створювати вигаданих жителів фантастичних країн.
  • Розвивати уяву, фантазію, удосконалювати прийоми роботи з різними матеріалами.
  • Виховувати інтерес до створюваного витвору, творчу ініціативу учнів, повагу до творів своїх однокласників.

Обладнання: аркуші білого паперу, фарби, пензлик, міцна нитка.

 

Організація гри

І. Об'єднання дітей у групи (можна за рядами).

ІІ. Розподіл ролей дітей у групі.

ІІІ. Назви груп.

Гра «Збери частини» (командири обирають конверти, в яких знаходяться частини слова-назви. Яке слово обрали, так буде називатись команда).

1 група (країна Уявляндія).

2 група (країна Мрійляндія).

3 група (країна Фантазія).

IV. Правила гри складають діти:

  • Бути дружніми.
  • Поважати суперників.
  • Бути творчими.
  • Бути фантазерами. …

Хід гри

  • Перед вами знаходяться фантастичні країни (зображення вигаданих країн висять на дошці).
  • Але вони зовсім безлюдні. Після страшного землетрусу, на них не залишилося жодної живої істоти. І ваше завдання заселити їх мешканцями. Але мешканцями не простими, а фантастичними, незвичайними. Своїм мешканцям потрібно дати назву. Вигадати види діяльності, якими займаються жителі.

І. Завдання для груп.

Кожна група до завершення гри повинна заселити свою країну. Виконати малюнок, прикріпити його на своїй країні. Дати назву мешканцям та вигадати чим займатимуться жителі країн.

ІІ. Ознайомлення із техніками малювання.

Слово «монотипія» - поєднання двох грецьких слів: «monos» - один, «typos» - відбиток, відтиск, дотик, образ. Це вид печатної графіки, витвір мистецтва, що виконується за один прийом. Монотипія – унікальна графічна техніка, що дає свободу самовираження.

Першим монотипістами можна вважати давніх людей, що залишили відбитки своїх рук на стіні печер. Ця художня техніка існує близько 300 років. Вперше її  використав у XVII ст. італійський художник  Джованні Кастільоне.

З тих пір багато майстрів графіки експериментували в цьому напрямку. Творам, що виконуються в техніці монотипії, властиві тонкощі кольорових співвідношень, гнучкість та легкість форм.

Цікава і незвичайно захоплива для учнів техніка малювання ниткою. Вона не потребує особливого обладнання і багато часу. Все, що потрібно це:

  • Аркуш паперу,
  • Гуаш,
  • Пензлик,
  • Нитка.

Послідовність роботи (малювання ниткою)

  1. Нитку змочуємо у фарбі та розміщуємо на папері всю, крім кінчика.
  2. Іншою частиною аркуша паперу накриваємо нитку.
  3. Притискаємо зверху рукою, а іншою рукою витягуємо нитку.
  4. Розгортаємо аркуш паперу. Фантазуємо та придумуємо якусь незвичайну істоту.

Послідовність роботи (монотипія)

  1. Аркуш паперу складаємо навпіл.
  2. На один бік паперу наноситься фарба.
  3. Одна сторона прискається до іншої сторони паперу, де з'являється відбиток з незвичайними візерунками, котрі не можуть бути повторені художником.
  4. Розгортаємо аркуш паперу. Фантазуємо та придумуємо якусь незвичайну істоту.

ІІІ. Практичне виконання роботи.

Під час роботи звучить музика.

IV. Презентація своїх робіт.

V. Підбиття підсумків.

Усі отримують медалі за рятування країн.

  • Ви сьогодні усі рятувальники, бо робили спільну справу – рятували країни.
  • Будьте завжди такі добрі, чуйні, дружні. Мрійте та фантазуйте!

Малюнок збагачує людину енергетикою кольорів, сприяє розвиткові витримки, працездатності, сили волі, здатності концентруватися на діяльності, самодисципліни. Саме через малюнок відбувається розвиток фантазії, творчого мислення.

 

 

docx
Додано
24 січня 2023
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку