Урок "Текстові задачі економічного змісту"

Про матеріал
Надана презентація до уроку за темою "Текстові задачі економічного змісту" дає можливість показати учням як задачі з повсякденного життя можна записати математичною мовою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дев’яте листопада. Класна робота. Тема. Текстові задачі економічного змісту.

Номер слайду 2

Історична довідка. Термін «економіка» виник дуже давно, більше двох тисяч років тому і набув міжнародного значення. Давньогрецький філософ Ксенофонт не тільки ввів його в обіг, а й написав, перший трактат про економіку. Два грецьких слова «ейкос» (домашнє господарство) і «номос» (закон) були об'єднані в одне слово «економікос»430 – 356 роки до н.е.

Номер слайду 3

Вправа 549. Порція морозива коштує 15 грн. Скільки треба заплатити за 4 такі порції?Розв’язок. 15  4 = 60 (грн.)Відповідь: 60 грн.60 грн.- Вартість товару. С15 грн.- Ціна одиниці товаруа4 шт. - Кількість одиниць товаруn. C = а • n

Номер слайду 4

C = а • n. Вартість товару дорівнює ціні товару помноженій на кількість товару.а = С : n. Ціна товару дорівнює вартості товару, поділеній на його кількість, а кількість придбаного товару дорівнює вартості, поділеній на ціну. n = С : а

Номер слайду 5

№ 555. Бібліотеці виділили на придбання книжок 3600 грн. Скільки книжок зможе придбати бібліотека, якщо ціна однієї книжки 20 грн.?С =3600 грн. а =20 грн. n - ?n =С : а n =3600 : 20 = 180 (книжок)Відповідь: 180 книжок.

Номер слайду 6

№ 566. Аліна купила 2 зошити за ціною 24 грн. і 3 олівці за ціною 8 грн. Яку решту вона отримає від касира з купюри номіналом 200 грн.?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Було  200 грн. Залишок  ? грн.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} аn С{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зошити24 грн.2 шт.? грн{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Олівці 8 грн.3 шт.? грн.? грн.24  2 + 8  3()200 – 4824= 200 – 72 = 128 (грн.)Відповідь: 128 грн.

Номер слайду 7

№ 572. На день народження дарують букет з непарною кількістю квітів. Ціна тюльпана 24 грн. У Петрика є 200 грн. Яку найбільшу кількість тюльпанів він може купити Марійці на день народження?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Було  200 грн. непарне {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} аn С{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тюльпани24 грн.? шт.? грн. Розв’язок. n = 200 : 24 = 8 (ост. 8)непарне Висновок: так як за умовою задачі кількість товару число непарне, то Петрик купить 7 тюльпанів. Відповідь: 7 т.

Номер слайду 8

№ 565. Склади задачі (усно) та знайди невідому величину.1) n = С : а = 156 : 13 = 12 (шт)2) С = а  n = 24  8 = 192 (грн.)3) а = С : п = 180 : 4 = 45 (грн.)

Номер слайду 9

- Чи можна сказати, що сьогоднішній урок був для вас відкриттям? Підведення підсумків.- Чому ви сьогодні навчились? - Хто прочитає формулу вартості товару? С = а  n

Номер слайду 10

Я все зрозумів на уроціЯ все зрозумів, але не дуже впевнений Мені треба ще раз повторити теорію. Зроби висновок, вибравши смайлик: З кожним днем ви стаєте дорослішими, і задачі ускладнюються. Я впевнена, що ви впораєтесь з будь-якою життєвою задачею.

Номер слайду 11

Домашнє завдання: Прочитати § 14, стор. 89-90, вивчити формули і означення. Виконати № 567, 556 стор. 93. Для дітей високого рівня знань додатково № 575 стор. 94

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку