Урок " Сучасне вуличне мистецтво. Графіті та мурали. Удосконалення навичок читання та усного мовлення"

Про матеріал
Урок формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом та розвитку мовленнєвих умінь, практичного застосування знань, навичок і умінь.
Перегляд файлу

Дата проведення: ____

Клас: 10

Кількість учнів у класі/ з них присутні:          / ___

Предмет (курс): англійська мова

Тема: Сучасне вуличне мистецтво. Графіті та мурали. Удосконалення навичок читання та усного мовлення.

Розвиток і формування ключових компетентностей:

  • спілкування іноземною мовою;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  •  культурна компетентність;
  • ініціативність і підприємливість.

Розвиток і формування предметних компетентностей:

  • навички усного мовлення;
  • навички читання;
  • навички аудіювання.

Цілі: тренувати вживання тематичних ЛО та в усному мовленні за темою; удосконалювати навички читання та  говоріння; розвивати мовні та мовленнєві навички за темою; розвивати комунікативні здібності учнів; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства, розвивати здібності критичного мислення й незалежного висловлювання, сприяти взаємоузгодженню зовнішніх потреб та внутрішніх мотивів до саморозвитку та самореалізації учасників навчально-виховного процесу.

Завдання: створення реальних та уявних ситуацій спілкування на уроці, з використанням інноваційних методів та прийомів, залучення учнів до культурних цінностей народу – мова якого вивчається.

Очікуваний результат: засвоєння та удосконалення вживання тематичної лексики, удосконалення навичок усного мовлення, а також досягнення сформованості ключових та предметних компетентностей  на уроці.

Види діяльності на уроці: парна та фронтальна  робота, робота з роздатковим  матеріалом, з опорою на наочність, взаємонавчання учнів, робота за зразком.

Тип уроку: урок формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом та розвитку мовленнєвих умінь, практичного застосування знань, навичок і умінь.

Обладнання: дошка, роздатковий матеріал (взято з Solutions Intermediate), комп’ютер, проєктор.

Lesson Procedure (Хід уроку)

І. Introduction. Greeting. (Вступ. Привітання)

T: Good morning dear pupils! How are you today? Are you ready for the lesson? Great! I’m very glad to greet you at our today’s lesson.

 

II. Warm-up (Розминка) (students discuss questions in pairs)

  •          Have a look at these pictures. How do you feel about them? Do you consider them a form of art or a form of vandalism?

Пин содержит это изображение:    grafitisKing graffiti: векторна графіка, зображення, King graffiti малюнки |  Скачати з DepositphotosKing graffiti: векторна графіка, зображення, King graffiti малюнки |  Скачати з Depositphotos

King graffiti: векторна графіка, зображення, King graffiti малюнки |  Скачати з DepositphotosКупити Фотошпалери Графіті на стіні арт. 1106075453 | Artside  Стріт-арт про заяви Трампа – Рубрика

Купити Фотошпалери Графіті на цеглі арт. 4210320191 | ArtsideKing graffiti: векторна графіка, зображення, King graffiti малюнки |  Скачати з DepositphotosУ Сумах створять серію робіт у стилі графіті та стріт-арт у сховищах | The  Sumy Post Новини

Польські мурали на підтримку України  Пин содержит это изображение: Мурали Печерського району (Київ) - Вандрівка  Пин содержит это изображение:  

  •          What is a public art?
  •          Let’s name the forms of public art in our town (in your area).What do you think of them? Do they improve the appearance of your town/area? Should all art be accessible to the public?

III.  Main part (Основна частина)

III. / 1.  Speaking. (Work in pairs). HO1

Dear students let’s start with HO1 – ex. 1. Choose one of the photos and describe it to your partner. Use the words below to help you.

HO1

III./2. Reading.  Read the article (HO2) and match the photos A-D with two of the artists.

HO2

 

III./3. Reading. Do after reading exercises. (HO3)

HO3

III./4. Vocabulary. 

- In paragraphs 1 and 2, underline ten things (excluding vehicles)  that you might find in the street.  How many more items can you add to the list?

III./5. Speaking. Pair work.

Discuss the questions. Use the phrases below to help you. (HO4)

HO4

 

 

IV./1.   Summarizing the lesson. Speaking activity. (Підведення підсумків уроків)

IV./ 2. Evaluation (Оцінювання)

V.  Home task (Домашнє завдання)

Do tasks HO5

 

 

 

 

docx
Додано
1 серпня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку