Урок Тема: Метод розвитку критичного мислення на уроках Інформатики. Комп’ютерні пристрої. Пристрої введення та виведення інформації. Пошук в Інтернеті, ключові слова для пошуку н

Про матеріал
Мета: закріплення про комп'ютерні пристрої, а також їх поділ на пристрої введення та пристрої виведення. Сформувати уявлення про рядок пошуку для потрібної інформації. формувати вміння використовувати рядок по­шуку для знаходження потрібної інформації, вчити додавати результати пошуку в закладки браузера та структурувати ці закладки. Розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до надбань української літератури. Виховувати інтерес до інформатики, а також повагу до авторських прав, любов до читання.
Перегляд файлу

Тема: Метод розвитку критичного мислення на уроках Інформатики.

Комп’ютерні пристрої. Пристрої введення та виведення інформації.

Пошук в Інтернеті, ключові слова для пошуку на уроках читання.

Мета: закріплення  про комп'ютерні пристрої, а також їх поділ на пристрої введення та пристрої виведення. Сформувати уявлення про рядок пошуку для потрібної інформації. формувати вміння використовувати рядок по­шуку для знаходження потрібної інформації, вчити додавати результати пошуку в закладки браузера та структурувати ці закладки. Розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до надбань української літератури. Виховувати інтерес до інформатики, а також повагу до авторських прав, любов до читання.

Обладнання: комп’ютери, мультимедійна дошка, проектор.

Зміст уроку

  1. Організаційний етап

Привітання з учнями.

Встали всі рівненько, підтягнулись.
Один одному щиро посміхнулись.
На урок старання не забудьте взяти.
Тож почнемо плідно працювати.
 

  1. Мотивація навчальної діяльності

Повторення вивченого матеріалу

Гра «Чарівний клубочок» »: А чи вірити ви у чудеса? Перед вами чарівний клубочок, який може виконати будь-яке ваше побажання. Зараз по черзі кожен з вас буде передавати цей клубочок один одному і пригадаємо з яких пристроїв складається комп'ютер? Отже починаємо нашу гру плести павутинку.

Тільки одна умова: початок нитки не відпускати .

Підсумок гри: всі ви правильно відповідали і вийшла у нас гарна павутинка  в класі.

 

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Сьогодні , як ви здогадалися ми будемо вчити тему Інтернет, бо в перекладі з англійської мови – це Всесвітнє павутиння.

Робота з підручником: Інформатика

 

4. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Мережа Інтернет подібна до океану. Вона весь час оновлюється, змінюється. В Інтернеті постійно з’являється нова інформація у великих обсягах. Тому для пошуку інформації тут існують спеціальні пошукові сервери, за допомогою яких ми зможемо знайти потрібні дані. Існує багато пошукових серверів. Ми ознайомимося лише з деякими з них. Кожен пошуковий сервер має власну веб-сторінку. Погляньмо на сторінку пошукової системи Google.

Аналіз сторінок учнями за питаннями вчителя (Демонстрація на мультимедій­ному проекторі): Які елементи сторінки ви можете назвати?

Для чого призначений рядок пошуку?

Що відбувається коли натиснути ліву кнопку миші на виділений іншим кольором текст (зображення чи кнопку)?

Коментар вчителя: такий текст називають Гіперпосилання.

Діти погляньте у віконце , яка пора року на дворі . (Зима)

Гра « Мікрофон»

- Що вам відомо про цю пору року?

Чи любите зиму?

- Чому саме?

- Які є свята у цю пору року?

   Діти ви готуєтеся на урок літературного читання  і зіштовхнулася з такою проблемою. Тема нашого уроку з читання : «Колядки»,  але жодної колядки чи інших відомостей про зимові свята не знайшли.

  1. Фізкультхвилинка

Рухи під музику Зима.

РОБОТА В ГРУПАХ

Створюємо коло . У нає є новорічний чобіток у чобітку є ялинкові прикраси  ділимося на 2-і  групи.

Виконуємо завдання . Час 3 хв.

Завдання для 1 групи

  1. Сворити асоціативний кущ зі словом Зима

Завдання для 2 групи

1. Сворити асоціативний кущ зі словом Сніжинка

 

  1. Практична робота

Давайте сьогодні на уроці Інформатики знайдемо інформацію з читання  колядки за допомогою Інтернету.

Кращі результати пошуку варто додати до закладок браузера. Використання закладок у браузері аналогічне до закладок у книжці. Закладка — посилання для швидкого доступу до веб-сторінок сайту зі списку обраних сайтів. У браузері Google Chrome створити закладку можна за допомогою інструмента «Додати цю сторінку до закладок».

 

Вчитель демонструє як створити власну папку (через диспетчер закладок) та перемістити збережену сторінку до новоствореної папки.

Завдання учням:

 

Створити в закладках браузера папку з власним прізвищем та перемістити збережену сторінку зі збіркою Колядки.

  1. Вправи для очей (З таблиці „Вправи для очей”)

 

  1. Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 грудня 2022
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку