УРОК "Сума розряадних доданків. Задачі геометричного змісту. Лічба десятками,сотнями."

Про матеріал
удосконалювати вміння учнів розкладати числа на суму розрядних доданків, розвязувати задачі геометричного змісту; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Перегляд файлу

Тема:Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. Лічба десятками,сотнями.

Мета:удосконалювати вміння учнів розкладати числа на суму розрядних доданків, розвязувати задачі геометричного змісту; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання:  мультимедійний комплект, планшети,картки с прикладами,

мікрофон,таблиця розрядів, картки з числами,карта України

Хід уроку

І. Організаційний момент.(Створення позитивного психологічногоклімату класу)

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Ми урок розпочинаєм,

Математику вивчаєм.

Учитель

Любi діти!

У наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкoю й миром.

У ч н i

Ми вам paдi, люди добрі,

I вітаєм щиро вас,

I запрошуємласкаво

На урок у 3клас.

  1. Вправа «Додай слово»

Почався  урок/математики/.

Сидимо-/рівно/!

Міркуємо-/швидко/!

Відповідаємо/вірно/!

Настрій-/супер!/Погода-/клас!/До роботи!-/Все гаразд!/

- Яким буде урок?/Найцікавішим/

- Які у мене діти? /Найкращі/

- Покладіть долоню на серденько. Б’ється серденько. Таке маленьке, а так багато працює. Які почуття живуть у вашому серці?/Любов і добро/.

Світ прекрасний навколо тебе,

ясне сонце і синє небо.

Даруйте добро і посмішки людям,

 тоді і весь світ щасливішим буде.

2. Вправа « Долоньки»

-Побажайте сусіду по парті успіху на уроці.

Актуалізація життєвого досвіду.

Створення ситуації успіху.

  1. Вправа «Очікування»
  • Що ви очікуєте від уроку?

(несподіванок, сюрпризів, хорошого настрою, цікавих пригод, зустрічей).

  • А якими ви повинні бути на уроці? ( уважними, розумними, вихованими)
  • Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово «УРОК»?

У- успіх, усмішка

Р- розум, радість

О- організованість, обдарованість

К- кмітливість, компетентність.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Сподіваюсь, що на  уроці всіх нас чекає успіх, радість, усмішка, тому що ми будемо…

А що буде далі ви дізнаєтесь пограв в

  1. гру «Шифрувальники».(слайд)

Відповіді размістіть в порядку з великого до меншого результату.

О –  9 х 3                 Д – 6 х 9            П – 8х 9          О – 9 х 7

Ж – 2 х 9                 О – 9 х 5             Р – 4 х 9

-Покажіть,яке слово вийшло у вас.(слайд)

  •                                                       Послухайте вірш та зробіть висновок одним словом. Куди ми відправимось у подорож.

Рідна Україна- це пісенька мами,

Розлогі лани колосяться хлібами.

Вишневі садочки, лелеки на хаті,

Купають ставочки хмарки пелехаті.

нашій рідній Батьківщині.

  •                                                       Молодці. З цим завданням ви впорались легко, а от чи так вправно ви дасте відповіді на математичні запитання я зараз і перевірю.
  1. Вправа « Мозковий штурм»(слайд)

Скільки очок в 2 вовків?  (4)

В 3 трикутниках кутів?   (9)

Лап у 4 котів?   (16)

Вушок в 9 зайчат?   (18)

Ріжок у 5 корів?  (10)

Скільки лап у 3 бобрів?  (12)

Пальців на шістьох руках?  (30)

  • Як називаються числа при додаванні?  (доданки, сума)
  • Щоб знайти периметр чотирикутника, треба..(додати всі сторони)
  • Прямокутник, у якому всі сторони рівні, називають (квадратом).
  • Якщо у числовому виразі є дужки, то першою завжди виконують ту дію,що ( в дужках).
  • Як називаються числа при множенні (множник,множник,добуток)

Молодці, ми можемо почати свою подорож.

Кожна людина любить свій край, де народилася і живе.

-  Як називається країна, в якій ми живемо? (Україна)(слайд)

- Тож зараз ми вирушимо в путь нашою країною, а ось яким видом транспорту будемо рухатись ви дізнаєтесь виконавши

3. Вправа «Побудуй Вежу». (слайд   )

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Відгадайте загадку.

Срібна стрічечка летить ,

Ланцюжок по ній біжить.

І на станціях гудок

Подає той ланцюжок.            (Потяг)(слайд)

ІІІ.Повідомлення теми уроку.(слайд)

Сьогодні ми звами вирушаємо у подорож. Ми відвідаємо визначні місця України. Ось ми будемо подорожувати віртуально і складемо карту України.

І так ми почали нашу подорож з острова Хортиця. Національний  історико – культурний заповідник. Розташован поблизу Запоріжжя.(слайд)

1.Каліграфічнахвилинка.(слайд)

Зошит свій я відкриваю,

Косо я його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно,не зігнусь,

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

Запишіть, будь ласка,число,класна робота,число.(слайд)

Що можете сказати про це число (двозначне,має один десяток,п’ять одиниць,має сусідів 14 і 16).

Далі  ми вирушаємо в Крим  (слайд) ІІ чудо України Херсонес Таврійський. Потрапити туди нелегко,але  щоб добратись треба написати математичний диктант.

4. Математичний диктант.(слайд)

Кожний з вас розумний дуже,

Кожний має свій талант,

А у зошитах напишем

З математики диктант.

Ручки в руки узяли

І писати почали.

Хто сміливий і хоче написати на дошці.

1. Частку чисел 54 і 6 збільшити у 9 разів.  (81)(слайд)

2. Знайти добуток чисел 2 і 9.  (18)

3.  Знайти частку чисел 40 і 8. (5 )

4.Число 3 збільшити у 7 разів.  (21 )

5.  50 збільшити на 6. (56)

6. Знайти різницю чисел 50 і 1.  (49)

7.Знайти суму чисел 30 і 6.  (36)

Відкриваємо дошку учень читає в голос. Перевіряємо,помилки виправляємо олівцем.

Діти, ми виконали завдання і зараз ми вирушаємо на Черкащину у місто Умань. (слайд  )

Розповідь учня коротко.

Щоб нам потрапити у парк ви повинні виконати завдання.

Вправа «Мікрофон» (слайд)

1.  Назвати по порядку числа від895 до 905. (слайд   )

2.  Полічити  сотнями відтрьохсот до тисячі.  ( слайд   )

Далі ми вирушаємо у місто Хотин(слайд). Сьогодні на території Хотинської фортеці створено Державний історико – архітектурний заповідник . Тут полюбляють проводити свята козацької звитяги та знімати фільми. Про те щоб швидко потрапити у Хотинську фортецю ви маєте виконати вправа.

3. Гімнастика для очей. (слайд  )

4.  Робота за підручником. № 561,стор. 100  Гра «Хлопчики та дівчатка».

5.  Робота у парах.  (слайд   )

Фізкультхвилинка  (слайд  )

 6. Гра «Склади,прочитай,запиши»  (слайд)

  •                                            Далі можемо вирушити в місто Хмельницьк у заповідник Кам’янець – Подільський (слайд )

IV.Усвідомленняй ситематизація матеріалу.

1. Робота  за вариантами «Знайдизначеннякожноїсуми»

З Кам’янець – Подільського ми вирушаємо в Київ – столицю нашої України і оглянемо Софійський Собор (слайд  )

2. Розв’яжи задачу.

Робота над задачею.

  •                                            Аналіз задачі за питаннями вчителя
  •                                            Складання короткої умови задачі.
  •                                            Самостійно записати розв’язання.

Тепер ми ідемо і Києво  - Печерську Лавру. Щоб переступити поріг лаври ви повинні виконати

3.вправа «Вчитель - Вчителька». Перевіррозв’язаннярівняннь. (слайд )

Ось ми  з вами і закінчили нашу подорож, подивіться яка карта в нас вийшла.

V.Домашнє завдання:  С 102, № 568, 569

Підсумок уроку.Рефлексія

Рефлексія у вигляді бліц-опитування.

-На уроці мені було/цікаво,повчально/.

Мені урок…./сподобався/

Урок навчив мене…

Колективна творча робота

На ваших партах є сердечка. Давайте розмістимо їх на карті України (прикріпити до дошки) , щоб наша Батьківщина була захищена теплом наших сердець.

Я бажаю вам, щобвсівашімріїздійснилися! Не забувайте, щови – дітиземлі, щозветьсяУкраїною. ЛюбітьБатьківщину. Вона у вас єдина

ЛюбітьУкраїну, як сонце, любіть,

Як вітер, і трави, і води.

Красу її, вічно живу і нову,

І мовуїїсолов’їну.

ВсімсерцемлюбітьУкраїнусвою –

І вічно ми будемо з нею!

Урок закінчен.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку