Урок з теми "Застосування І і ІІ ознак рівності трикутників при розв’язуванні задач", 7 клас

Про матеріал

Конспект уроку; презентація, що містить цікаві факти про роль трикутників в житті людини та зображення до прикладних задач (на практичне застосування І та ІІ ознак рівності трикутників)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дивовижний світ трикутників

Номер слайду 2

« Найвищий прояв духу – це розум . Найвищий прояв розуму - це геометрія . Клітина геометрії – це трикутник . Він такий же невичерпний як всесвіт !» Евклід.

Номер слайду 3

Трикутник одна з перших геометричних фігур, яку стали використовувати в орнаментах різні народи. В Древньому Єгипті він був втіленням духовної волі, любові и розуму людини.

Номер слайду 4

В античній культурі трикутник, розташований вершиною вверх, символізував прагнення духу до досконалості. Тому фронтони древньогрецьких храмів будували трикутними и всіляко прикрашали.

Номер слайду 5

У давніх народів, які займались землеробством, трикутники в орнаментах символізували повітря, землю, вогонь та воду. Вони були одним із найдавніших символів, пов'язаних з природою та сільськогосподарськими роботами

Номер слайду 6

Сузір'я Трикутника Свою назву воно отримало на Древньому Сході. Його знали и використовували в навігації фінікійські мореплавці.

Номер слайду 7

Єгипетські піраміди. Бічні грані єгипетських пірамід - трикутники

Номер слайду 8

Трикутники в сучасному світі

Номер слайду 9

Починаючи гру в більярд, необхідно розташувати кулі у вигляді трикутника. Для цього використовують спеціальну трикутну рамку.

Номер слайду 10

Розташування кеглів у грі Боулінг також у вигляді рівностороннього трикутника.

Номер слайду 11

При розташуванні товарів на прилавках супермаркету, обов'язково враховується правило «золотого трикутника», що базується на психології покупця.

Номер слайду 12

Задача №1 АВСDEАВ=ЕDstroke.colorstroke.onfillcolorfill.typefill.onstroke.colorstroke.on

Номер слайду 13

Астролябія - кутовимірювальний прилад. Рулетка

Номер слайду 14

Задача №2 АВОСDAB=CDstroke.colorstroke.onstroke.colorstroke.on

Перегляд файлу

 

 

 

Урок геометрії 7 клас

 

 

з теми

 

«Застосування І і ІІ ознак рівності трикутників при розв’язуванні задач»

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

вчитель математики

загальноосвітньої школи №33

Губенок Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

Чернігів – 2017

 

Тема «Застосування І і ІІ ознак рівності трикутників при розв’язуванні задач»

 

Знання лише тоді знання,

 коли вони здобуті зусиллями своєї думки,

 а не тільки пам’яттю.

Л. Толстой

 

Мета: сформувати у учнів вміння і навички застосовувати І і ІІ ознаки рівності трикутників при розв’язуванні задач на доведення рівності трикутників та задач, передбачають знаходження рівності трикутників для доведення рівності кутів або відрізків.

 

План уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

ІV. Усний рахунок

V. Розв’язування задач

VІ. Домашнє завдання

 

Хід уроку

І. Організаційний момент (1хв)

Учні. Заходять до класу, займають свої місця, вітаються з учителем, сідають.

Вчитель. Вітається з учнями, перевіряє присутність учнів за журналом та підготовленість учнів до заняття. Чергові назначаються за графіком.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання (3 хв)

Перевірити №360 підр. Геометрія-7 Бевз В.Г.(за записаним зразком на дошці).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)

Бліцопитування

1. Які трикутники називаються рівними?

2. Які сторони і кути називаються відповідними?

3. Сформулювати І рівність трикутників.

4. Сформулювати ІІ рівність трикутників.

 

ІV. Усний рахунок (10 хв)

 

 

V. Розв’язування задач (27 хв)

 

Презентація «Дивовижний світ трикутників»

Задачі на практичне застосування І і ІІ ознак рівності трикутників

Задача 1. Для знаходження відстані від точки В до дзвіниці А, яка розташована на іншому березі річки, за допомогою рулетки і астролябії позначили на місцевості точки С, D, E, так, що В, С, D лежать на одній прямій, причому точка С є серединою відрізка ВD, намітили пряму АЕ, яка проходить через точку С, причому ےАВС=ےСDE. Потім, вимірявши одну із сторін  СDЕ. Визначили відстань від В до А. Яку сторону виміряли? Відповідь обґрунтуйте.

Задача 2. Для визначення ширини озера на його березі позначили точки А і В, а потім ще точки С, D і О так, що точка О – спільна середина відрізків АС і ВD. Як тепер можна визначити ширину озера? Відповідь обґрунтуйте.

 

VІ. Домашнє завдання (1 хв)

 

«Як приємно дізнатись, що ти чогось навчився» Жан-Батист Мольєр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок інформатики 9 клас

 

 

з теми

 

«Використання автономної та онлайнової довідки операційної системи»

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела

вчитель математики

загальноосвітньої школи №33

Губенок Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернігів – 2014

 

 

 

Математичний конкурс

для учнів 6 класів

 

 

 

«Математичний олімп»

 

 

 

 

 

 

Підготували і провели

вчителі математики

загальноосвітньої школи №33

Зеляк Алла Григорівна та

Губенок Наталія Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернігів – 2014

 

 

 

Математичний конкурс

для учнів 9 класів

 

 

 

«Хто хоче стати відмінником?»

 

 

 

 

 

 

Підготували і провели

вчителі математики

загальноосвітньої школи №33

Дриг Юлія Анатоліївна та

Губенок Наталія Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернігів – 2014

 

zip
Додано
17 липня 2018
Переглядів
3005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку