Урок. Тема: "Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел. Взаємозв’язок дії додавання і дії віднімання. Порівняння іменованих чисел"

Про матеріал

Узагальнити знання учнів з тем «Додавання двоцифрових чисел і одноцифрових чисел», «Взаємозв'язок дії додавання і дії віднімання»; розвивати вміння читати та записувати вирази, що містять дужки і без дужок, обчислювати їх значення; вдосконалювати вміння складати і розв'язувати задачі; порівнювати іменовані числа; розвивати критичне мислення; вміти виділяти головне

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наші помічники: Підручник. Зошит. Ручка Олівець. Лінійка Гумка Кольорові олівціМатематика

Номер слайду 2

Організація класу Дзвоник всім нам дав наказ – До роботи швидше, клас. Попрацюєм всі старанно,Щоб пройшов урок не марно.

Номер слайду 3

Налаштування на урок. Я - учень. Я ходжу до школи. Мене вчать вчитися. Я все розумію. Я хочу все знати.

Номер слайду 4

Правила роботи на уроці Співпраця у парі. Правило піднятої руки. Уміння слухати. Працювати активно. Працювати творчо.

Номер слайду 5

Актуалізація опорних знань (з використанням прийому «Інтрига»)

Номер слайду 6

Усні обчислення. Гра «Мовчанка»27 + 36 39 + 25 70 – 2 36 – 2560 – 4 54 – 8 18 + 24 60 + 3 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}63646811564246накісжи{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5663114246636864        

Номер слайду 7

Повідомлення «Довідкового бюро»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

1дм – 6см 1грн – 10к. 48к. – 15к. 27см + 36см. Фронтальна робота з використання прийому «Мікрофон»

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Було Полетіло Залишилося 25?8 Фронтальна робота з використанням прийому «Коментування»

Номер слайду 11

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 12

Каліграфічна хвилинка. Утворіть і запишіть усі можливі числа з цих цифр.

Номер слайду 13

Математичний диктант. Записати у сантиметрах: 3дм5см, 4дм4см, 1дм5см, 2дм8см. Знайти суму чисел 52 і 2 Число 63 збільшити на 10 Знайти різницю чисел 58 і 30 Число 48 зменшити на 5

Номер слайду 14

14 + 17 = 3131 – 14 = 1731 – 17 = 14 Повідомлення теми і завдань уроку (з використанням методу «Мозковий штурм»)2дм >1дм 6см

Номер слайду 15

Мотивація навчальної діяльності (з використанням методу «Незакінчене речення»)- Знання цієї теми необхідні, бо … Фізкультхвилинка

Номер слайду 16

Книги – морська глибина: Хто в них пірне аж до дна,Той, хоч і праці мав досить,Дивнії перли виносить. Робота з підручником

Номер слайду 17

Робота в парах (з використання прийому «Навчаючи - вчусь»)

Номер слайду 18

Колективна робота (з використання прийому «Коментування»)

Номер слайду 19

Самостійна робота. Логічна задача 26 + 13 = 39 71 - 6 = 7565 - 25 = 90 36 + 8 = 52 Три перших, уроки були: математика, українська мова та читання. Математика — не перший, читання — не перший і не третій. Який був розклад уроків?Задача Вирази

Номер слайду 20

Підсумок уроку. Рефлексія. Оцінювання. -Що найбільше сподобалося на уроці?-Що запам’яталося?-Що приготувати вам на наступний урок?-Хто з вас вважає, що працював на уроці дуже гарно? Оцініть свою роботу.

Номер слайду 21

Робота з сніжинками. НРОЗУМИКИ

pptx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
2089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку