ТЕМА:Встановлення зв'язку слів у реченні. Складання речень за поданими схемами
МЕТА:закріпити вміння учнів визначати основу речення та встановлювати зв'язки між словами в реченні; розвивати вміння поширювати речення словами і словосполученнями, складати речення за поданими схемами; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати культуру писемного мовлення.
С. ОЛЕКСАНДРІВКА
Відкритий урок з української мови у 4 – А класі на тему:
Встановлення зв'язку слів у реченні. Складання речень за поданими схемами
Проведено 11 жовтня 20017 р.
Старший вчитель
Педоренко Марія Михайлівна
ТЕМА: Встановлення зв'язку слів у реченні. Складання речень за поданими схемами
МЕТА: закріпити вміння учнів визначати основу речення та встановлювати зв'язки між словами в реченні; розвивати вміння поширювати речення словами і словосполученнями, складати речення за поданими схемами; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати культуру писемного мовлення.
ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, телевізор, відео, картки, таблиці, схеми.
ХІД УРОКУ
Фронтальна перевірка звукових моделей, які склали учні до виділених слів
Дд дд до по об ба ач че єн ння
3. Фронтальне опитування
1. Колективна робота. Вправа 58 (с. 32)
Учні читають текст та розмірковують над першим завданням до вправи. (Слід змінити форму слова, поданого у дужках.)
Коментоване списування третього абзацу
—• Прочитайте виразно текст.
Підказочка. Дивись на зразок, поданий у підручнику.
Перевірка виконаної роботи
Висновок. Слова в реченні зв'язують між собою за допомогою питань.
— З поданих слів складіть речення.
Підкресліть словосполучення, в яких слова зв'язані між собою за допомогою закінчень.
Міркуйте так. У словосполученні жовтим листям слова зв'язані за допомогою закінчення -им.
Самостійне читання тексту учнями
Вправа 62 (2), с. 3