Предмет: Англійська мова
Клас: 2
Тема: Тепер ти можеш…
Мета: Повторити та закріпити лексичний матеріал теми. Закріпити вживання питальних структур “What is this/that?”, «Is it a…?”, “Where is …?” та відповідей “This/that is a …”, “Yes, it is/No, it is not”. Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Повторити та закріпити знання числівників. Практикувати у читанні. Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати культуру мовлення.
Обладнання: підручники, робочі зошити, картки для самостійної роботи (№ 1, 2, 3, 4), іграшка, тематичні картки “Моя школа».
Тип уроку: закріплення знань, вмінь та навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.
T: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello!
T: How are you?
Ps: Fine, thank you.
T: Sit down, please.
Т: Сьогодні ми з вами повторимо все, що є у розділі «Моя школа». Ви будете розігрувати діалоги та грати в ігри, читати та писати. Також ми повторимо вірш та скоромовки вивчені на попередніх уроках.
Let’s start our lesson.
Учитель нагадує слово та кидає іграшку. Учень ловить її та називає слово англійською.
Перед початком гри вчитель показує картки з числами 0-10 (картки № 1), називає їх. Учні хором повторюють. Двоє з них самостійно рахують в голос.
Учні отримують картки № 2. Вчитель пояснює завдання, потім бере по одній картці з числами (картки № 1) у будь-якому порядку і називає їх, не показуючи. Якщо це число є на картці учня, він повинен викреслити його. Перемагає той хто викреслив усі числа. Учень має викрикнути: «Віngo!»
Card 1 |
||
4 |
10 |
1 |
0 |
2 |
6 |
Card 2 |
||
10 |
3 |
7 |
8 |
2 |
5 |
Card 3 |
||
7 |
1 |
9 |
4 |
0 |
2 |
Card 4 |
||
3 |
7 |
5 |
8 |
1 |
10 |
Card 5 |
||
2 |
6 |
7 |
9 |
1 |
5 |
Card 6 |
||
2 |
10 |
0 |
8 |
4 |
6 |
Card 7 |
||
5 |
3 |
9 |
1 |
7 |
6 |
Card 8 |
||
0 |
3 |
7 |
9 |
10 |
2 |
Card 9 |
||
7 |
1 |
9 |
2 |
6 |
4 |
Card 10 |
||
1 |
9 |
5 |
7 |
3 |
6 |
Card 11 |
||
8 |
2 |
9 |
6 |
7 |
0 |
ІІІ. Основна частина уроку.
Т: Зараз ми з вами потренуємося правильно вимовляти англійські звуки. Давайте промовимо вірш-скоромовку.
Учитель повторює слова вірша по одному рядочку, учні повторюють. Потім діти хором розповідають вірш-скоромовку “Why do you cry, Willi”
Why do you cry, Willi?
Why do you cry?
Why, Willi, why, Willi,
Why, Willi, why?
Гра «Складіть слова»/The game «Make up words”
Кожен учень отримує набір карток № 3, з яких має утворити складні слова. Пари, що впоралися із завданням, мають вигукнути: «Віngo!» По закінченню роботи учні ланцюжком читають складені слова.
pencil |
case |
book |
case |
book |
shelf |
copy |
book |
class |
room |
black |
board |
pencil |
case |
book |
case |
book |
shelf |
copy |
book |
class |
room |
black |
board |
Клас поділяється на дві групи. Учитель називає перший рядок вірша. Групи мають продовжити куплет вірша.
Учитель вимовляє рядки вірша та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконують необхідні дії.
Учні знаходять слова, називають їх та сполучають з малюнком.
wwwtablewwrulerwwbookwwcomputerwwpenwww
Учні отримують картки (№ 4) для самостійної роботи. Учитель читає кожне речення двічі, учні уважно слухають та виконують завдання на картках. По закінченню роботи учні обмінюються картками для перевірки.
Т: The ball is on the table.
Т: The pencil is under the chair.
Т: The book is in the bag.
Т: The CD-player is on the chair.
Т: The copybook is on the shelf.
Т: The ruler is under the table.
Гра «Запитання – відповідь»/ The game “Questions – answers”
(підручник р.51, ех. 4)
IV. Заключна частина уроку.
Продовжіть речення: «Сьогодні ми навчилися…»
Робота в зошиті (р. 26, ех. 2),повторити ЛО.