Урок.Тема: «Мистецтво та здоров’я. Високий або низький горизонт. Краєвиди України. Поняття колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці»

Про матеріал
Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 4 класі 2021-2022н.р. на тему : «Мистецтво та здоров’я. Високий або низький горизонт. Краєвиди України. Поняття колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці». Урок №6
Перегляд файлу

Урок з образотворчого мистецтва 4 клас

 

Тема «Мистецтво та здоров’я. Високий або низький горизонт. Краєвиди України. Поняття колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці»»

Мета:

навчальна: вчити використовувати лінію та її виражальні можливості , розвивати окомір і практичні навички в застосуванні графічних засобів,  розкривати поняття «лінія зламу земля— небо», «лінія горизонту»

 навчити створювати колаж з кількох зображень;

розвивальна: продовжити розвивати практичних навичок, показати можливості використання вивченого матеріалу на практиці;

виховна: виховувати любов до природи, до Батьківщини України та бережливе ставлення до неї, виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі. виховувати почуття поваги один до одного під час спільної роботи на уроці; виховувати художню культуру, уяву, естетичні почуття.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: зразок послідовного малювання , презентація(слайди), папір, картон, наклейки (лотерейка), кольоровий папір, клей , ножиці, олівець, ліінійка(та ін.)

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

перевірка готовності учнів до уроку.

  • Доброго дня , діти ! Перегляньте наявність необхідних матеріалів до уроку.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  • В якій країні ми з вами живемо?
  •  Які головні символи України? Народні? – Так,  вони нам допомагають зображувати україну .
  • Так в мальовничій Україні з дуже красивими краєвидами. А хто скаже, що ж таке краєвид? - Місцевість, що відкривається перед очима; пейзаж, ландшафт.
  • Пригадайте, що таке пейзаж?

 

ІІІ. МОТИВАЦІЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

  •  В Україні дуже красиві краєвиди і в нашій місцевості теж , особливо де красива природа , через те ми з вами зобов’язані берегти природу. Поглянемо на ліси, на став , річку, на гору , на поля засіяні соняхами або іншими рослинами – які прекрасні краєвиди !Як я люблю свою Україну , в якій по волі Бога я народився,  Україна в моєму серці!

 

  •  А коли ми з вами поглянемо на поля й ліси ми з вами що побачимо? Яку лінію? – Так лінію горизонту . Вона може бути висока і низька. (пояснення вчителя.)

 

  • Учні  підготували відомі для вас вірші  про Україну  (виступ учнів)

Я - УКРАЇНКА
Я - українка!
Горджуся й радію,
Що рідною мовою
Я володію,
Шевченковим словом
Умію писати
Слова мелодійні
І вірші складати.

ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов їну.

Усе моє, все зветься Україна

Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,–
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є – дорога, явори,
усе моє, все зветься – Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

  • Сьогодні на уроці ми з вами створимо колаж «Україна в моєму серці»
  • А що означає вислів «Україна в моєму серці» ? Як ви це розумієте?

 

1. Асоціативне дерево

- Діти для кожного з нас наша Україна може означати різне , тому зараз я пропоную вам цікаве завдання у вас на партах є стікери , вам на них потрібно продовжити речення — Моя Україна — це ... (діти підписують та клеять до плакату України на дошці, зачитуючи їх).

- Ви напевно чули таке слово як колаж. – Що воно означає?

2. Пояснення вчителя

КОЛАЖ -техніка створення картини шляхом застосування різних малюнків , наклейок (фотографії, квитки, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.).

А що таке фото колаж? ФОТОКОЛАЖ - техніка створення картини шляхом застосування різних  фотографій,наклейок, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і т.д.).

Ефект колажу досягається за допомогою накладення одного зображення на інше, поєднання декількох зображень в одному, іноді навіть з елементами графіки (мозаїка) .

3.  Зображення колажу (демонстрація учням слайдів).

 

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІ. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Практична діяльність учнів.

1) Інструктаж учителя. Пояснення послідовності роботи.

2) Практична робота учнів. Лотерейка наклейок для колажу.

Діти працюють під музичний супровід. Учитель здійснює індивідуальний підхід.

3) Презентація робіт дітей

 

VІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів»

Учитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали креативно і старанно». Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і відповідають: «Мені сподобалось…».


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня 2021
Переглядів
1512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку