Урок "Технології опрацювання мультимедійних даних"

Про матеріал
Розробка уроку з інформатики у 10 класі "Технології опрацювання мультимедійних даних". Розділ: Мультимедійні та гіпертекстові документи. 10 клас Розробка містить конспект уроку, презентацію до уроку та бланк практичного завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Що означає термін «мультимедіа»?А Процес проектування, написання, тестування, підтримки комп'ютерних програм. Б Процес створення проєкту, прототипу, прообразу майбутнього об'єкта. В Поєднання різних способів подання повідомлень та використання різних пристроїв для їх відтворення. Г Файли для збереження звукових даних у комп'ютерних системах.fillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 3

Відео - та веб-камери, фотоапарати, мікрофони, музичні синтезатори, графічні планшети і т. д. - це... А пристрої для роботи з мультимедіа. Б програми для роботи з мультимедіа. В дані, що містять об'єкти мультимедіа. Г складові мультимедіаfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 4

До якої категорії програм належить програма Windows Movie Maker?А текстовий редактор. Б графічний редактор. В відеоредактор. Г аудіоредакторfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 5

Виберіть формати файлів, які можуть містити звукові дані. А htm, html. Б mp3, wav В jpg, png Г txt, rtffillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 6

Яке призначення програми-аудіоредактора?А відтворення звукових файлів. Б передавання звукових файлів мережею. В редагування звукових файлів. Г перегляд відеоfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Цифрове відео «стискають» для того, щоб... А мати можливість озвучувати фільми. Б підвищити якість зображення у фільміВ фільми були кольоровими. Г зменшити обсяг відеофайлівfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 8

Технології опрацювання мультимедійних даних10 клас

Номер слайду 9

Сьогодні дізнаємось:010203 Що називають мультимедійними даними та технологіями? Яка роль електронних медійних засобів у житті людини?Які програми використовують для роботи з мультимедійними даними?

Номер слайду 10

Мультимедіа —технології, призначені за допомогою комп’ютера інтегрувати, опрацьовувати й одночасно відтворювати різноманітні типи сигналів, різні середовища, засоби та способи обміну даних різних типів. Мультимедіа — від лат. multum — багато, medium — середовище

Номер слайду 11

Мультимедіа може бути представлена у вигляді основних складових:від англ. Interaction - «взаємодія»Текст. Аудіо. Зображення. Анімація. ВідеоІнтерактивність

Номер слайду 12

Вперше термін мультимедіа виник у 1965 році для опису театралізованих шоу, наприклад, Exploding Plastic Inevitable — шоу, що поєднало живу рок-музику, кіно, експериментальні світлові ефекти і відмінне від традиційного мистецтво.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Мультимедіа – революційний стрибок у різноманітних сферах людської діяльності

Номер слайду 16

Виробництво. Підприємництво. Лінгвістика. Реклама. Розваги. Торгівля. ЗМІОсвіта. Медицина. Сфери застосування мультимедійних технологій

Номер слайду 17

Програми для роботи з мультимедійними даними

Номер слайду 18

Програвач мультимедіа (або медіаплеєр)  - англ. Media player)це програма, що призначена для відтворення файлів мультимедіа. Media Player Classic KMPlayer. AIMPCombo. Player. BS Player. VLC media player. Daum Pot. Player. ALL player

Номер слайду 19

Грабер (англ. grabber)це сленговий термін IT-спеціалістів, що позначає програму, яка вміє збирати певну інформацію з різного роду файлів або носіїв або якогось зовнішнього ресурсу. Movavi Screen Capture Bandicam. Camtasia Studio. Icecream Screen Recorder. Video Grabbera. Tube Catcher. Replay Video Capturea. Tube Catcher. Free Video Catcher

Номер слайду 20

Конвертер (англ. Converter, від лат. Converto — змінюю, перетворюю)програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату на інший. Movavi Video Converter. Wise Video Converter Pro. Format Factory. Any Video Converter Free. Total Video Converter. Freemake Video Converter. Wondershare Video Converter i. Skysoft Video Converter

Номер слайду 21

Редакторипрограма, що містить набір інструментів, для додавання, видалення, узгодження фрагментів, зміни якості, збереження у файлах різних форматів. Windows Movie Maker. Corel Video. Studio. Power. Director AVS Video Editor. Open. Shot. Movavi Video Editor. HD Viva. Video Audacity

Номер слайду 22

Аудіо- та відеостудіїпрограми, які мають розширений набір функцій для професійної обробки відео, анімації та звуку. Avid Media Composer. Vegas Pro. Adobe Premiere Pro Pinnacle Studio. Da. Vinci Resolve. Приклад професійної студії нелінійного відеомонтажу

Номер слайду 23

Практичні завдання

Номер слайду 24

Відкрийте указаний вчителем файл. Виконайте завдання. Надішліть виконане завдання на електронну адресу вчителя.

Номер слайду 25

Вправа 1 Користуючись списком програм на сайті https://programy.com.ua/ua/multimedia, обговоріть особливості програм для роботи з мультимедіа. Укажіть у звіті програми, які встановлені на вашому комп’ютері та з якими ви вже працювали.

Номер слайду 26

Вправа 2 Знайдіть в Інтернеті веб-сторінки електронних медіа. Обговоріть, які існують перспективи розвитку та функціонування електронних і традиційних медіаресурсів. Висновки занотуйте у звіт.

Номер слайду 27

Вправа 3 Обговоріть і зробіть висновки про подібність і відмінність можливостей відеоредакторів Movavi Video Editor  і Windows Movie Maker.

Номер слайду 28

Завдання на самостійну підготовку. Проведіть дослідження й наведіть приклади мультимедійних технологій, використання яких полегшує роботу користувача в Інтернеті.

Перегляд файлу

Дата проведення__________________

Клас 10

Тема: Технології опрацювання мультимедійних даних

 

Мета уроку:

  •     формувати поняття про мультимедійні дані та технології, роль електронних медійних засобів у житті людини, програмне забезпечення для роботи з мультимедійними даними;
  •     розвивати інтелектуальні і пізнавальні здібності ліцеїстів;
  •     виховати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати, професійно орієнтувати і підготувати до подальшого самонавчання майбутньої трудової діяльності.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.

Перелік засобів навчання: IBM PC, підручник «Інформатика», мультимедійний проектор, сенсорна дошка, презентація PowerPoint.

Програмне забезпечення: Microsoft Office PowerPoint 2016, браузер.

 

 

План уроку:

І. Організаційний етап 1 хв

II. Актуалізація опорних знань 8 хв

IІІ. Мотивація навчальної діяльності 2 хв

ІV. Засвоєння нових знань 15 хв

V. Застосування знань, формування вмінь та навичок 15 хв

VI. Підбиття підсумків уроку, завдання на самостійну підготовку 4 хв

  • Метод – репродуктивний, проблемний.
  • Форма організації навчальної діяльності – фронтальна.

 

Тестові питання (Слайди №1-7)

 

IІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні термін «мультимедіа» знайомий кожному. Мультимедійні технології – це сукупність відео-, аудіо- та інших засобів відображення інформації, що інтегровані в інтерактивному програмному середовищі. Мультимедійні засоби дозволяють задіяти майже всі органи чуття глядачів, поєднуючи друкований текст, графічне зображення, рухоме відео, статичні фотографії та аудіозапис.

 

 ІV. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

  • Метод – пояснювально-ілюстративний
  • Форма організації навчальної діяльності – фронтальна

 

ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (слайди №8-22):

  1. Поняття про мультимедійні дані та технології.
  2. Роль електронних медійних засобів у житті людини.
  3. Програмне забезпечення для роботи з мультимедійними даними

 

V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

  • Метод – репродуктивний, проблемний.
  • Форма організації навчальної діяльності – індивідуальна.
  • Види завдань – репродуктивні завдання, які  мають технологічний характер і орієнтовані на здобуття практичних навичок роботи з новим програмним продуктом.

Практична вправа – «Працюємо в парах»

Слайд №23-27.

 

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, ЗАВДАННЯ НА САМОСТІЙНУ ПІДГОТОВКУ

Слайд 28.

 

1

 

Перегляд файлу

ПРАКТИЧНІ ВПРАВИ

ВПРАВА 1

  • Користуючись списком програм на сайті https://programy.com.ua/ua/multimedia, обговоріть особливості програм для роботи з мультимедіа.
  • Укажіть програми, які встановлені на вашому комп’ютері та з якими ви вже працювали. Заповніть таблицю.

Тип програм

Приклади

Програвачі

 

Грабери

 

Конвертори

 

Редактори

 

Студії

 

 


ВПРАВА 2

  • Знайдіть в Інтернеті веб-сторінки електронних медіа. Обговоріть, які існують перспективи розвитку та функціонування електронних і традиційних медіаресурсів. Заповніть таблицю.

Традиційні медіаресурси

Електронні медіаресурси

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

ВПРАВА 3

 

  • Обговоріть і зробіть висновки про подібність і відмінність можливостей відеоредакторів Movavi Video Editor  і Windows Movie Maker. Заповніть таблицю.

 

 

Movavi Video Editor

Windows Movie Maker

Подібність

 

 

 

 

 

 

 

 

Відмінність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 18
Оцінки та відгуки
  1. Грінченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Браславська Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кобилинський Богдан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. ЗОШ Жовтянська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ганжала Альбіна Леонідівна
    Спасибі! Гарний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Дихтяренко Тоня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Хан Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Мевша Ніна
    Я б поставила більше зірочок. Але, нажаль, їх максимум по 5. Дякую, чудова розробка. Користуватимусь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9.  Гарбуз_Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Stelmakh SV.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Радько Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Кузьменко Ірина Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Карпюк Ольга Василівна
    Дякую за можливість користуватися такою чудовою розробкою!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Горстка Валентина Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Панченко Ірина Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Кравченко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Павленко Олена Олександрівна
    дуже цікава робота. дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Lazio Irriducibili
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 15 відгуків
zip
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
27451
Оцінка розробки
5.0 (18 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку