Урок. Тема. Складання і розв'язування задач за малюнками.

Про матеріал
Мета. Продовжити роботу над формуванням поняття «задача». Закріпити знання учнів про структурні елементи задачі . Вчити розв’язувати задачі на основі аналізу життєвих ситуацій за малюнками. Вправляти учнів у каліграфічному написанні цифр; Розвивати спостережливість, пам’ять, мислення, математичне мовлення, кмітливість; Виховувати любов до навчальної праці, цікавість до знань, дружні стосунки.
Перегляд файлу

Тема. Складання і розв'язування задач за малюнками.

Мета. Продовжити роботу над формуванням поняття «задача». Закріпити знання учнів про структурні елементи задачі . Вчити розв’язувати задачі на основі аналізу життєвих ситуацій за малюнками. Вправляти учнів у каліграфічному написанні цифр;

Розвивати спостережливість, пам’ять, мислення, математичне мовлення, кмітливість;

Виховувати любов до навчальної праці, цікавість до знань, дружні стосунки.

Обладнання: каса цифр, букв, предметні малюнки, сніжинки (витинанки)

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок –

Починається урок.

В казку вирушим сьогодні,

Перешкоди всі пройдем.

А хто буде сумувати –

Із собою не візьмем.

  1. Повідомлення теми уроку

А щоб потрапити у світ казки чарівної, потрібно активно працювати на уроці: рахувати, додавати, віднімати і складати задачі за малюнками

  1. Актуалізація опорних знань

а) Дидактично – пазлова гра « Склади слово»

Якщо ви правильно вирахуєте приклади і розташуєте цифри у порядку зростання, то вийде слово

1 +1      7 + 3    8 – 0    10 – 5

  З             А        М          И

2,  5, 8, 10

Молодці! Правильно виконали приклади. У нас вийшло слово ЗИМА.

б) Усний рахунок « Гра в сніжки»

Стаємо в коло. Кидаємо кульку в руки товаришу називаючи склад числа 10, 8. Наступне число до числа 7,  попереднє число до числа  5, яке число на 1 більше від числа 6? 

в) Каліграфічна  хвилинка

«Гра» Заблукало число»

Щоб почати писати, потрібно числову доріжку розгадати 

1 *  3 4 5 * 7 8  * 10 ( вставили  2, 6, 9)

Написання ряду чисел від 1 до 10

Спочатку зробимо пальчикову зарядку:

Пальчик, пальчик, де ти був?

Я з цим братом в ліс ходив.

А з цим братом борщ варив.

А з цим кашки скуштував.

А з найменшим заспівав.

Обміняйтеся зошитами. Виберіть найкращу цифру і намалюйте їй на голові сніжинку.

  1. Розвиток знань учнів.

Пригадайте  з яких структурних елементів складається задача?

(Умова, запитання, розв’язання, відповідь)

а)Складання задачі за малюнком( усно) на екрані слайд

б) Руханка

 5.Закріплення вивченого матеріалу

а) Робота з підручником

б) Робота в зошиті

в) Робота з геометричним матеріалом

г) Гра « Так чи ні»

- 5 пальців на руці? ( так)

- 2 вогники у світлофора? (ні)

- Тиждень має 7 днів? ( так)

- У трикутника 4 сторони ( ні)

Ці сніжинки – веселинки не сидять без діла, а відрізок ось такий, ви накресліть вміло. Накреслити відрізок на 8 см

  1. Рефлексія

Молодці! Ви сьогодні справжні – чарівниці, бо дуже багато працювали на уроці. Яке завдання для вас було цікаве на уроці?. А яке було найважче?

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку