« ШКОЛА КУЛЬТУРИ РУХІВ З ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ»
Задачі.
Інвентар:
Гімнастичні мати, кеглі, свисток, гімнастичні палички, м’яч.
Методи навчання:
Ігровий, груповий
Форма навчання: словесна: розповідь, показ.
Конспект уроку
№ з.п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (10-12 хв)
1. |
Шикування |
1хв. |
Перевірити готовність до уроку. Привітання. Повідомити тему та задачі уроку. |
2. |
Шикування. Стройові вправи; розрахунок на 1-й, 2-й, перешикування в дві шеренги та в одну шеренгу. |
1хв. |
« На 1-й, 2-й розподілись» |
3. |
Ходьба: -на носках -на п’ятках -на зовнішній та внутрішній частині стопи -напівприсівши -перекатом з п’ятки на носок -в повному присіді |
3хв |
Руки прямі, направлені вгору, лодоні дивляться одна на одну. Руки за голову, лікті в сторону, спина пряма. Руки на пояс. Руки на пояс, спина пряма, вперед не нахилятися. Руки на колінах. |
4. |
Різновиди бігу: -Повільний біг - Приставними кроками: правим боком, лівим боком. -Спиною вперед
- Біг змійкою
-Біг зі зміною напрямку |
4хв. |
За направляючим повільний біг «Почали» Руки на поясі, переміщення на носках.
Голову повернути вправо, дивитися за напрямком руху.
За сигналом вчителя останній учень оббігає всіх учнів та стає попереду. Біг продовжується доки всі учні не стануть на свої місця. Виконувати за сигналом вчителя
|
5. |
Розрахунок на 1-й, 2-й , перешикування в дві шеренги. |
|
« На 1-й, 2-й розподілись» |
6. |
Комплекс ЗРВ з гімнастичними паличками |
3хв |
Виконання під ритмічну музику. |
|
I-в.п.. палку вниз, ноги разом 1-палку вверх 2-палку вниз |
3-4раза |
Виконувати під рахунок вчителя, руки прямі. |
|
II-в.п. палку перед груддю, ноги разом 1-палку вперед 2-палку перед груддю |
3-4р |
Виконувати під рахунок вчителя, руки прямі. |
|
III-в.п. палку вниз, ноги на ширині плеч 1-нахил тулуба вперед, палку вперед 2-вниз 3-палку вперед 4-в.п. |
3-4р |
Ноги в колінах не згинати, руки прямі. Виконувати під рахунок вчителя. |
|
IV-в.п. палку перед груддю ноги на ширині плеч 1-поворот тулуба вліво 2-в.п. 3-поворот тулуба на право 4-в.п. |
3-4р |
При виконанні повороту ноги не відривати від підлоги, спина пряма. |
|
V-в.п. палку вгору ноги на ширині плеч 1-поворот тулуба наліво з палкою вгору 2-в.п. 3-поворот тулуба направо з палкою вгору 4-в.п. |
3-4р |
При виконанні повороту ноги не відривати від підлоги, спина пряма. |
|
VI-в.п. палка в ліктьових суглобах ззаду, ноги на ширині плеч. 1-нахил тулуба вліво 2-в.п. 3-нахил тулуба в право 4-в.п. 5-нахил тулуба вперед 6-в.п. 7-нахил тулуба назад 8-в.п. |
3-4раза |
Виконувати під рахунок вчителя. |
Основна частина (20-25 хв)
|
|||
1. |
Підготовчі вправи: -сидячи на підлозі, нахил вперед
-з упору присівши, перекат назад в групування , повернутися в вихідне положення ( упор присівши) |
3-4р
3-4р |
Лобом доторкнутися до колін, ноги разом
Не розгортатися, підборіддя притиснуте до грудей, спина округла. |
2. |
Акробатичні вправи, акробатична зв’язка -перекид вперед
-перекид назад
-Стійка на лопатках з положення лежачи на спині.
-«міст» з положення лежачи з підстраховкою
-перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, міст. |
2-3р
2-3р
2-3р
1-2р
1 р |
Слідкувати за технікою виконання, голова учня не торкається підлоги, поштовх ногами направлений був би направлений не вперед , а вгору. Нахилити голову, торкатися підборіддям грудей.
З упору присівши згрупуватися та виконати перекид назад на лопатки, швидко підставити руки на рівень голови, долонями на підлогу, та спираючись на них перевернутися через голову та прийти в упор присівши. Слідкувати за технікою виконання. Необхідно до кінця зберігати округлене тіло та закінчувати перекид з групуванням в упор присівши
Ноги прямі, разом не роз’єднанні, носки стопи тягнемо догори. Слідкувати за правильністю виконання.
Дугообразне, максимально прогнуте положення спиною до опорної площини з упором ногами і руками. Відстань між ногами і руками як можна менша. Слідкувати за технікою виконання. Страхуючий підтримує двома руками за спину. Виконати вправи послідовно один за одним. Слідкувати за правильністю виконання. |
|
Заключна частина (5-8 хв)
|
||
1.
|
Гра «Цуцик»
|
3 хв
|
В залі намалювати крейдою кола під кількість учасників. В колах стоять по одному гравцю. Один учень - цуцик. Він намагається зловити м’яч, який кидають гравці один одному. Якщо зловив, то стає на місце гравця, який не зловив і гра продовжується. |
2. |
Гра « Свій номер»
|
3 хв |
Учні стають у коло і розраховуються по порядку. Один учасник виходить з м’ячем у центр кола, називає номер гравця, підкидає м’яч вгору і швидко повертається на своє місце. Учасник, номер якого назвали, ловить м’яч і гра продовжується. |
2. |
Шикування. Підведення підсумків уроку.
|
2хв.
|
В одну шеренгу.
.
|