Урок "Створення об’ємних фігур з пластиліну. Ліплення грибів"

Про матеріал

Образотворче мистецтво

Тема: Створення об'ємних фігур з пластиліну. Ліплення грибів

Мета: вдосконалювати навички роботи з пластиліном; вчити ліпити гриби; розвивати дрібну моторику, уяву, логічне мислення, пізнавальну активність; виховувати працелюбність, охайність.

Обладнання: пластилін, дощечки, стеки, серветки, зразки, ілюстрації з зображенням грибів

Хід уроку

Ι. Організаційний момент

1. Привітання

Лісовик всім дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Попрацюємо старанно,

Щоб пройшов урок цей гарно.

2. Перевірка готовності до уроку

ΙΙ. Робота над новим матеріалом

1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

- До нас на урок завітав Лісовичок. Він запрошує нас відвідати лісову галявину. Але щоб вирушити в подорож, треба відгадати загадку. І тоді ви дізнаєтесь, про що піде мова на уроці.

В теплий дощик народився,

Парасолькою накрився.

Може б, з лісу пострибав,

Якби другу ногу мав. (Гриб)

- Так, це гриб. І ліпити ми будемо гриби у лісі.

2. Вступна бесіда

- Отже, Лісовичок запросив нас на гостину до грибного царства

- Хто з вас збирав гриби в лісі?

- Які є гриби? Які назиають отруйними, а які їстівними?

- Але слід пам'ятати, коли ми в лісі зустрічаємо отруйного гриба, не слід його зривати чи збивати ногою, тому що для людей він отруйний, а для лісових звірів – ліки від хвороб.

3. Розгадування кросворда

1) Біля кущика сидять і у кошик не хотять.

Жовті братики й сестрички. Називаються…(лисички)

2) У зеленому гаю під березою стою.

Через те і маю назву я свою. (підберезник)

3) Їх масляні голівки заховались в сосняки,

Руденькі, симпатичні грибочки…(маслюки)

4) Він товстенький, глянуть любо,

У траві росте під дубом. (боровик)

5) В нього шапочка така, як у друга-маслюка.

До вологи й моху звик, має назву…(моховик)

6) Ми гриби дрібненькі, ніжні і тоненькі,

Шиї, мов цівки, круглі голівки.

Коли підростаємо – парасольки розкриваємо. (опеньки)

7) І червоні, і зелені в кошик просяться до мене.

Симпатичні білоніжки. Їх назвали…(сироїжки)

Фізкультхвилинка

ΙΙΙ. Демонстрація і аналіз зразка. Інструктаж

- Придивимось, як виглядають гриби. Одні з них стрункі, мають тендітні ніжки і розлогі, наче парасольки, капелюшки. У деяких на ніжках наче оборочки. Інші, як наприклад, білий гриб, міцними. Ніжки в них товсті, шапочки круті, схожі на половину кулі. Всі гриби різного кольору, тому ліпитимемо з кольорового пластиліну.

- Для кожного гриба підготуйте два шматочки пластиліну певного кольору. Щоб відділити шматок пластиліну, користуйтесь стеками. Перед роботою розминайте пластилін в долоньках.

1. Повторення прийомів ліплення. Пальчикова гімнастика

1) Скачування кульки

2) Приплющування кульки

3) Скачування качалочки

4) З'єднання качалочки в кільце

2. Інструктаж з ліплення білого гриба

- Візьміть більший шматок коричневого пластиліну для виготовлення шапочки та менший білого кольору для ніжки.

- Коловими рухами рук утворіть коричневу кульку.

- Розплющіть кульку, надаючи їй форму шапочки.

- Прямими рухами рук зробіть білий стовпчик , заокругліть його у формі ніжки.

- «Одягніть» шапочку на ніжку.

- Можете зробити зелену травичку, квіточки.

ΙV. Практична робота учнів

1. Нагадування правил роботи зі стеком і пластиліном. Інструктаж з БЖД

2. Розгляд дитячих робіт за альбомом на с.15

3. Ліплення грибів учнями

V. Виставка робіт

VΙ. Підсумок уроку

- Чим займались на уроці?

- Що нового дізнались про гриби?

Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

Тема: Створення об’ємних фігур з пластиліну. Ліплення грибів

Мета: вдосконалювати навички роботи з пластиліном; вчити ліпити гриби; розвивати дрібну моторику, уяву, логічне мислення, пізнавальну активність; виховувати працелюбність, охайність.

Обладнання: пластилін, дощечки, стеки, серветки, зразки, ілюстрації з зображенням грибів

Хід уроку

Ι. Організаційний момент

1. Привітання

Лісовик всім дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Попрацюємо  старанно,

Щоб пройшов урок цей гарно.

2. Перевірка готовності до уроку

ΙΙ. Робота над новим матеріалом

1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

- До нас на урок завітав Лісовичок. Він запрошує нас відвідати лісову галявину. Але щоб вирушити  в подорож, треба відгадати загадку. І тоді ви дізнаєтесь, про що піде мова на уроці.

В теплий дощик народився,

Парасолькою накрився.

Може б, з лісу пострибав,

Якби другу ногу мав.     (Гриб)

- Так, це гриб. І ліпити ми будемо гриби у лісі.

2. Вступна бесіда

- Отже, Лісовичок запросив нас на гостину до грибного царства

- Хто з вас збирав гриби в лісі?

- Які є гриби? Які назиають отруйними, а які їстівними?

- Але слід пам’ятати, коли ми в лісі зустрічаємо отруйного гриба, не слід його зривати чи збивати ногою, тому що для людей він отруйний, а для лісових звірів – ліки від хвороб.

3. Розгадування кросворда

1) Біля кущика сидять і у кошик не хотять.

    Жовті братики й сестрички. Називаються…(лисички)

2) У зеленому гаю під березою стою.

     Через те і маю назву я свою.   (підберезник)

3) Їх масляні голівки заховались в сосняки,

    Руденькі, симпатичні грибочки…(маслюки)

4) Він товстенький, глянуть любо,

     У траві росте під дубом. (боровик)

5) В нього шапочка така, як у друга-маслюка.

     До вологи й моху звик, має назву…(моховик)

6) Ми гриби дрібненькі, ніжні і тоненькі,

     Шиї, мов цівки, круглі голівки.

     Коли підростаємо – парасольки розкриваємо. (опеньки)

7) І червоні, і зелені в кошик просяться до мене.

     Симпатичні білоніжки. Їх назвали…(сироїжки)

Фізкультхвилинка

ΙΙΙ. Демонстрація і аналіз зразка. Інструктаж

- Придивимось, як виглядають гриби. Одні з них стрункі, мають тендітні ніжки і розлогі, наче парасольки, капелюшки. У деяких на ніжках наче оборочки. Інші, як наприклад, білий гриб, міцними. Ніжки в них товсті, шапочки круті, схожі на половину кулі. Всі гриби різного кольору, тому ліпитимемо з кольорового пластиліну.

- Для кожного гриба підготуйте два шматочки пластиліну певного кольору. Щоб відділити шматок пластиліну, користуйтесь стеками. Перед роботою розминайте пластилін в долоньках.

1. Повторення прийомів ліплення. Пальчикова гімнастика

1) Скачування кульки

2) Приплющування кульки

3) Скачування качалочки

4) З’єднання качалочки в кільце

2. Інструктаж з ліплення білого гриба

- Візьміть більший шматок коричневого пластиліну для виготовлення шапочки та менший білого кольору для ніжки.

- Коловими рухами рук утворіть коричневу кульку.

- Розплющіть кульку, надаючи їй форму шапочки.

- Прямими рухами рук зробіть білий стовпчик , заокругліть його у формі ніжки.

- «Одягніть» шапочку на ніжку.

- Можете зробити зелену травичку, квіточки.

ΙV. Практична робота учнів

1. Нагадування правил роботи зі стеком і пластиліном. Інструктаж з БЖД

2. Розгляд дитячих робіт за альбомом на с.15

3. Ліплення грибів учнями

V. Виставка робіт

VΙ. Підсумок уроку

- Чим займались на уроці?

- Що нового дізнались про гриби?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
7359
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку