План-конспект
уроку з фізичної культури з елементами футболу
для учнів сьомого класу
Тема: Футбол. Вивчення основних елементів гри Дата:
Завдання уроку:
Інвентар: футбольні м'ячі, стійки, фішки, координаційна драбина, машинки, секундомір, свисток.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (12 хв.) |
|||
1.
2.
3.
4.
5. |
Шикування
Привітання
Оголошення завдань уроку
Підрахунок ЧСС з 6 сек.
Стройові вправи, повороти:
- праворуч; - кругом. |
30 сек.
30 сек.
1 хв.
30 сек.
1хв. |
Формування шеренги за ростом. Звертати увагу на форму учнів.
Ознайомити учнів із правилами техніки безпеки
Норма ЧСС (70 - 72 уд./хв.), звертати увагу на самопочуття.
Звертати увагу на правильність виконання поворотів |
6.
7.
8.
9.
10.
11.
а)
б)
в)
г)
д)
є)
|
Різновиди ходьби :
Різновиди бігу:
Спеціальні бігові вправи: Виконання за схемою № 1
а) переставним кроком лівим (правим) боком;
б) біг уперед з оббіганням фішок;
в) стрибки на обох ногах;
г) біг з переступанням через « драбину»;
Ходьба: 1 – руки до гори – робимо вдих; 2 – руки вниз – видих; 3-4 - теж саме;
Перешикування
Загально розвиваючі вправи на місці з м’ячем:
-В. п. – м’яч вгорі, ноги нарізно; 1-4 кругові оберти тулуба в праву сторону; 5-8 теж саме в ліву сторону;
-В. п. – м’яч вгорі, ноги нарізно; 1- нахил ліворуч; 2 - те саме праворуч; 3 - те саме уперед; 4 - те саме назад;
- В. п. – м’яч перед собою; 1- права нога до м’яча; - В. п. 3 - ліва нога до м’яча; - В. п.
-В. п. – м’яч перед собою; 10 присівів на двох ногах
-В. п. – ноги нарізно, м’яч на підлозі біля правої стопи; Переміщаємо м’яч між ногами, рухаючи його «вісімкою».
-В. п. – м’яч до низу, руки на пояс. 1-4 - колові оберти правої стопи; 5-8 - колові оберти лівої стопи. |
1-2хв.
2хв.
3-4хв.
30сек.
30сек.
2-3хв.
5-6 р.
5-6 р.
5-6 р.
5-6 рази
5-6 рази
|
Формування колони по одному в обхід залом. Темп виконання середній. Звертати увагу на поставу, дотримання дистанції у два кроки. Тулуб тримати рівно.
Не відхилятися корпус назад, рухатися на передній частині стопи. Дистанція два кроки, спину тримати рівно.
Дотримуватись правил техніки безпеки
Темп виконання середній.
Темп виконання швидкий.
сх.№1
Звертати увагу на частоту рухів. Не забувати за дотримання дистанції . Темп виконання середній. Дотримуватися техніки безпеки.
Темп виконання швидкий.
Темп виконання повільний.
У коло.
Темп виконання середній.
У повільному темпі.
Ноги в колінних суглобах не згинаються.
Тримати рівновагу.
Темп виконання середній.
Всередину та зовні. Темп виконання середній.
|
ІІ. Основна частина (28 хв.) |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
|
Перешикування. Виконання вправ за схемою №2
Передача м’яча внутрішньою стороною підйому стопи та зупинка м’яча підошвою.
Передача м’яча внутрішньою стороною стопи правої, лівої ноги.
Передача м’яча середньою частиною лоба, із власного накиду
Передача м’яча середньою частиною лоба, із накиду партнера.
Ведення м’яча внутрішньою стороною підйому стопи правої,лівої ноги.
Перешикування у колони. Виконання вправ за схемою №3
Передача м’яча внутрішньою стороною підйому стопи, зупинка м’яча підошвою в русі.
Передача м’яча середньою частиною лоба, із власного накиду партнера.
Ведення м’яча внутрішньою стороною підйому стопи правої, лівої ноги.
Рухлива гра з елементами футболу.
|
30сек.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
30сек.
5-6р.
5-6р.
5-6р.
5хв.
|
сх. №2
Груповий метод роботи. Темп виконання середній.
Поступовий, незначний рух назад.
Зменшення дистанції до 2м.
Звертати увагу на техніку виконання.
Темп виконання середній. сх.№3
Учні при виконанні вправи переходять зі своєї колони, в колону навпроти. Темп виконання середній.
Звертати увагу на техніку виконання, зменшення дистанції.
Темп виконання середній. Дотримуватися техніки безпеки.
Правила гри такі ж як у футболі, за виключенням того, що учні грають в парах, тобто взявшись за руки. Якщо вони розімкнули руки, то пробивається штрафний удар.
Слідкувати за виконанням правил гри та технікою безпеки під час гри. |
ІІІ. Заключна частина (5 хв.) |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
|
Перешикування
Вправи на відновлення дихання: 1-2 - руки через сторони вгору,вдих. 3-4 - руки через сторони вниз, видих.
«Футбольна вікторина»: 1. Які українські клуби ви знаєте? 2. Знайдіть назву клубу та його емблему і з‘єднайте між собою стрілочкою.
Вимірювання ЧСС
Підведення підсумків уроку Домашнє завдання: |
30 сек.
1хв.
2хв.
30 сек.
30 сек.
30 сек. |
У коло.
Темп виконання повільний.
Слідкувати за поведінкою учнів під час виконання завдання
Звернути увагу на учнів з підвищеним рівнем ЧСС
Визначити кращих учнів.
Стрибки зі скакалкою за 30 с. |