Підсумковий урок по закінченні вивчення п'яти материків (всіх, крім Євразії) можливо провести у вигляді гри. Беручи участь у "Своїй грі", учні виявлять різнобічність знань. Система ігрової практики допомагає розвивати пізнавальний інтерес. Конкурси дають можливість учням виявити свої таланти. Грайте і перемагайте! Переможених у цій грі немає!
«Своя гра» - мандруємо материками.
Конкурс капитанів.
Відомо, що визначним дослідником ХХ століття був норвезький
учений Тур Хейєрдал. Тому перше питання капітанам саме стосується подорожі Т. Хейєрдала через Атлантичний океан.
Визначте, який із запропонованих напоїв вживала команда Т. Хейєрдала, щоб вгамувати спрагу і відновити сили під час плавання через
Атлантичний океан на човні «Ра».
Капітанам пропонуються напої: чай зелений, каркаде, кава, вода.
Чай із суданської рози- каркаде.
Конкурс «Дефіле».
Учні демонструють національні костюми одного із народів світу.
Можна замінити танцювальним конкурсом, станцювати у національному
костюмі танець одного з народів світу.
Якщо гравці називають країну і столицю, вони можуть отримати (3+3б).
Тема Африка.
Африку з заходу на схід у 19 ст. Д. Лівінгстон.
Замбезі.
Тема Австралія, Антарктида.
Академік Вернадський.
Тема Південна Америка.
Ла-Плата.
Тема Північна Америка.
Колорадо.
Про флору і фауну.
Було у матері Природи
Дві донечки такої вроди,
Хто їх побачить хоч на мить -
Не міг забути і розлюбить.
Голубооку звали Флора.
У неї очі – наче зорі.
Завжди замріяна, тендітна,
Ласкава, ніжна та привітна.
А Фауна – швидка, як вітер,
Могла з птахами полетіти,
І за оленями стрибати,
Та з білочками пустувати.
Обидві світ живий любили,
Відтак його боготворили.
Тож вирішила мудра мати
Природні їм дарунки дати:
Мрійливій Флорі – світ рослинний,
А жвавій Фауні – тваринний,
Щоб берегли і доглядали,
Від всього злого захищали.
Живуть в легендах і понині
Живого світу дві богині.