Мета:
Поглибити знання учнів про властивості трикутників, формувати уміння застосовувати вивчені властивості при розв'язуванні задач, провести діагностику засвоєння системи знань та умінь і її застосування для виконання практичних завдань; розвивати пізнавальні процеси, пам'ять, уяву, увагу, активізувати творчий потенціал, формувати навички самоконтролю і самопізнання, розвивати наочно-образне мислення, комунікативні навички; виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів, формувати математичну мову учнів.
Тип уроку: урок-гра
Конспект уроку геометрії у 7 класі
Тема: Сума кутів трикутника
Мета:
Поглибити знання учнів про властивості трикутників, формувати уміння застосовувати вивчені властивості при розв’язуванні задач, провести діагностику засвоєння системи знань та умінь і її застосування для виконання практичних завдань; розвивати пізнавальні процеси, пам’ять, уяву, увагу, активізувати творчий потенціал, формувати навички самоконтролю і самопізнання, розвивати наочно-образне мислення, комунікативні навички; виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів, формувати математичну мову учнів.
Тип уроку: урок-гра
Форма роботи: колективна, групова, індивідуальна
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Перевірка домашнього завдання
Проходжу між рядами і перевіряю наявність виконаної домашньої роботи і вибірково правильність виконання завдань.
III. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання мети й завдань уроку
А нам у цьому допоможуть сьогодні фіксики.
IV. Актуалізація опорних знань
2. На рисунку назвіть рівні кути трикутників.
3. Вставте пропущені рисунки та записи:
V. Засвоєння нових знань
Професор Геній Євгенович Чудаков працює над практичною роботою. Давайте йому допоможемо.
2. Що можна сказати про кути кожної пари (див. вище), якщо a||b?
3. Знайдіть на рисунку суміжні кути з вершиною в точці B. Чому дорівнює їх сума?
4. Порівняйте суму суміжних кутів (див. вище) із сумою кутів трикутника.
Отже, давайте разом з Дедусом зробимо висновок з вище сказаного:
Верта просить нас дати відповіді на питання:
Давайте занотуємо:
VI. Фізкультхвилинка
Давайте порухаємось разом з фіксиками. (слайд 15)
VІІ. Засвоєння нового матеріалу
Виконання усних вправ:
Виконання письмових вправ:
VIIІ. Підсумки уроку
Яке з тверджень неправильне?
1)
2)
3) Якщо
4) Якщо
Вивчити теоретичний матеріал § 16
Виконати № 359, 361, 365, 367, 370
Виконати додаткове завдання: розмалювати і ззаді намалювати чи написати 3 задачі, на наступному уроці обміняємось: