Збірка ігор для 2-4 класів

Про матеріал

Для розвитку навичок говоріння, читання, повторення і відтренування вивченої лексики.

Перегляд файлу

Похожее изображениеОпис ігор

1. Ігри,  (2-3 кл, можуть бути використані в якості фонетичної зарядки): допомагають формувати і розвивати навички вимови учнів та вміння читання

«Поклич мене» До чого сниться кликати на допомогу уві сні? - Сонник 2021

Обладнання: Картки з транскрипційними знаками.

Мета: Розвивати слухо- вимовні навички

Завдання: Тренування засвоєння знаків транскрипції і фонетичних умінь.

Хід гри: учитель ділить клас на дві команди і пропонує навчаються по черзі вимовляти звуки, які зображені з допомогою транскрипційних знаків на картках. Учасник, який правильно «покликав» картку, отримує її з рук вчителя. Команда, яка зібрала найбільшу кількість карток, виграє.

«Соняшник» соняшник на куточок настрою - Поиск в Google | Clip art, Mario characters,  Fictional characters

Обладнання: Плакат із зображеним на ньому соняшником, у якого на аркушах написані знаки транскрипції (аркуші пронумеровані від 1 до 10), картки зі словами, в яких жирним шрифтом виділено і підкреслено по одній букві.

Мета: Закріпити правила читання, формувати навички вимови. Завдання: Тренування засвоєння знаків транскрипції, читання, фонетичних умінь

Хід гри: Вчитель кладе на першу парту плакат, діти збираються навколо. Учитель показує дітям картку зі словом і голосно читає його. Діти повторюють слово за вчителем, потім називають номер аркуша, на який слід покласти картку.

«Ялинка зелена»

Обладнання: Біла маркерна дошка, маркери 4 кольорів.

Мета: Розвивати навички вимови, навички читання

Завдання: тренування читання вивченої лексики, вживання і розпізнавання знаків транскрипції

Вимірюємо довжини відрізків. НУШХід гри: Малюємо на дошці зелену ялинку, на ній різнокольорові кулі, в кожному кулі - транскрипційний знак. Збоку чорним маркером з двох сторін пишемо знайомі дітям слова. Учасників ділимо на дві команди. Діти повинні підкреслити слово зі знайомим звуком відповідним кольором кулі маркером і правильно вимовити слово. Виграє команда, яка перша справиться із завданням.

 

 

 

2.2.Ігри , (2-4 кл, на основному етапі уроку): допомагають ознайомити учнів з новим лексичним матеріалом або відтренувати  лексичний матеріал у мовленні

«Шахи»

МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТОбладнання: Шахові фігурки

Мета: Запам'ятовування нових (або тренування раніше вивчених)лексичних одиниць.

Завдання: Розвивати навички й вміння усного мовлення

Хід гри: учитель організовує проведення «шахової гри», попередньо озвучивши і відтренувавши правильну вимову нових слів. Вчитель робить хід», називаючи учню слово, учень повинен назвати слово, протилежне за значенням і тим самим виграти партію (Наприклад, fat-slim, old - new, good - bad). Учень, який правильно назвав слово - антонім, отримує шахову фігурку. Зібрав найбільшу кількість фігурок оголошується «магістром».

«Ланцюжок»

Обладнання: Розрізна азбукаІграшка Bamsic 114/17 Кольоровий ланцюжок №2 у пакеті | Інтернет-магазин  TA-DA

Мета: активізувати лексичний матеріал

Завдання: навчання навичкам письма

Хід гри:

Учитель називає тему гри, наприклад, «Продукти». Клас ділиться на дві чи три команди, кожна команда отримує набір карток з літерами і вибудовується в чергу біля парти, на якій розкладені картки. Вчитель підходить до кожної парти, вибирає і відкладає в бік картку з літерою, з якої починається слово на задану тему. Учні по черзі підходять до столу, вибирають одну картку і кладуть поряд з першою так, щоб вийшло слово по темі. Виграє команда, яка перша впоралася із завданням. Гру можна проводити в кілька турів.

Самый простой и радостный день рождения для детей: гости, пицца и веселье –  Женский журнал                                  «Запроси гостей»

Обладнання: Розрізна азбука

Мета: активізувати лексичний матеріал

Завдання: повторення лексики на тему «Тварини»

Хід гри: Ми запрошуємо в гості друзів з лісової школи.

Діти збирають з букв розрізної азбуки слова на тему «Тварини», кожне написане вірно слово фіксується на дошці. Потрібно запросити якомога більше гостей.

«Полювання»

Розмальовка Мисливець і пес на зимовому полюванні | Розмальовки для дітей  друк онлайнОбладнання: Картинки із зображеннями тварин, аркуші паперу, маркери.

Мета: активізувати лексичний матеріал

Завдання: повторення лексики на тему «Тварини»

Хід гри:

На дошці картки з зображеннями тварин

Викликаються два «мисливця», по команді «відкривають вогонь» - пишуть на аркушах назви тварин, яких вони хочуть «застрелити». Написавши слово, «охотник» показує слово класу, і діти кажуть «потрапив», якщо слово написано правильно, і «повз», якщо в слові допущено помилку. «Застрелена» видобуток знімається з дошки. Після двох промахів «мисливець» поступається своє місце іншому учневі.

На ринок, на ринок поїдемо ми - Караоке для дітей - Дитячі пісні  українською мовою - YouTube            «Йдемо на ринок»

структура, цілі та завдання гри ті ж, що і в «полюванні», але тематика інша -«продукти».

 

2.3.Ігри, (2-4 кл, на основному етапі уроку): що допомагають активізувати граматичний матеріал у мовленні і відтренувати навик конструювання пропозицій

                                                              «Шпигунське послання»

Обладнання: «Шпигунські листи» в конвертах або презентація  «шпигунськШпигунський День Народження — Знайка Клуб Активных родителейого мікрофільму».

Мета: Тренувати навички граматичного конструювання пропозицій

Завдання: Відновлення пропозиції з використанням правильного порядку слів

Хід гри:

Учні діляться на дві або три команди і одержують два або три конверти з «зашифрованими листами», що містять пропозиції, у яких порушений порядок слів. Діти, спираючись на вивчений граматичний матеріал, відновлюють пропозиції. Можна виключити елемент змагання і запропонувати дітям розшифрувати «шпигунську мікроплівку», яка демонструється на маркерної дошки у вигляді слайдів.

«Піжмурки»

Обладнання: М'які іграшки

✓ Про що думала Марійка — казка Василь Сухомлинський | Читати на Дерево  КазокМета: Тренувати навички граматичного конструювання речень.

Завдання: Складання запитальних пропозицій.

Хід гри:

Вчитель демонструє дітям 5 -6 м'яких іграшкових тваринок. Учень виходить до дошки, вчитель допомагає йому вибрати і заховати в непрозорий пакет одну з іграшок. Грає весь клас. Учні піднімають руки і задають провідному учневі загальні питання, вивчені раніше, ведучий відповідає «так» або «ні». Наприклад: Can you skip? - No, I can't

Are you red? - Yes, I am

Are you a fox? - Yes, I am.

Хто вгадав тварину стає ведучим.

«Розсіяний Вінні-Пух»

Обладнання: М'які іграшки

Мета: Тренувати навички граматичного конструювання речень.

Завдання: Складання негативних і позитивних пропозицій

Як намалювати Вінні-Пуха :: Уроки малювання для дітейХід гри:

У гості до дітей приходить Вінні - Пух і починає розповідь про своїх друзів, але все плутає. Діти повинні поправляти розсіяного гостя. Наприклад:

Вінні:- I have got a friend. His name is Piglet. He likes honey.

Діти: - No, he isn't. He likes cabbage and milk.

 

Підсумки:

Найбільш ефективно застосовувати ігрові форми роботи в початкових класах. Такі ігри є доступним, наглядним, творчим і змістовним педагогічним прийомом, що сприяє як мотивації учнів до вивчення іноземної мови, так і створення іншомовної комунікативної атмосфери на уроці, що сприяє підвищенню ефективності і якості освітнього процесу. Використання ігор на уроці англійської мови виховує в учнів почуття причетності іншої культури, допомагає розвивати пам'ять, мислення, уяву, толерантність, почуття товариства, комунікативні навички та вміння учнів.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку