Урок трудового навчання. 5 клас
Тема: Технологія виготовлення ЛЯЛЬКи ДОБРИХ НОВИН.
Мета:
Наочні посібники, інструменти та матеріали:
Хід заняття
I.Організаційний момент
Перевірка присутності учнів та наявності необхідних матеріалів
II.Мотивація навчальної діяльності
-Чи знаєте ви що таке оберіг? Які ви знаєте обереги? Хто вдома має оберіг? Чому люди використовували обереги?
III. Повідомлення теми і завдання уроку
IV.Вивчення нового матеріалу
Вступ
Лялька-дзвіночок - це лялька добрих новин, гарного настрою. Три спіднички символізують тіло-душу-дух людини, три казкові царства:мідне - срібне-золоте. В давнину знали, що дзвін пов’язаний зі станом душі й тіла, він несе гармонію на кожен з рівнів , в кожне царство. У щастя також три складові: якщо тілу добре, душі радісно, дух спокійний - людина щаслива. Ця лялька весела, грайлива,принесе в дім радість і щастя. Це оберіг гарного настрою. Даруючи цю ляльку своєму другу, ви тим самим бажаєте підтримувати в нього гарний настрій і бажаєте йому отримувати тільки хороші новини .
V. Практична робота по виготовленню ляльки-мотанки. ЛЯЛЬКА ДОБРИХ НОВИН .
1)аналіз завдання; 2) забезпечення учнів об’єктами праці та інструментам;
3)правила безпечної роботи під час виконання практичної роботи;
4) виконання учнями завдання практичної роботи за інструкційною карткою; 5) контроль з метою виявлення недоліків у знаннях та уміннях; 6) поточний інструктаж ; 7) взаємоконтроль; 8) підбиття підсумків практичної роботи.
Матеріали:
Технологічна картка:
3. Так само робимо з двома іншими деталями
5. Робимо «руки», обрізаємо краєчки, одягаємо трикутник-хустинку на голову.
VI.Упорядкування робочих місць.
VII.Презентація учнівських робіт та їх оцінювання. Організація виставки.
VIII.Підбиття підсумків заняття.
Рефлексія.
IX. Домашнє завдання. Підготувати матеріал та інструменти