На даному уроці я використала QR-коди та хмари слів з метою розвитку зацікавленості, несподіванки, мотивації, щоб забезпечити учнів роздатковим матеріалом з QR-кодами для доступу до цікавих додатків а також для закріплення вивченого матеріалу, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи (гіперпосилання на мультимедійні джерела та ресурси: відео-, аудіо-додатки, сайти, анімації, електронні навчальні видання, бібліотеки та ін.).
|
|
|
Дата народження_______________________________________ Місце народження______________________________________ Моя родина___________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Моя освіта____________________________________________ Мої професії___________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________ |
Цікаві факти із мого життя
Відео про мене Знай, умій, пам'ятай! Слухайте, читайте! |
Художні засоби Епітети: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Порівняння: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Метафори: __________________________________________________________________________________________________
Риторичні оклики: _____________________________________
Риторичні запитання: __________________________________ |
|
|
|
|||
1)_________________________________; 2)_________________________________; 3)_________________________________; 4)_________________________________; |
5)_________________________________; 6)_________________________________; 8)_________________________________; 8)_________________________________;
|
||
Літературний диктант « Доповніть твердження» 1. Тарас Шевченко народився _______ року в с. ___________ в __________ області. 2. Коли Тарасу виповнилося два роки, його родина переїхала до іншого села, яке мало назву________ . 3. Тарас Шевченко змалку мав неабиякі здібності до ___________. 4. Викупити з кріпацтва Тараса Шевченка допомогли __________. 5.Тарас Шевченко навчався в _______. 6. 1840-го року побачила світ поетична збірка ___________. 7. Назва гори, де похований Тарас Шевченко _______. 8. Пана, у якого служив Тарас Шевченко звали _________.
|
|
||
Складіть сенкан 1 ряд: іменник, який, власне, треба осмислити 2 ряд: два прикметники, які визначають цей іменник і описують ваше уявлення про нього 3 ряд: три дієслова; опис дії в межах цієї теми 4 ряд: фраза із 4 слів, яка показує відношення до іменника (теми) 5 ряд: синонім із одного слова, який повторює суть теми (слово-резюме) |
|
||
Напишіть листа маленькому Тарасику
|
|||
Список використаних джерел:
Використання QR-кодів на уроках допомагає:
-урізноманітнювати роботу учнів, використовуючи Інтернет-технології;
-закріплює в учасників навчально-виховного процесу навики критично мислити, аналізувати та оцінювати інформацію;
-розвиває в учнів конкурентоспроможність та лідерські якості.
QR-коди вміють зберігати в собі тексти невеликого обсягу, які можна зчитувати без підключення до Інтернету. Для творчих занять це надає чималі можливості. QR-коди дозволяють зробити заняття більш захоплюючими та ефективними. З одного боку, учням зручно зчитувати цікаву інформацію та оперативно зберігати її в пам'яті мобільних пристроїв, з іншого – такий підхід дозволяє задіяти додатковий (тактильний) канал сприйняття інформації.
На даному уроці QR-коди ми використали з метою розвитку зацікавленості, несподіванки, мотивації, щоб забезпечити слухачів роздатковим матеріалом з QR-кодами для доступу до цікавих додатків а також для закріплення вивченого матеріалу, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи (гіперпосилання на мультимедійні джерела та ресурси: відео-, аудіо-додатки, сайти, анімації, електронні навчальні видання, бібліотеки та ін.). Додавши QR-код у домашнє завдання, ми допоможемо учням, які відстали у роботі. Це універсальний спосіб контролю за виконанням групової чи індивідуальної роботи. Отримавши послання на YouTube, Dropbox чи Google Drive у форматі коду вчитель може переглянути документ прямо зі свого смартфону хоч у дорозі, хоч на перерві.
Хмари слів, або зважений список, представлений візуально використали для опису ключових слів (тегів) при вивченні біографії Т.Шевченка, для ознайомлення в цікавій, незвичній формі з назвами творів, які будуть вивчатись у 7класі, а також для урізноманітнення роботи з художніми тропами(епітетами).
Сьогодення вимагає рішучих змін, особливо в освіті. Адже для учня недостатньо тільки отримати знання, їх треба вміти застосувати, учителеві недостатньо тільки бажати, треба діяти.