Урок: Тема уроку: Значення сфери послуг у господарстві країни. Структура сфери послуг. Географія освітніх, медичних та культурних послуг.

Про матеріал
Мета уроку: надання учням знань з суспільно-географічних досліджень сфери обслуговування та формування навичок практичної діяльності зі збору первинної інформації, її представлення та аналізу, визначення складових територіальної організації і рівня обслуговування населення послугами окремих галузей та рівня розвитку сфери обслуговування в цілому.
Перегляд файлу

Тема уроку: Значення сфери послуг у господарстві країни. Структура сфери послуг. Географія освітніх, медичних та культурних послуг.

Мета уроку: надання учням знань з суспільно-географічних досліджень сфери обслуговування та формування навичок практичної діяльності

зі збору первинної інформації, її представлення та аналізу, визначення складових територіальної організації і рівня обслуговування населення послугами окремих галузей та рівня розвитку сфери обслуговування в цілому.

Обладнання: карта України, підручники, мовні картки, ММ презентація.

Тип уроку: формування нових знань.

Хід уроку:

І. Організаційний момент. Установка на позитивний настрій. Мовна зарядка.

Вправа «Подивимося в очі один одному»

Станьте рівно, руки внизу, долонями вгору. Уявіть над головою сонце, повільно підніміть руки до сонця, попросіть сили, енергії, тепла, здоров’я. Опустіть руки. Подякуйте. Поверніться один до одного, доторкніться долонями, подивіться в очі і подаруйте одне одному теплий і добрий погляд. Хай у ньому світиться щирість і людяність. Посміхніться.

Мовна зарядка.

 Який тепер урок?

 Що вивчає географія?

ІІ. Актуалізація опорних знань

Якими чинниками характеризується робота різних видів транспорту?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Пригадайте, які галузі господарства належать до третинного сектору екогоміки?

IV. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу.

Трети́нний се́ктор еконо́міки або сфера послуг — один із трьох секторів економіки в рамках гіпотези трьох секторів, який включає економічну діяльність, пов'язану з послугами.

 

Поняття послуг охоплює всі види діяльності, що не завершуються виробництвом продукту, але сприяють процесу виробництва, покращуючи продуктивність. До послуг належить фінансова і банкова діяльність, транспорт, оптова і роздрібна торгівля, страхування, інформаційна галузь, медицина, освіта та індустрія розваг тощо.

Сфéра пóслуг — частина економіки, яка включає всі види комерційних послуг. Саме сфера послуг складає в економічно розвинутих країнах основну частину економіки (більше 50 %). Рештою частин економіки заведено вважати промисловість і сільське господарство.

Структура сфери послуг

Сфера послуг включає всі види комерційних дій одних людей (установ) на користь інших. Працюючих у сфері послуг називають обслуговуючим персоналом. До послуг належить чимало видів діяльності:

зв’язок

транспорт (вантажний і пасажирський)

торгівля (гуртова та роздрібна)

фінансова діяльність

наука, освіта, культура

інформаційна галузь

охорона здоров’я, фізкультура і спорт

туризм, індустрія розваг

шоу-бізнес

житлово-комунальне господарство

соціальне обслуговування

охоронні послуги

апарат управління

армія, органи безпеки

      Для нормального функціонування сфери послуг створена спеціальна система служб та споруд – інфраструктура: виробнича та соціальна. Саме від рівня її розвитку перш за все залежить рівень надання послуг. За напрямом діяльності установ послуги можна об’єднати у кілька груп:

  • соціально- побутові
  • лікувально­ оздоровчі

  • культурно­освітні

Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=jTWryZ8fDww

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Виконати вправу: https://learningapps.org/view10396328

VI. Підсумок уроку. Рефлексія. Оцінювання.

«Закінчи речення»

Виконання такої вправи дозволить кожному учню зробити самоаналіз своєї роботи, зрозуміти значення уроку та набутих знань.

Принцип: Попередньо підготуйте картки з  незакінченими фразами та наприкінці уроку запропонуйте учням дописати речення, виражаючи власні думки.

сьогодні я дізнався…

мені було цікаво…

мені було важко опрацьовувати...

я виконував завдання...

я зрозумів, що…

теперь я можу…

я відчув, що…

я навчився…

у мене вийшло…

я спробую...

VII. Домашнє завдання: опрацювати відповідний параграф підручника.

docx
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 травня
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку