12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Урок Т.Г.Шевченко. Життєвий і творчий шлях поета. "Мені тринадцятий минало"

Про матеріал

На даному уроці я використала QR-коди та хмари слів з метою розвитку зацікавленості, несподіванки, мотивації, щоб забезпечити учнів роздатковим матеріалом з QR-кодами для доступу до цікавих додатків а також для закріплення вивченого матеріалу, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи (гіперпосилання на мультимедійні джерела та ресурси: відео-, аудіо-додатки, сайти, анімації, електронні навчальні видання, бібліотеки та ін.).

Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\User\Мои документы\Загрузки\ФБ.png

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=39f7dda7076f00c310ed0a88f6ef7ae5&n=13

Дата народження_______________________________________

Місце народження______________________________________

Моя родина___________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Моя освіта____________________________________________

Мої професії___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________

http://qrcoder.ru/code/?http%3A%2F%2Ftaras-shevchenko.com.ua&4&0

Цікаві факти із мого життя

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Flearningapps.org%2Fdisplay%3Fv%3Dp181t2dkj18&4&0http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DuJd2ajOPoH8&4&0

Відео про мене

Знай, умій, пам'ятай! http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dx9OFWE-cNRQ&4&0

Слухайте, читайте!

Художні засоби

Епітети: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Порівняння: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Метафори: __________________________________________________________________________________________________

Риторичні оклики: _____________________________________
______________________________________________________

Риторичні  запитання: __________________________________
____________________________________________________________________________________________________________

i?id=a42d71df32bcfb071e70626b0bc6b3ac&n=13

F:\т.шевченко\Word Art.pngF:\т.шевченко\Word Art (1).png

 

 

1)_________________________________;

2)_________________________________;

3)_________________________________;

4)_________________________________;

5)_________________________________;

6)_________________________________;

8)_________________________________;

8)_________________________________;

 

Літературний диктант « Доповніть твердження»

1. Тарас Шевченко народився _______ року в с. ___________ в __________ області.

2. Коли Тарасу виповнилося два роки, його родина переїхала до іншого села, яке мало назву________  .

3. Тарас Шевченко змалку мав неабиякі здібності до ___________.

4. Викупити з кріпацтва Тараса Шевченка допомогли __________.

5.Тарас Шевченко навчався в _______. 

6. 1840-го року побачила світ поетична збірка ___________.

7. Назва гори, де похований Тарас Шевченко _______.

8. Пана, у якого служив Тарас Шевченко звали _________.

 

C:\Documents and Settings\User\Мои документы\Word Art (2).png

Складіть сенкан

1 ряд: іменник, який, власне, треба осмислити

2 ряд: два прикметники, які визначають цей іменник і описують ваше уявлення про нього

3 ряд: три дієслова; опис дії в межах цієї теми

4 ряд: фраза із 4 слів, яка показує відношення до іменника (теми)

5 ряд: синонім із одного слова, який повторює суть теми (слово-резюме)

 

 

                                        Напишіть листа маленькому  Тарасику

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\images.jpg

 

 

 

 

 

Картинки по запросу маленький тарас шевченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел: 

  1. https://learningapps.org/display?v=p181t2dkj18
  2. https://goo.gl/forms/YAnyQfZzuUaGH0Fl2
  3. Енциклопедія життя і творчості Тараса Шевченка //
  4. http://www.t-shevchenko.name/uk/Prose.html
  5. Л.Т. Коваленко Українська література: підручн. для 7 кл. загальноосвітн. навч. закл. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2015. –  С.75-80.
  6. Українська література. Гіпермаркет Знань // http://xvatit.com/school/
  7. Чупринін О. Українська література. 7 клас. І семестр. – Харків: Вид. група «Основа», 2013. – С.55-58.

 

  1. Шевченко Т. Кобзар. –К.: Вид. центр «Просвіта», 2003. – С.33-35.

 

Використання  QR-кодів на уроках допомагає:

-урізноманітнювати роботу учнів, використовуючи Інтернет-технології;

-закріплює в учасників навчально-виховного процесу навики критично мислити, аналізувати та оцінювати інформацію;

-розвиває в учнів конкурентоспроможність та лідерські якості.

QR-коди вміють зберігати в собі тексти невеликого обсягу, які можна зчитувати без підключення до Інтернету. Для творчих занять це надає чималі можливості. QR-коди дозволяють зробити заняття більш захоплюючими та ефективними. З одного боку, учням зручно зчитувати цікаву інформацію та оперативно зберігати її в пам'яті мобільних пристроїв, з іншого – такий підхід дозволяє задіяти додатковий (тактильний) канал сприйняття інформації.

На даному уроці QR-коди ми використали з метою розвитку зацікавленості, несподіванки, мотивації, щоб забезпечити слухачів роздатковим матеріалом з QR-кодами для доступу до цікавих додатків а також для закріплення вивченого матеріалу, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи (гіперпосилання на мультимедійні джерела та ресурси: відео-, аудіо-додатки, сайти, анімації, електронні навчальні видання, бібліотеки та ін.). Додавши QR-код у домашнє завдання,  ми допоможемо учням, які відстали у роботі. Це універсальний спосіб контролю за виконанням групової чи індивідуальної роботи. Отримавши послання на YouTube, Dropbox чи Google Drive у форматі коду вчитель може переглянути документ прямо зі свого смартфону хоч у дорозі, хоч на перерві.

Хмари слів, або зважений список, представлений візуально використали для опису ключових слів (тегів) при вивченні біографії Т.Шевченка, для ознайомлення в цікавій, незвичній формі з назвами творів, які будуть вивчатись у 7класі, а також для урізноманітнення роботи з художніми тропами(епітетами).

Сьогодення вимагає рішучих змін, особливо в освіті. Адже для учня недостатньо тільки отримати знання, їх треба вміти застосувати, учителеві недостатньо тільки бажати, треба діяти.

docx
Додано
2 січня 2020
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку