Урок "Тема. Число 8. Цифра 8. Склад числа 8. "

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу на тему "Число 8. Цифра 8. Склад числа 8." з елементами мнемотехніки на основі дидактичного матеріалу школи ейдотехніки Г. Чепурного
Перегляд файлу

 1клас

Тема.    Число 8.  Цифра 8.  Склад числа 8. 

Мета уроку:  Познайомити учнів з числом і цифрою 8.

Повторити і закріпити навички рахунку в межах 7.

Розвивати логічне мислення, мову, творчі здібності за допомогою мнемотехнічних  прийомів.

Збагачувати знання про навколишній світ.  

Виховувати пізнавальний інтерес до предмету математики.

Ключові компетентності : 

                              Спілкування державною мовою.

                              Математична компетентність.

                              Уміння навчатися впродовж життя.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

                          
 ХІД    УРОКУ

I     Організаційний момент.

Вчитель.

– Встаньте, діти, усміхніться

І до сонця потягніться,

До сусіда поверніться,

Один одному всміхніться.

Гостей наших привітаймо

І навчання починаймо.

ІІ. Створення позитивно-сприятливого мікроклімату на уроці. Мотивація навчальної діяльності. відсутня мотивація

  •                  Сьогодні на уроці нас чекає багато цікавої роботи. Просигналізуйте, будь ласка, за допомогою зображень смайликів свій настрій до роботи.                           
  •                  Діти, мені приємно, що у вас чудовий настрій. З такими учнями ми подолаємо будь які перешкоди.

Працюватиме  старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 1 класі

Учні просто молодці!

IІI   Актуалізація опорних знань учнів.

Усний рахунок

Повторення складу числа 7. 

IV. Оголошення теми, мети уроку

. 1. Створення проблемної ситуації.

  •                  У нас  на  уроці   7 гостей.  А якщо  прийде ще 1 гість,  то скільки буде героїв всього ? А як отримали 8?
     -  То над якою темою ми з вами сьогодні будемо працювати?
  •                  Число 8. Цифра 8. Склад числа 8.

 

IV  Засвоєння нового навчального матеріалу, виробка навчальних умінь і навичок, формування емоційно-ціннісних орієнтацій.

1.Пояснення вчителя
          -    Діти, будь ласка , подивіться на дошку. Що зображено на малюнку?

  •                  Автомобіль.
  •                  Зверніть увагу на колеса нашої машини. Бокові колеса, у вигляді двох кругів , нагадують  цифру 8.

2. Хвилинка каліграфії.

- Починаємо чаклувати…

Вісімку, як два писати.                  

Біля нижньої лінії хвостик назад закругляємо

І обидва кінці дуже вправно з’єднаємо.

            Пошук закономірності і продовження написання цифр.

  •                  Отже,  цифра  8 , нагадує 2 круглих колеса. Тому цифра 8 – образ машини.

                

Весела руханка  - імітація тримання керма в автомобілі.

Їхати – означає  робити  кругові рухи, збільшувати швидкість -  означає прискорити їх.

3   Вивчення історії цифрообразів складу числа 8 (на основі  мнемотренажера « Казкова історія»)

  • Що ви бачите в центрі малюнка?
  • Машину. А чому в неї з ротика йде пара?
  • Тому що вона зламалася у дорозі.
  • А хто її полагодить?

-   На  щастя , поруч на зеленому лузі гралися наші казкові герої. Вони  побачили пошкоджену Машину  та вирішили  їй  допомогти. Ремонт Машини – складна справа. Спочатку треба знайти пошкодження. Цим знялися Яблучко  і  Лисичка  (це 5 і 3). Потім Ластівка принесла в Чайнику водички, щоб охолодити пошкоджений  мотор (це образ цифр 2 і 6). На останок прийшов Олівець з Молотком, він полагодив мотор, покрутив колеса, і Машина одужала.

- Дякую вам, мої любі рятівники ! – сказала Машина – Давайте я вас підвезу додому.

Друзі сіли  у Машину , і вона відвезла їх до двох Будиночків. ( це дві цифри 4)

Вірш

Зупинилася Машина – їхати  не може.

Що  робити  , як рушити , хто їй допоможе?

Ось шукають , що зламалось , Яблучко й Лисиця,

Принесла у Чайнику Ластівка водиці.

Молотком наш Олівець все відремонтує:

Що зламалось, відкрутилось, що свистить пару?

А зробивши добру справу, справжні, добрі друзі

Відпочинуть в двох Будинках, що стоять на лузі.

V.Закріплення вивченого матеріалу

   1    Питання для розвитку логічного мислення:

-  Чому Машину швидко відремонтували?

- Чому  друзі прийшли полагодити Машину?

-  Що ти вмієш лагодити чи ремонтувати?

-  Склад, якого числа ми сьогодні вивчаємо?

2  Робота в зошиті – розмальовці «Числа та їх таємниці»

Розмальовка кольоровими олівцями  сюжетного малюнку за даною темою.

3. Використання мнемотренажеру  « Лото складу числа».

4 . Фронтальна перевірка. 
 

VІІ. Підсумок уроку. 

  • На цьому наша мандрівка завершилась. Чи сподобався вам наш урок? 
  • Що нового ми вивчили сьогодні, а що повторили? 

Оцініть  свою роботу на уроці за допомогою смайлика Формувальне оцінювання - крок до успішного навчання

 

G:\141NIKON\DSCN1942.JPG

 

G:\141NIKON\DSCN1943.JPG

 

G:\141NIKON\DSCN1941.JPG

 

G:\141NIKON\DSCN1944.JPG

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 травня 2020
Переглядів
1734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку