Мета. Скласти таблицю числа 7. Повторити назви чисел при множенні, вправляти учнів у розв'язанні задач на зведення до 1, знаходженні значень виразів на 2 дії різного ступеня; закріплювати знання про порядок дій у виразах. Розвивати усні та письмові обчислювальні навички,логічне мислення, уміння аналізувати. Виховувати цікавість до математики,старанність, бажання допомагати іншим.
Обладнання. «скринька скарбів»;
робочі зошити з математики; мультимедійна презентація.
Тип уроку. Комбінований урок-подорож з мультимедійним супроводом.
Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.
Структура уроку.
1.Повідомлення теми і мети уроку.
2.Усна лічба в межах 100.
3.Каліграфічна хвилинка.
4.Пояснення нового матеріалу.
5.Самостійна робота (обчислення прикладів та виразів)
6.Фізкультхвилинка .
7.Робота над задачами.
8.Творча робота.
9.Робота з геометричним матеріалом.
10.Підсумки уроку.
11. Домашнє завдання.
Очікувані результати.
Закріплення навичок усної лічби в межах 100;розв'язування задач на зведення до 1,закріплення таблиці множення на 7; творче завдання з геометричних фігур.
Отримання нових знань для розвитку світогляду.
Тема. Таблиця множення числа 7. Задачі на зведення до одиниці.
Мета. Скласти таблицю числа 7. Повторити назви чисел при множенні, вправляти учнів у розв’язанні задач на зведення до 1, знаходженні значень виразів на 2 дії різного ступеня; закріплювати знання про порядок дій у виразах. Розвивати усні та письмові обчислювальні навички,логічне мислення, уміння аналізувати. Виховувати цікавість до математики,старанність, бажання допомагати іншим.
Обладнання. «скринька скарбів»;
робочі зошити з математики; мультимедійна презентація.
Тип уроку. Комбінований урок-подорож з мультимедійним супроводом.
Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.
Структура уроку.
Очікувані результати.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчатка,
А за ними і хлоп’ятка.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів, перевірка Д/з.
Слайд 1.
Вчитель.
Зараз у нас урок математики. Математика, як сказав відомий російський полководець Олександр Суворов, це – гімнастика для розуму. Ми з вами теж будемо продовжувати тренувати свій розум, складати таблицю множення числа 7, розв’язувати приклади і задачі, працювати з геометричним матеріалом, виконувати творче завдання.
А щоб ще більше отримати знань, ми сьогодні вирушаємо у цікаву подорож. Під час подорожі вам доведеться показати всі свої уміння та навички з математики.
І якщо ми з цим впораємося – зможемо відкрити чарівну скриньку скарбів.
Отож, сідаємо у каюти корабля і через декілька секунд вирушаємо.
На кожному кораблі ведуть бортовий журнал, в якому записують все, що відбувається під час подорожі. Ваші зошити сьогодні стануть такими бортовими журналами
Вчитель.
Хоч плавати нелегко
Через моря наук,
Знання вам допоможуть,
Як рятувальний круг.
ІІІ. Відтворення і корекція знань.
Вчитель.
Слайд 2.
1. Усний рахунок. Слайд 3,4 «Ланцюжок чисел»
3. Каліграфічна хвилинка. Слайд 5.
-Відкриємо бортові журнали, перевірили їх положення, порядок на робочому місці.
- Сьогодні ми з вами будемо писати цифру, а яку здогадайтесь …
1,2,3,4,5 –
До 5 ще 2 додать.
То ж відомо буде всім –
Разом вийде число ….. 7
Слайд 6
Створення асоціативного куща:
ІV. Робота над темою уроку
Слайд 7.
Слайд 8.
Вчитель.
Слайд 9
2.Складання таблиці.
…….
Слайд 10
1-й колективно;
2-й з коментуванням з місця;
3-й усно
4-й самостійно
Слайд 11
Слайд 12
Вчитель.
- Вирушаємо далі… … і потрапляємо на Острів відпочинку.
V. Фізкультхвилинка
Любі дітки засиділись,
Ручки, ніженьки втомились.
Встаньте зараз на хвилинку
Проведем фізкультхвилинку.
……..
Відпочили? Відпочили.
До роботи приступили.
Слайд 13
Читає вчитель.
Читають мовчки учні.
Аналіз:
Розв’яжемо задачу за № 243.
Читає вчитель.
Читають мовчки учні.
Аналіз:
Слайд 14
Слайд 15,16,17
Ми наближаємося до «Геометричної бухти». Увага. Попереду коралові рифи,наткнувшись на які, корабель може затонути. Щоб цього не сталося,ми кинемо якір, залишивши корабель, і в парах на човнах попрямуємо в бухту.
Слайд 18.
Слайд 19.
Слайд 20
Зустріч з піратами.
Так це ж пірати.!!! Вони, мабуть, хочуть відібрати наші скарби.
Робота в парах (до прикладів на віднімання скласти приклади на додавання, за № 243)
Слайд 21.
- Сьоме чудо світу – це Александрійський маяк . Це трьохповерхова вежа, висотою 120м. Ця будова закінчувалася куполом з величезною статуєю бога морів – Посейдона. Будувався цей маяк 5 років і простояв 1500 років.
V. Підсумокуроку.
Метод «Мікрофон»