Урок "Тематична контрольна робота ("Числівник")"

Про матеріал
Тематична контрольна робота з теми "Числівник" містить різнорівневі завдання з теми
Перегляд файлу

 

 

Контрольна робота з теми «Числівник»

І варіант

І рівень

1. Числівниками є всі слова в рядку

А) десять, десятеро, десятка, десятий;

Б) три, третій, тридцять, триста;

В) двоє, другий, двічі, дванадцять;

Г) п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.

2. У якому рядку всі числівники порядкові?
А) двоє, троє, четверо, п'ятеро;
Б) одна десята, п'ятдесят, п'ятсот, дев'ять;
В) другий, сорок третій, дев'яностий, двісті тридцять сьомий;
Г) двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п'ятдесят вісім.

3. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники.

А) три четвертих, одна друга, половина;

Б) п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих;

В) чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;

Г) дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті.

4. Правильною є відмінкова форма числівника

А) двохстам п'ятдесяти шести;

Б) двомастами п'ятдесятьома шістьома;

В) двохсот п'ятидесяти шести;

Г) (у) двохстах п'ятдесятьох шістьох.

5. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в реченні

А) Нарада почалася о чотирнадцятій.

Б) Зустріч призначено на п'ять тридцять.

В) Вистава закінчилася за чверть до дев'ятої.

Г) Зараз за десять третя.

6. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні

А) двоє разів; 

Б) півтори доби;

В) одна третя сторінки; 

Г) дві цілі і одна сьома метра.

ІІ рівень

1. Запишіть слова у два стовпчики: у перший складні прикметники, у другий – порядкові.

Чотиритисячний, чотиридобовий, чотирирічний, чотирьохмільйонний, чотирьохтисячний, дев’яностий, дев’яностоденний, дев’яносторіччя, дев’яносто третій.

  1.                     Утворіть словосполучення, записавши числівники словами та  поставивши іменники в потрібному відмінку:

50 (тонна), 3 (кілограм), 7000 (жінка), 60-ий (автомобіль).

3. Запишіть числівники на позначення часу словами, давши відповідь на питання «Котра година?»: 6.45; 17.10; 21.30, 01.01.

ІІІ рівень

1. Провідміняйте числівник 796 як кількісний і як порядковий.

2. Виконайте морфологічний розбір числівника, вжитого в реченні.

Один баранець пасе тисячу овець.

IV рівень

  1.                    Написати твір на тему: «Улюблені справи на дозвіллі», використовуючи числівники(числівники в тексті підкреслити)

Додаток

 

Схема морфологічного розбору числівника як частини мови

  1.                    Числівник, що означає (кількість чи порядок).
  2.                    Початкова форма (називний відмінок).
  3.                    Група за значенням і граматичними ознаками (кількісний чи порядковий).
  4.                    Розряд за значенням (для кількісних числівників): цілий, збірний, дробовий.
  5.                    Рід, число, відмінок (якщо властиві).
  6.                    Який за будовою (простий, складний чи складений).
  7.                    Синтаксична роль (підмет, присудок, означення, додаток, обставина)

 

Контрольна робота з теми «Числівник»

ІІ варіант

І рівень

1. Числівниками є всі слова в рядку

А)три, третій, третина, троє;

Б) десять, десяток, десятеро, десята;

В) семеро, сімка, сьомий, сім;

Г)два, двійко, двоє,  другий.

2. У якому рядку всі числівники кількісні?

А) сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний;

Б) сто, двадцять, тридцять,сорок;

В)двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п'ятисотий;

Г) тридцять два, тридцять сотих, тридцять перший, семисот.

3. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник.

А) Будувало дванадцять лицарів Софію.

Б ) Школярики стоять по три, чотири.

В) Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.

Г) У погляді двійко іскрин виграє.

4. Правильною є відмінкова форма числівника

А) ста сімдесяти чотирьом;

Б) ста семидесяти чотирьох;

В) стома сімдесятьма чотирма;

Г) (у) стах сімдесятьох чотирьох.

5. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в рядку

А) десять хвилин на третю;

Б) пів на дванадцяту; 

В) три години п'ять хвилин;

Г) чверть до одинадцятої.

6. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні

А)три професора; В) півтораста гривень;
Б) п'ятеро друзів; Г) півтора аркуша.

ІІ рівень
1. Запишіть слова у два стовпчики: у перший складні прикметники, у другий – порядкові.

П’ятитисячний, п’ятидобовий, п’ятирічний, трьохмільйонний, трьохтисячний, шестисотий, вісімдесятиденний, вісімдесятиріччя, вісімсот третій.

  1.                     Утворіть словосполучення, записавши числівники словами та  поставивши іменники в потрібному відмінку:
  1. (олівець), 5/7 (гектар), 7-еро( козеня), 150 ( школа).
  1.                     Запишіть числівники на позначення часу словами, давши відповідь на питання « О котрій годині?»: 02.15, 08.00, 09.30, 07.50.

 

ІІІ рівень

1. Провідміняйте числівник 845 як кількісний і як порядковий.

2. Виконайте морфологічний розбір числівника, вжитого в реченні.

Сімсот соколят на одній подушці сплять.

IV рівень

  1.                    Написати твір на тему: «Людина, на яку я хочу бути схожим(-ою)», використовуючи числівники (числівники в тексті підкреслити)

 

Додаток

Схема морфологічного розбору числівника як частини мови

  1. Числівник, що означає (кількість чи порядок).
  2. Початкова форма (називний відмінок).
  3. Група за значенням і граматичними ознаками (кількісний чи порядковий).
  4. Розряд за значенням (для кількісних числівників): цілий, збірний, дробовий.
  5. Рід, число, відмінок (якщо властиві).
  6. Який за будовою (простий, складний чи складений).
  7. Синтаксична роль (підмет, присудок, означення, додаток, обставина)

 

doc
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
2713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку