Урок " Свято першого вересня у різних країнах світу" для 2 класу

Про матеріал
Захід до свята " перший дзвоник у різних країнах світу" для учнів 2 класу. Дає змогу згадати вивчене у першому класі : навчання грамоти, математику, ЯДС, мистецтво. Виховає любов до рідної країни та її символіки.
Перегляд файлу

 День знань у  різних країнах світу

Мета: ознайомити дітей з традиціями різних країн. Закріпити знання про Україну.  навчити орієнтуватися у карті, Розвити мислення, увагу, пам ять. Виховати повагу до традицій України та інших країн світу.

Обладнання: карти світу, прапори різних країн, символіка України, м яч, повітряна кулька, фломастери.

Клас розбивається на 5 команд, кожній команді видається  карта світу.

Хід заходу

  1. Організація класу

Дзвонить дзвіночок:

Дзелень, дзелень

Сміється сонце, збудився день

Кличе дзівочок:

Бім-бам, бім-бам.

Сідати за парти час, школярам.

 

  1. Актуалізація опорних знань
  • Що цікавого у вас сталося за літо?
  • Чим незвизайним є для вас сьогоднішній день?
  • Які предмети ви з нетерпінням чекаєте?
  • Давайте згадаємо, в якому  ми тепер класі, який номер нашої школи?
  1. Основна частина
  • Сьогодні у нашій країні свято, День знань. Ми будемо з вами грати та святкувати. А ще, відправимося у подорож та дізнаємося як відзначають це свято у інших країнах світу.

Ізраїль

Але щоб потрапити у першу країну та дізнатися її назву , нам потрбно розвязати невеличккий математичний диктант. Він складається з 3 питань. Але давайте одразу вирішимо, ми подорожуємо на авто чи літаком?

Літак ( 2027 км)

Знайдіть різницю суми 29 та 7 ( 2)

  1. Знайдіть число пеше одного. (0)
  2. Знайдіть суму чисел 11 та 16 ( 27)

 

Машина ( 4450 км)

  1. Знайдіть різницю чисел 5 та 1 (4)
  2. Знайдіть суму чисел 3 та 1 ( 4)
  3. Знайдіть суму чисел 10 та 40 ( 50)
  • Молодці, ви чудово попрацювали. А тепер давайте поглянемо на карту та визачемо у яку країну ми потрапили.

Ізраїль

В Ізраїлі перший день навчання – 1 вересня. Але у ізраїльських школярів іноді вереснень сповнений вихідних. Святкова лінійка проходить під час другого уроку. Але діти приходять в школу на перший урок о 8:15 і знайомляться, спілкуються зі своїми однокласниками. На лінійці щороку можна спостерігати політ куль в небі. Діти пишуть на повітряних кульках свої побажання і відпускають їх в небо. Ізраїльські школярі зазвичай носять футболку з емблемою школи. У будні дні вона може бути будь-якого кольору, а в свято – тільки біла. У прохолодну погоду діти надягають фірмові светри.

Я пропоную і нам поринути у культуру Ізраїля, та запустити повітряну  кульку на якій ми напишемо наші побажання на навчальний рік , але тільки одну, щоб не засмічувати навколише середовище.

 

Японія

А наша подорож прдовжуєтся, і ми вирушаємо до наступної країни.

Щоб дізнатися її назву я вам покажу звукову схему та назви трьох країн.

 

 

 

 

 

 

Ввріанти відповідей:

Китай, Румунія, Японія.

Чудово, ви всі здогадалися, що це Японія.

Японія

1 день навчального року в Японії, як правило, припадає на 1 квітня. Японські першокласники приходять в школу ошатними. Святкова лінійка проводиться тільки для першокласників в актовому залі. Їх вітають вчителі, вирішують організаційні питання з батьками, і в I половині дня діти йдуть додому. Потім у першокласників і батьків є тиждень на підготовку до школи. І вже через тиждень, в школу йдуть всі школярі. Обов’язкова шкільна форма зазвичай тільки в приватних школах. А для звичайної школи може бути досить якогось характерного головного убору. Для дівчаток це може бути панамка, а для хлопчиків – кепка. Неодмінно на них буде емблема школи.

І зараз я пропоную зробити з вами поробку-арігамі головного убору та розмалювати її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А ми продовжуємо подорожувати.

Норвегія

 Щоб потрапити до наступної країни нам потрібно розшифрувати її назву

 

О

40+30=

В

10+50=

Г

25+5=

Я

90-10=

Н

13+7=

І

90-50=

Р

60-10=

Е

10-0=

   

20

70

50

60

10

30

40

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чудово, ви правильно вирішили завдання і знайшли чудову  країну НОРВЕГІЮ.

У Норвегії навчальний рік починається в кінці квітня. У перший клас діти йдуть, починаючи з шестирічного віку. Особливістю норвезьких шкіл є відсутність їдалень та шкільного харчування. Тільки наймолодшим видають йогурти і сік, і то далеко не у всіх школах. Традиційно школяр приносить з дому класичні бутерброди, яблуко і пачку з соком або холодним чаєм.

А зараз ми з вами пограємо, ви всі чудово знаєте цю гру " їстівне\неїстівне"

Вчитель кидає м яча комусь із класа та називає предмет, дитина має назвати цей предмет та датии йому ознаку.

Наприклад:

Кавун- їстівне. Солодкий, червоний, твердий.

Чай- їстівний. Рідкий, теплий, солодкий.

Сніг- неїстівний. Білий, холодний, пухкий.

Україна

Щоб дізнатися про наступну країну відгадайте загадку:

На землі великій є одна країна:
Гарна, неповторна, красна, як калина.
І живуть тут люди добрі, працьовиті
І скажу, до речі, ще й талановиті.
Землю засівають і пісні співають,
На бандурі грають і вірші складають
Про ліси і гори, і про синє море,
Про людей і квіти, то скажіть же, діти,
Що це за країна? ( УКРАЇНА)

Україна

Наша  Батьківщина— Україна. Її неосяжні простори підкорюють серця мільйонів людей не тільки нашої країни, а й туристів, що приїжджають з усього світу.

Де ще знайдеш такий соковитий колорит мальовничих куточків природи. Густі листяні ліси, наповнені життям і свіжим повітрям, які дарують нам подих. Кришталево чисті джерела і озера, які втамовують нашу спрагу. Родючі землі, які годують нас. Працьовиті, хлібосольні люди, які живуть дуже просто, працюють, не покладаючи рук, на благо своєї країни.

Давайте разом згадаємо символи нашої країни  за допомогою загадок

Коли звучить він – всі встають,

до серця руку прикладають,

і вголос, й подумки співають,

і Україну прославляють. ( гімн)

Синьо-жовте полотнище

гордо майорить.

Це – ознака сили й слави

Української держави. ( Прапор)

 

Символ нашої держави –

це тризуб жовто-яскравий.  ( герб)

 

У вінку зеленолистім,
У червоному намисті,
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду. (Калина)

 

В мене є великий хист:
Я співаю, як артист.
Спів той радісний усюди
Дуже люблять слухать люди. (Соловей)

 

Сплелися у коло
Усі квіточки з поля.
Барвисті, душисті,
В стрічках шовковистих.
І кличе в танок
Український… (Вінок)

4. Заключна частина

- що нове ви сьогодні дізналися?

- традиції якої країни вам сподобалися найбільше?

- яку країну хотіли би відвідати?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Romansova Galyna
Додано
13 липня 2022
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку