Надана презентація до уроку за темою "Текстові задачі економічного змісту" дає можливість показати учням як задачі з повсякденного життя можна записати математичною мовою.
Дев’яте листопада. Класна робота. Тема. Текстові задачі економічного змісту.
Номер слайду 2
Історична довідка. Термін «економіка» виник дуже давно, більше двох тисяч років тому і набув міжнародного значення. Давньогрецький філософ Ксенофонт не тільки ввів його в обіг, а й написав, перший трактат про економіку. Два грецьких слова «ейкос» (домашнє господарство) і «номос» (закон) були об'єднані в одне слово «економікос»430 – 356 роки до н.е.
Номер слайду 3
Вправа 549. Порція морозива коштує 15 грн. Скільки треба заплатити за 4 такі порції?Розв’язок. 15 4 = 60 (грн.)Відповідь: 60 грн.60 грн.- Вартість товару. С15 грн.- Ціна одиниці товаруа4 шт. - Кількість одиниць товаруn. C = а • n
Номер слайду 4
C = а • n. Вартість товару дорівнює ціні товару помноженій на кількість товару.а = С : n. Ціна товару дорівнює вартості товару, поділеній на його кількість, а кількість придбаного товару дорівнює вартості, поділеній на ціну. n = С : а
Номер слайду 5
№ 555. Бібліотеці виділили на придбання книжок 3600 грн. Скільки книжок зможе придбати бібліотека, якщо ціна однієї книжки 20 грн.?С =3600 грн. а =20 грн. n - ?n =С : а n =3600 : 20 = 180 (книжок)Відповідь: 180 книжок.
№ 572. На день народження дарують букет з непарною кількістю квітів. Ціна тюльпана 24 грн. У Петрика є 200 грн. Яку найбільшу кількість тюльпанів він може купити Марійці на день народження?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Було 200 грн. непарне {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} аn С{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тюльпани24 грн.? шт.? грн. Розв’язок. n = 200 : 24 = 8 (ост. 8)непарне Висновок: так як за умовою задачі кількість товару число непарне, то Петрик купить 7 тюльпанів. Відповідь: 7 т.
Номер слайду 8
№ 565. Склади задачі (усно) та знайди невідому величину.1) n = С : а = 156 : 13 = 12 (шт)2) С = а n = 24 8 = 192 (грн.)3) а = С : п = 180 : 4 = 45 (грн.)
Номер слайду 9
- Чи можна сказати, що сьогоднішній урок був для вас відкриттям? Підведення підсумків.- Чому ви сьогодні навчились? - Хто прочитає формулу вартості товару? С = а n
Номер слайду 10
Я все зрозумів на уроціЯ все зрозумів, але не дуже впевнений Мені треба ще раз повторити теорію. Зроби висновок, вибравши смайлик: З кожним днем ви стаєте дорослішими, і задачі ускладнюються. Я впевнена, що ви впораєтесь з будь-якою життєвою задачею.
Номер слайду 11
Домашнє завдання: Прочитати § 14, стор. 89-90, вивчити формули і означення. Виконати № 567, 556 стор. 93. Для дітей високого рівня знань додатково № 575 стор. 94