Урок Тема. "Що належить до живої природи?"

Про матеріал
Тема. Що належить до живої природи? Мета: розповісти учням, що належить до живої природи; вчити називати об’єкти живої природи; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати інтерес до пізнання природи.
Перегляд файлу

Тема. Що належить до живої природи?

Мета: розповісти учням, що належить до живої природи; вчити називати об’єкти живої природи; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати інтерес до пізнання природи.

ХІД УРОКУ

І.       Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

      Які загадки про живу природу ви знаєте?

Загадка

В лісі він без сумки ходить
Яблука й гриби знаходить.
Спина – голки. Очі – намистинки.
Хто це там біля ялинки?
(Їжак)

Загадки про їжачка

Удень спить, уночі літає й перехожих лякає.(Сова) Картинки по запросу сова

       Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, що належить до живої природи.

III.    Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Робота за підручником

      Роздивіться фотографії

Картинки по запросу картинки рослин ромашка  Картинки по запросу картинки рослин тюльпанКартинки по запросу барвінок

      Як назвати зображене на них одним словом?

      Назвіть рослини, зображені на фотографіях.

      Де ви їх бачили?

 

Робота в парах

      Розкажіть про свої улюблені рослини.

      Як вони називаються?

      Який мають вигляд?

      Де зростають?

      Де ви їх бачили?

Гра»Склади картину»

Картинки по запросу гра  склади малюнок

      Роздивіться фотографії

      Як назвати зображене на них одним словом?

      Назвіть тварин, зображених на фотографіях.

Картинки по запросу картинки тварини для дітей

 Робота в групах

      Розкажіть про своїх улюблених тварин.

      Як вони називаються?

      Який мають вигляд?

      Де живуть?

      Поміркуйте, чим схожі рослини і тварини?

      Рослини і тварини належать до живої природи.

      До якої природи належать люди? '

      Люди є частиною живої природи.

 

 

 

 

 

 

Гра-змагання між хлопчиками і дівчатками.

Картинки по запросу картинки тварини для дітей

 

      Хто назве більше об’єктів, що належать до живої природи зображених на малюнку?

Робота над загадками

• У теплий дощик народився,

Парасолькою накрився. (Гриб)

• Стоїть хлопчик під пеньком Накрив голову брильком. (Гриб)

      До якої природи належить відгадка?

IV.     Узагальнення й систематизація отриманих знань

3.   Тестування

— Людина виростила багатий урожай пшениці. Пшениця — це об’єкт природи чи виріб людини? (Пшениця — частина живої природи.)

  Який виріб колись був частиною живої природи?

а)          Цегляний будинок;

б)          лляний рушник;

в)          глиняний кухоль;

г)           сталевий ніж.

(Лляний рушник спочатку був рослиною.)

V.      Підсумок уроку

 

docx
Додано
25 вересня
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку