7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Урок "Технологія виготовлення ЛЯЛЬКИ ДОБРИХ НОВИН"

Про матеріал
  • Ознайомити вихованців із історією виникнення української народної ляльки,показати роль оберегів у житті українців, залучати дітей до народних традицій і художньої культури в процесі творчої діяльності;

  • формувати творчу особистість, естетичний та художній смак, уяву, стійкий інтерес до мистецтва свого народу

  • виховувати національну свідомість, патріотизм, шанобливе ставлення до народних звичаїв та традицій.
Перегляд файлу

                    Урок трудового навчання. 5 клас

 

Тема: Технологія виготовлення ЛЯЛЬКи ДОБРИХ НОВИН.

Мета: 


  • Ознайомити вихованців із історією виникнення української народної ляльки,показати роль оберегів у житті українців, залучати дітей до народних традицій і художньої культури в процесі творчої діяльності;

  • формувати творчу особистість, естетичний та художній смак, уяву, стійкий інтерес до мистецтва свого народу

  • виховувати національну свідомість, патріотизм, шанобливе ставлення до народних звичаїв та традицій.

Наочні посібники, інструменти та матеріали:

  • презентація з історії мотанки та її видів;
  • ілюстрації з журналів;
  • зразки ляльок-мотанок;
  • інструкційні картки;
  •   нитки;
  • ножиці;
  • набори клаптиків тканини

Хід заняття

I.Організаційний момент

Перевірка присутності учнів та наявності необхідних матеріалів

II.Мотивація навчальної діяльності

-Чи знаєте ви що таке оберіг? Які ви знаєте обереги? Хто вдома має оберіг? Чому люди використовували обереги?

III. Повідомлення теми і завдання уроку

IV.Вивчення нового матеріалу

Вступ 

Лялька-дзвіночок - це лялька добрих новин, гарного настрою. Три спіднички символізують тіло-душу-дух людини, три казкові царства:мідне - срібне-золоте. В давнину знали, що дзвін пов’язаний зі станом душі й тіла, він несе гармонію на кожен з рівнів , в кожне царство. У щастя також три складові: якщо тілу добре, душі радісно, дух спокійний - людина щаслива. Ця лялька весела, грайлива,принесе в дім радість і щастя. Це оберіг гарного настрою. Даруючи цю ляльку своєму другу, ви тим самим бажаєте підтримувати в нього гарний настрій і бажаєте йому отримувати тільки хороші новини .
http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/148/147136/147136_html_m11ac3bb1.jpg 

V. Практична робота по виготовленню ляльки-мотанки. ЛЯЛЬКА ДОБРИХ НОВИН .

1)аналіз завдання; 2) забезпечення учнів об’єктами праці та інструментам;

3)правила безпечної роботи під час виконання практичної роботи;

 4) виконання учнями завдання практичної роботи за інструкційною карткою; 5) контроль з метою виявлення недоліків у знаннях та уміннях; 6) поточний інструктаж ; 7) взаємоконтроль; 8) підбиття підсумків практичної роботи.


Матеріали:


  • Тканина трьох кольорів ( для сукні);

  • Прямокутник з білої тканини для голови;

  • Трикутник з яскравої тканини ( для хустинки);

  • Вата або синтепон;

  • Червоні нитки або резинки;

  • Ножиці


Технологічна картка:


  1. З різних тканин вирізаємо три круги, різного діаметру від більшого до меншого.


http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/148/147136/147136_html_61dddd17.jpg
 


  1. Робимо кульку з вати, обв’язуємо її кругом найбільшого діаметру


http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/148/147136/147136_html_2e24aa02.gif
3. Так само робимо з двома іншими деталями
http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/148/147136/147136_html_m7b84cc57.jpg
 


  1. Повторюємо попередній крок з використанням білого прямокутника.



http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/148/147136/147136_html_m3cbe8177.jpg

http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/148/147136/147136_html_m13d26b8e.gif
5. Робимо «руки», обрізаємо краєчки, одягаємо трикутник-хустинку на голову.

 

VI.Упорядкування робочих місць.

VII.Презентація учнівських робіт та їх оцінювання. Організація виставки.

VIII.Підбиття підсумків заняття.

 

Рефлексія.

  •                  Чи сподобалось вам виготовляти ляльку-мотанку?
  •                  Чого нового ви дізнались?
  •                  Що взяли для себе корисного, цікавого?

IX. Домашнє завдання. Підготувати  матеріал та інструменти

 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку