Я досліджую світ: Я вимірюю
Хід уроку
Ранкове коло
-
Запрошення.
Учитель:
-
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
-
Привітання «Який я?»
-
У мене в руках квітка, яку ми передаємо один одному по колу, при цьому крім свого імені даємо собі характеристику, яка буде починатися на той же звук, що і ваше ім’я.
-
Доброго ранку! Я надійна Наталія!
-
Вправа «Синоптик»
-
Виграш в лотерею
-
Вчора, виграш в лотерею отримав _____. Саме він зараз буде нашим черговим синоптиком.
-
Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, __________.
-
За вікном 23 жовтня, другий день робочого тижня, вівторок
-
Пора року – осінь.
-
На вулиці хмарна погода, температура повітря – 9°.
-
Назву «жовтень» місяць отримав через те, що на нього припадає час жовтіння листя.
-
Народні прикмети жовтня: «Грім у жовтні - на малосніжну, м'яку й коротку зиму».
-
Дякую за увагу!
-
Змістовний прогноз. Дякую, Артеме. Пропоную обрати переможця, який буде черговим синоптиком на наступному тижні.
-
Гра з числом 23
-
Сьогодні до нас прилетів незвичайний птах!
-
Діти, хто може сказати, яке число він нам приніс у своїх лапках? (23)
-
Як це число пов’язане з сьогоднішнім днем? (сьогодні 23 жовтня)
-
Скажіть будь ласка, а що ви можете сказати про число 23? (воно складається з цифр 2 і 3)
-
Порівняйте числа 2 і 3? (2<3, 3>2)
-
Назвіть попереднє числа 2? (1) Наступне числа 3? (4)
-
Які ви у мене молодці!
-
Обмін інформацією:
-
Інформація від вчителя.
-
А ви знаєте що 23 жовтня 2001 року компанія «Apple» презентувала перше покоління музичного плеєра iPod.
-
А що ви можете сказати про 23 жовтня?
-
Інформація від дітей про 23 жовтня.
-
Щоденні новини.
-
Загадкова скриня (в ній схована лінійка)
-
Як ви думаєте, що сховано в цій скриньці? (лінійка)
-
А чому саме лінійку я сховала? (Тому що, це прилад для вимірювання)
-
Вірно! Наш сьогоднішній урок присвячений вимірюванню і приладам, якими нам необхідно користуватися під час вимірювання.
-
Ми можемо вимірювати довжину, час, масу, температуру. Коли вимірюєш, завжди відповідаєш на запитання «скільки?».
-
Для вимірювання потрібна мірка. Зручно користуватися спеціальними приладами для вимірювання.
-
Також вимірювати можна і за допомогою «своїх» мірок. Наприклад, у давнину для вимірювання використовували руки і ноги.
-
Крісло автора
-
Настав час крісла автора. Запрошуємо _________.
-
Лінійка — найпростіший прилад для вимірювання довжини предметів.
-
Лінійки зазвичай виготовляють з пластику або дерева, рідше з металів. Найчастіше лінійку використовують на математиці та у житті.
-
А на перерві я пропоную Вам виміряти лінійкою довжину наших зошитів.
-
Музично-ритмічна гра
-
Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
-
Хочу всіх вас на рухливу музично-ритмічну гру Вас запросити.
-
Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!
-
Робота в групах
-
Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в сталих групах. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
-
Працюють всі.
-
Один говорить - усі слухають.
-
Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
-
Цінний час.
-
Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.
-
Не смійся з неправильної думки.
-
Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
-
На роботу ви маєте 7 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!
I група
Матеріали: Малюнки з приладами вимірювання, таблиця.
Що потрібно робити:
-
До таблиці необхідно вклеїти малюнки з приладами вимірювання, які вимірюють масу, довжину, час, температуру.
ІІ група
Матеріали: палички Кюїзенера, лінійка, таблиця.
Що потрібно робити:
-
За допомогою лінійки виміряти довжину паличок Кюїзенера i відмітити в таблиці.
ІІІ група
Матеріали: квадрати, малюнки з квітками.
Що робити:
-
Виміряй висоту квітів квадратами. Яка квітка найвища? Яка квітка найнижча?
IV група
Матеріали: ваги з гирьками, таблиця.
Що робити:
-
Порівняти гирьки за допомогою знаків < > =, дані занести до таблички.
Презентація робіт
-
Дякую Вам за презентації. Ви чудово працювали.
-
Запрошую всіх у коло.
Рефлексія
-
Як тільки ви погоджуєтесь з твердженням, то плескаєте в долоньки, якщо не погоджуєтесь, то тупаєте ніжками:
-
У мене зараз гарний і піднесений настрій.
-
Сьогодні більше дізнався про різні прилади для вимірювання
-
Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
-
Вдома я поділюся враженнями з батьками.
Пісня «Час перерви настав»
-
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Хлоп-хлоп
-
Ми пограєм, поспіваєм залюбки
Хлоп-хлоп
-
Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.
Хлоп-хлоп
-
Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.
Хлоп-хлоп