Урок-тенінг з геометрії в 9 класі "Розвязування трикутників"

Про матеріал
Розробка даного уроку -тренінгу допоможе вчителю узагальнити, систематизувати знання та вміння учнів із теми, перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок – тренінг з геометрії в 9 класі на тему

«Розв`язування трикутників»

Мета: узагальнити, систематизувати знання та вміння учнів із теми, перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок.

Тип уроку:узагальнення і систематизація знань.

Форма проведення:урок-тренінг

Обладнання та наочності: комп`ютер, малюнки «озерце», «море», розрізні рибки, аркуші паперу А-4, картки, маркери, скоч.

                              Людина лише там чогось домагається,

                                   де вона сама вірить у свої сили.

                                                                                                 Л. Феєрбах.

Хід тренінгу

І Вступна частина

  1. Учитель повідомляє тему і мету уроку.
  2. Обговорюємо вислів.
  3. Очікування «Море».

Учні пишуть на стікерах-рибках (рибки пронумеровані) свої очікування від тренінгу, кріплять їх на дошці де намальовано «озерце», в кінці  тренінгу, якщо очікування справдилися переміщують їх в «море».

ІІ. Основна частина.

  1. Перевірка теоретичних знань

Попередньо клас поділений на три групи, кожна з яких  повинна дома підготувати слайди:

  1.     Теорема косинусів.
  2.     Теорема синусів.
  3.     Формули для знаходження  площі трикутників.
  1. Гра «Треба попробувати»

Учитель пропонує учням, по бажанню (хто повірив у свої сили), вийти пограти в гру. За малюнком знайти площу трикутника:

  1. Робота в групах

Клас ділиться на дві групи за парними і непарними числами.

Розв`язання задач:

  1.     На теорему косинусів та радіус вписаного кола

А) Дві сторони трикутника дорівнюють 1 см і  √2 см, кут між ними 45. Знайдіть третю сторону трикутника.

Б) Знайдіть радіус кола вписаного в трикутник зі сторонами 3 см, 6 см, 5 см.

   2) На теорему синусів та радіус описаного кола

А) У трикутнику проти сторони 8 см лежить кут 30. Обчисліть довжину сторони, що лежить проти кута 60, цього трикутника

       Б) Знайдіть радіус кола описаного навколо трикутника зі сторонами 15см, 13см, 4см.

4. Рухавка: «Людина-цифра»

Вчитель називає цифри від 1-9, учасники за допомогою тіла показують їх в будь-якому положенні сидячі стоячі. Потім учитель називає двозначні цифри, учасники показують їх в парах.

Представник кожної групи пояснює розв`язування задач.

5.Бесіда

Ми розв`язали задачі на застосування формул суто розрахункові, але є задачі прикладного змісту де потрібно знайти недоступну відстань на місцевості, використовуючи такий прилад – дальномір, за допомогою астролябії -  можна знайти кут між недоступними точками, а можна застосувати свої теоретичні знання для знаходження невідомих елементів.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Вправа «Зворотній зв`язок».

Продовжіть фразу: «Сьогодні на тренінгу…»

Хто вважає, що можна свої знання відправити у відкрите плавання задач то перенесіть свою рибку з «озера» в «море» -  по черзі зачитавши свої очікування.

  1. Вправа «Побажання».

Кожен подумайте, що ви могли б побажати своїм однокласникам і по черзі озвучте.

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
19 серпня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку