Урок з предмету я досліджую світ на тему "Я вимірюю"

Про матеріал

Урок з предмету Я досліджую світ на тему "Я вимірюю". В урок входить ранкове коло та робота у групах.

Перегляд файлу

Я досліджую світ: Я вимірюю

Хід уроку

Ранкове коло

  1.    Запрошення.

Учитель:

  •       Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

  1.                     Привітання «Який я?»
  •       У мене в руках квітка, яку ми передаємо один одному по колу, при цьому крім свого імені даємо собі характеристику, яка буде починатися на той же звук, що і ваше ім’я. 
  •       Доброго ранку! Я надійна Наталія!

 

  1.    Вправа «Синоптик»
    1.                     Виграш в лотерею
  •       Вчора, виграш в лотерею отримав _____. Саме він зараз буде нашим черговим синоптиком.
  •       Доброго ранку, любі друзі. Сьогодні черговий синоптик я, __________.
  •       За вікном 23 жовтня, другий день робочого тижня, вівторок
  •       Пора року – осінь.
  •       На вулиці хмарна погода, температура повітря – 9°.
  •       Назву «жовтень» місяць отримав через те, що на нього припадає час жовтіння листя.
  •       Народні прикмети жовтня: «Грім у жовтні - на малосніжну, м'яку й коротку зиму».
  •       Дякую за увагу!

 

  •       Змістовний прогноз. Дякую, Артеме. Пропоную обрати переможця, який буде черговим синоптиком на наступному тижні.

 

  1.                     Гра з числом 23
  •       Сьогодні до нас прилетів незвичайний птах!
  •       Діти, хто може сказати, яке число він нам приніс у своїх лапках? (23)
  •       Як це число пов’язане з сьогоднішнім днем? (сьогодні 23 жовтня)
  •       Скажіть будь ласка, а що ви можете сказати про число 23? (воно складається з цифр 2 і 3)
  •       Порівняйте числа 2 і 3? (2<3, 3>2)
  •       Назвіть попереднє числа 2? (1) Наступне числа 3? (4)
  •       Які ви у мене молодці!

 

  1.    Обмін інформацією:
    1.                     Інформація від вчителя.
  •       А ви знаєте що  23 жовтня 2001 року компанія «Apple» презентувала перше покоління музичного плеєра iPod.
  •       А що ви можете сказати про 23 жовтня?

 

  1.                     Інформація від дітей про 23 жовтня.

 

  1.    Щоденні новини.
    1.                     Загадкова скриня (в ній схована лінійка)
  •       Як ви думаєте, що сховано в цій скриньці? (лінійка)
  •       А чому саме лінійку я сховала? (Тому що, це прилад для вимірювання)
  •       Вірно! Наш сьогоднішній урок присвячений вимірюванню і приладам, якими нам необхідно користуватися під час вимірювання.
  •       Ми можемо вимірювати довжину, час, масу, температуру. Коли вимірюєш, завжди відповідаєш на запитання «скільки?».
  •       Для вимірювання потрібна мірка. Зручно користуватися спеціальними приладами для вимірювання.
  •       Також вимірювати можна і за допомогою «своїх» мірок. Наприклад, у давнину для вимірювання використовували руки і ноги.

 

  1.    Крісло автора 
  •       Настав час крісла автора. Запрошуємо _________.
  •       Лінійка — найпростіший прилад для вимірювання довжини предметів.
  •       Лінійки зазвичай виготовляють з пластику або дерева, рідше з металів. Найчастіше лінійку використовують на математиці та у житті.
  •       А на перерві я пропоную Вам виміряти лінійкою довжину наших зошитів.

 

  1.    Музично-ритмічна гра
  •       Що ж, мабуть, прийшла пора всім нам відпочити.
  •       Хочу всіх вас на рухливу музично-ритмічну гру Вас запросити.
  •       Уважно слідкуйте за мною, i повторюйте рухи!

 

  1.    Робота в групах
  •       Я пишаюсь тим, які ви були уважні. Ми з вами відпочили, а тепер запрошую вас до роботи в сталих групах. Але перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила роботи в групі.
  1. Працюють всі.
  2. Один говорить - усі слухають.
  3. Висловлювати свої думки необхідно коротко і чітко.
  4. Цінний час.
  5. Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.
  6. Не смійся з неправильної думки.
  7. Кожен пропонує варіант відповіді по черзі.
  •       На роботу ви маєте 7 хвилин. Сигналом закінчення буде музична заставка. Послухайте її!

 

I група

Матеріали: Малюнки з приладами вимірювання, таблиця.

Що потрібно робити:

  1.    До таблиці необхідно вклеїти малюнки з приладами вимірювання, які вимірюють масу, довжину, час, температуру.

 

ІІ група

Матеріали: палички Кюїзенера, лінійка, таблиця.

Що потрібно робити:

  1.   За допомогою лінійки виміряти довжину  паличок Кюїзенера i відмітити в таблиці.

 

ІІІ група

Матеріали: квадрати, малюнки з квітками.

Що робити:

  1.   Виміряй висоту квітів квадратами.  Яка квітка найвища? Яка квітка найнижча?

 

IV група

Матеріали: ваги з гирьками, таблиця.

Що робити:

  1. Порівняти гирьки за допомогою знаків < > =, дані занести до таблички.

 

Презентація робіт

 

  •       Дякую Вам за презентації. Ви чудово працювали.
  •       Запрошую всіх у коло.

 

Рефлексія

  •       Як тільки ви погоджуєтесь з твердженням, то плескаєте в долоньки, якщо не погоджуєтесь, то тупаєте ніжками:
  •       У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  •       Сьогодні більше дізнався про різні  прилади для вимірювання
  •       Мені сподобалося працювати в групах разом зі своїми однокласниками.
  •       Вдома я поділюся враженнями з батьками.

 

Пісня «Час перерви настав»

 

  •       Ми пограєм, поспіваєм залюбки

Хлоп-хлоп

  •       Ми пограєм, поспіваєм залюбки

Хлоп-хлоп

  •       Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.

Хлоп-хлоп

  •       Вже настав перерви час, дуже весело у нас, обіцяємо навчатись повсякчас.

Хлоп-хлоп

doc
Додано
29 вересня
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку