Урок "Тепер ти можеш…"

Про матеріал
Повторити та закріпити лексичний матеріал теми. Закріпити вживання питальних структур “What is this/that?”, «Is it a…?”, “Where is …?” та відповідей “This/that is a …”, “Yes, it is/No, it is not”. Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Повторити та закріпити знання числівників. Практикувати у читанні. Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати культуру мовлення.
Перегляд файлу

Предмет: Англійська мова

Клас: 2

Тема: Тепер ти можеш…

Мета: Повторити та закріпити лексичний матеріал теми. Закріпити вживання питальних структур “What is this/that?”, «Is it a…?”, “Where is …?” та відповідей  “This/that is a …”, “Yes, it is/No, it is not”. Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Повторити та закріпити знання числівників. Практикувати у читанні. Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати культуру мовлення.

Обладнання: підручники, робочі зошити, картки для самостійної роботи (№ 1, 2, 3, 4), іграшка, тематичні картки “Моя школа».

Тип уроку: закріплення знань, вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.

  1. Привітання

T: Stand up, please! Hello!

Ps: Hello!

T: How are you?

Ps: Fine, thank you.

T: Sit down, please.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми з вами повторимо все, що є у розділі «Моя школа». Ви будете розігрувати діалоги та грати в ігри, читати та писати. Також ми повторимо вірш та скоромовки вивчені на попередніх уроках.

Let’s start our lesson.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.
    1. Гра «Слова»/The game “Words”

Учитель нагадує  слово та кидає іграшку. Учень ловить її та називає слово англійською.

  1. Гра «Бінго!»/ The game “Bingo!”

Перед початком гри вчитель показує картки з числами 0-10 (картки № 1), називає їх. Учні хором повторюють. Двоє з них самостійно рахують в голос.

Учні отримують картки № 2. Вчитель пояснює завдання, потім бере по одній картці з числами (картки № 1) у будь-якому порядку і називає їх, не показуючи. Якщо це число є на картці учня, він повинен викреслити його. Перемагає той хто викреслив усі числа. Учень має викрикнути: «Віngo!»

 

Card 1

4

10

1

0

2

6

 

        

Card 2

10

3

7

8

2

5

 

Card 3

7

1

9

4

0

2

 

Card 4

3

7

5

8

1

10

 

Card 5

2

6

7

9

1

5

 

Card 6

2

10

0

8

4

6

 

Card 7

5

3

9

1

7

6

 

Card 8

0

3

7

9

10

2

 

Card 9

7

1

9

2

6

4

 

Card 10

1

9

5

7

3

6

 

Card 11

8

2

9

6

7

0

 

ІІІ. Основна частина уроку.

  1. Тренування у вимові звуків.

Т: Зараз ми з вами потренуємося правильно вимовляти англійські звуки. Давайте промовимо вірш-скоромовку.

Учитель повторює слова вірша по одному рядочку, учні повторюють.  Потім діти хором розповідають вірш-скоромовку  Why do you cry, Willi”

 

Why do you cry, Willi?

Why do you cry?

Why, Willi, why, Willi,

Why, Willi, why?

 

  1. Навчання читання. Раіr work.

Гра «Складіть слова»/The game «Make up words”

Кожен учень отримує набір карток № 3, з яких має утворити складні слова.  Пари, що впоралися із завданням, мають вигукнути: «Віngo!»  По закінченню роботи учні ланцюжком читають складені слова.

 

pencil

case

book

case

book

shelf

copy

book

class

room

black

board

pencil

case

book

case

book

shelf

copy

book

class

room

black

board

 

  1. Гра «Продовж»/ Game «Continue». Group work.

Клас поділяється на дві групи. Учитель називає перший рядок вірша. Групи мають продовжити куплет вірша.

  1. Фізкультхвилинка.

Учитель вимовляє рядки вірша та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконують необхідні дії.

  1. Гра «Знайди слова»/The “Find and mach”.

Учні знаходять слова, називають їх та сполучають з малюнком.

 

wwwtablewwrulerwwbookwwcomputerwwpenwww

 

  1. Аудіювання.

Учні отримують картки (№ 4) для самостійної роботи. Учитель читає кожне речення двічі, учні уважно слухають та виконують завдання на картках. По закінченню роботи учні обмінюються картками для перевірки.

 

Т: The ball is on the table.

Т: The pencil  is under the chair.

Т: The book  is in the bag.

Т: The CD-player  is on the chair.

Т: The copybook  is on the shelf.

Т: The ruler  is under the table.

 

  1. Додатково

Гра «Запитання – відповідь»/ The game “Questions – answers”

(підручник р.51, ех. 4)

 

IV. Заключна частина уроку.

 

  1. Підсумок уроку.

Продовжіть речення: «Сьогодні ми навчилися…»

 

  1. Домашнє завдання.

Робота в зошиті (р. 26, ех. 2),повторити ЛО.

 

  1. Вербальне оцінювання.