Урок теоритичного навчання з манікюрної справи на тему: "Технологія виконання європейського манікюру"

Про матеріал
формувати в учнів знання про європейський манікюр; ознайомити з різними видами європейського манікюру та технологією виконання; розглянути переваги та недоліки європейського манікюру
Перегляд файлу

 

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Жмеринське вище професійне училище»

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

відкритого уроку

з теоретичного навчання

Бондар Людмила Володимирівна

 

Жмеринка  – 2017

 

Тема програми: Сучасні  технології виконання манікюру.

навчальна:

-     формувати в учнів знання про європейський манікюр;

-     ознайомити з різними видами європейського манікюру та технологією виконання;

-     розглянути переваги та недоліки європейського манікюру  розвивальна:

-     розвивати творчу активність, особистість кожного учня та пізнавальні інтереси;

-     формувати допитливість, уважність, спостережливість;

-     сприяти розвитку професійного інтересу;

-     формувати вміння учнів самостійно працювати з літературою, аналізувати, робити висновки.

виховна:

-     виховувати етичні взаємовідносини в навчальному колективі (доброзичливості, взаємодопомоги), почуття відповідальності та вміння співпрацювати;

-     виховувати спостережливість та допитливість, відповідальне ставлення до професії.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу Комплексно  методичне забезпечення:

а) матеріально-технічне забезпечення: мультимедійний проектор, ноутбук;

б) дидактичне забезпечення: презентація до уроку, опорний конспект, кросворд, бланк успішності.

Міжпредметні зв`язки: матеріалознавство; санітарія та гігієна праці; охорона праці; професійно-практична підготовка з професії «Манікюрник».

Хід уроку

І. Організаційний момент .                                                                                             Привітання                                                                                                   

Добрий день, шановні гості! Добрий день, дівчата! Сьогодні у нас дещо незвичайний урок — відкритий урок. А відкритий називається тому, що як ви бачите, до нас завітали викладачі нашого закладу.

ІІ. Актуалізація опорних знань 

Ми повинні повторити пройдений матеріал пропоную вам дати відповідь на такі питання:

Усне фронтальне опитування 

1.     Які захворювання можна передати через інструмент?  (грибок)

2.     Що таке стерилізація ? (повне знешкодження мікробів)

3.     Які вірусні інфекції найнебезпечніші при виконанні манікюру? (Гепатит, СНІД.)

4.     Як часто потрібно стерилізувати інструмент? (після кожного клієнта)

5.     Які визнаєте види пилочок? 

Учням дається  бланк успішності                                                                                             

1. Виконується Графічний диктант «Так-ні».(додаток 1)

ІІІ. Повідомлення мети і теми уроку.                                                                                        

Мотивація навчання 

Подивившись на руки людини, багато чого можна сказати про неї вказати, її вік, чим вона займається. Жінка, яка не доглядає за своїми руками, завжди програє, бо її образ не є завершеним. Потрібно пам`ятати фразу: «Справжня жінка, до кінчиків нігтів».   Красиві і доглянуті руки і нігті – це естетично, гігієнічно і, звичайно, красиво. Жіночі руки завжди повинні бути красивими, ніжними і доглянутими. І європейський не обрізний манікюр, який є одним із найпопулярніших видів манікюру завдяки своїй простоті, швидкості виконання та безпечності, допоможе нам у цьому.

ІV. Вивчення нового матеріалу за планом :  

1.     Історія європейського манікюру.

2.     Види європейського манікюру.

3.     Виконання «сухого» та «мокрого» манікюру у технологічній послідовності.

4.     Гарячий манікюр, його особливості.

5.     Переваги та недоліки європейського манікюру.

- Показ відео по темі

5.Закріплення вивченого матеріалу : 

Запитання: 

1.  Скажіть, будь-ласка, які переваги та недоліки є в проведенні європейського манікюру?                                                                                                                                                  

2.  Робота учнів з опорним конспектом ( додаток №3).

Які види європейського манікюру ви знаєте? (сухий, мокрий, гарячий).                          

3. Використання методів 1. Асоціативний кущ.

З чим у вас асоціюється європейський манікюр? 

2. Метод «Прес». Метод має такі структурні етапи:

1. Позиція

Висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваша точка зору. 

Почніть так: «Я вважаю, що...».

2. Обґрунтування

Поясніть, чому ви так вважаєте, на чому ґрунтуються ваші докази  Почніть зі слів: «Оскільки...».

3. Приклад

Наведіть факти, дані, інформацію, що аргументують, доводять, підсилюють вашу позицію, демонструють вашу правоту.

4. Висновки

Узагальніть свою думку, зробіть висновок, ще раз переконливо й чітко висловіть власну позицію. Почніть так: «Отже, я вважаю...».

а) Який, з вивчених видів манікюру, є безпечним, і чому?

1.Я вважаю, що …                                                                                                                        

2. Оскільки…                                                                                                               

3.Наприклад…                                                                                                                              

4. Отже…

     б) Якому із видів європейського манікюру ви надаєте перевагу і чому?

1.Я вважаю, що …                                                                                                                        

2. Оскільки…                                                                                                               

3.Наприклад…                                                                                                                              

4. Отже…

1. Тестові завдання на встановлення відповідності.(Додаток 2)

    Установіть відповідність між інструментами та їх призначенням (роздаткова картка)

    Установіть послідовність виконання класичного манікюру: Установіть відповідність між поняттям та їх визначенням:

6.Підведення підсумків  Оцінювання знань учнів. 7.Домашннє  завдання.  

üОпрацювати матеріал у опорних конспектах.

üПідготувати повідомлення –презентацію з теми : «Френч манікюр». 

pdf
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
1621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку