Урок "Створення зображень. Зображення з геометричних фігур".

Про матеріал

Мета уроку "Створення зображень. Зображення з геометричних фігур" передбачає

Ознайомити учнів з інструментами «Овал», «Прямокутник», «Округлений прямокутник», сформувати навички створення малюнків за допомогою інструментів геометричних фігур та їх комбінування; сприяти навичок самостійної творчості; розвивати логічне мислення, фантазію, пам`ять, чуття кольору та художні здібності; самостійне творче ставлення до роботи; сприяти почуттю відповідальності, охайності при створенні малюнків; виховувати відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою.

Перегляд файлу

Тема: Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. 

Мета: Ознайомити учнів з інструментами «Овал», «Прямокутник», «Округлений прямокутник», сформувати навички створення малюнків за допомогою інструментів геометричних фігур та їх комбінування; сприяти навичок самостійної творчості; розвивати логічне мислення,  фантазію, пам`ять, чуття кольору та художні здібності; самостійне творче ставлення до роботи; сприяти  почуттю  відповідальності, охайності при створенні малюнків; виховувати відповідальність, самостійність, викликати зацікавленість інформатикою.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники.

Програмне забезпечення: Paint

                                   Хід уроку

І. Організація класу до уроку

 Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Наші вушка на маківці.

Очі ширше відкриваємо,

Слухаємо і запам'ятовуємо.

Ні хвилини не втрачаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

Яким елементом можна малювати довільні фігурки?

Що таке розпилювач? Скільки режимів має?

Як називається місце з кольорами?

Яким елементом зафарбувати намальовану фігуру?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. У графічному редакторі ми навчимося сьогодні створювати зображення з геометричних фігур. Шкода, що окрім нас з вами їх ніхто не побачить. Для перенесення додому чи пересилання поштою рисунки треба записати на носій, тобто зберегти.

IV. Вивчення нового матеріалу

На комп`ютері за допомогою графічних редакторів  можна створювати зображення за допомогою кола, трикутника, квадрата, прямокутника та редагувати їх. Сьогодні на уроці ви навчитеся це робити. На панелі інструментів — геометричні фігури, за допомогою яких можна створювати малюнок. Серед них є коло, квадрат, трикутник.

1. Інструмент Прямокутник.

Щоб почати працювати з інструментом “прямокутник” підведи вказівник миші до кнопки, на якій зображено прямокутник, на панелі інструментів і клацни один раз лівою кнопкою миші.

2. Інструмент багатокутник.

3. Інструмент овал.

4. Інструмент Округлений прямокутник.

 Щоб намалювати будь-яку фігуру, слід лівою кнопкою мишки натиснути на неї, а потім клацнути на білому полі. В палітрі кольорів можна обрати колір ліній фігури, а  потім використати інструмент Заливка.

(пропоную поглянути на екран одного комп'ютера, на якому створено малюнок.)

Для корекції малюнка можна використати інструмент «Гумка»

V. Фізкультхвилинка

У країні казочок жив веселий Колобок.

Разом з ним усі малята шикувались на зарядку.

Похитали головою та притупнули ногою,

Руки вгору піднесли, трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо, та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз, раз – присіли, піднялись.

Головою похитали  й працювати знов почали.

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

 

Практичне завдання

Створимо опрацьоване зображення

http://vsimppt.com.ua/images/Photo/HeadPhoto/2klas/cash/2kl-u20-1.PNG

Релаксація

Вправа для очей

Повіки стулимо так щільно,

Щоб жоден промінець не було видно!

Тепер розплющимо, покліпаємо очима,

Подивимося по сторонам та навкруги.

 

VIII. Підбиття підсумків уроку

З якими двома видами прямокутників ми знайомились на уроці? В чому їх відмінність?

Скільки режимів має еліпс?

Назвіть відомі вам інструменти графічного редактора.

Чого ви навчилися під час роботи за комп'ютером?

Опишіть дії щоб створити найтовстішу лінію

ІХ. Домашнє завдання

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку