Урок "Створення колажу із зображень"

Про матеріал

Мета: закріпити теоретичні і практичні навички роботи по обробці цифрових фотографій; навчити учнів створювати колаж із кількох зображень; удосконалювати вміння змінювати та вдосконалювати зображення з використанням функцій обертання, зміни освітлення, кольору, поворотів, вирізання

Перегляд файлу

Тема. Створення колажу із зображень.

Мета:

навчальна: закріпити теоретичні і практичні навички роботи по обробці цифрових фотографій; навчити учнів створювати колаж із кількох зображень; удосконалювати вміння змінювати та вдосконалювати зображення з використанням функцій обертання, зміни освітлення, кольору, поворотів, вирізання; 

розвивальна: продовжити розвивати практичні навички роботи з комп’ютером; розвивати в учнів самостійність, пізнавальний інтерес;

виховна: сприяти естетичному вихованню учнів.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, дидактичні матеріали.

Програмне забезпечення: браузер, графічний редактор, дидактичні матеріали.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Доброго дня! Я вас вітаю на уроці і бажаю всім хорошого настрою та перемог. Оберіть собі смайлик, який вам найбільше подобається саме зараз (кожен учень обирає собі із набору карток смайлик і ставить на парту; таким чином ми бачимо хто з яким настроєм прийшов на урок). Молодці!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 А зараз проведемо невеличку гру «Так - ні».

  • Фотографією (або світлиною) називають результат фотографічного процесу  зображення, електронне або отримане на певному матеріалі, здебільшого на цупкому папері. (так)
  • Колекції фотографій називають редагуванням. (ні, фотоальбомами)
  • Редагування фото – це сукупність операцій над фотографією за допомогою спеціальних програм (так)
  • Функції редагування – обертання, обрізання, зміна освітлення, кольору тощо (так).

ІІІ. Мотивація вивчення нового матеріалу.

Колаж з фотографій – хороший засіб об’єднати в одне ціле кілька фотографій. Вважають, що колаж вперше з’явився у Японії, і там він є цілою наукою. Все почалося зі склеювання в одну «картину» шматків паперу і тканини з написами, малюнками, графікою. Колаж з фотографій спочатку був доступний тільки шляхом склеювання знімків, наприклад, у фотоальбомі. Тепер фотоколаж можна зробити одразу на комп’ютері, «з’єднуючи» цифрові знімки в «картину». Сьогодні ми навчимося створювати колажі із фотографій.

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення вчителя.

«Колаж» походить від французького слова і означає «наклеювання». Колаж - це технічний прийом в образотворчому мистецтві, коли на будь-яку основу наклеюються різні за кольором і фактурою шматочки матеріалів.

Сьогодні колажі дуже поширені. Їх можна зустріти у рекламі, поліграфії тощо. Різні картинки викликають інтерес споживачів, змушуючи їх довше розглядати виріб або упаковку.

ФОТОКОЛАЖ – техніка створення картини шляхом застосування різних наклейок (фотографії, квитки, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.).

Ефект колажу досягається за допомогою накладення одного зображення на інше, поєднання декількох зображень в одному, іноді навіть з елементами графіки (мозаїка) або використання хаотичного набору різноманітних зображень (пазл).

Картинки по запросу фотоколлаж природа

Картинки по запросу фотоколлаж природа

Створювати фотоколажі можна на комп’ютері та в он-лайн режимі. Щоб створити колаж на комп’ютері, можна скористатися однією з наступних програм: Photoshop, Picasa, Picture Collage Maker Free, Fotomix і багатьох інших. Також існують онлайн-сервіси, що дозволяють створювати колажі без завантаження додаткових програм.

IV. Фізкультхвилинка

Слухати ми перестали

I тепер вci дружно встали.

Будем ми відпочивати,

Нумо вправу починати:

Руки вгору, руки вниз

I легесенько прогнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз присіли, другий встали.

2) Робота в зошитах.

V. Практична робота за комп’ютерами.

1) Повторення правил безпечної роботи в комп’ютерному класі.

2) Створення учнями фотоколажу на комп’ютері  із кількох фотографій.

3) Релаксація.

Заплющити очі і промалювати цифру 3 і 8.

VI. Підбиття підсумків уроку.

Інтерактивний прийом «Мікрофон». Учням даємо мікрофон і кожен з них по черзі висловлює власну думку «На цьому уроці я… »

 



 

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
18857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку