Урок "Територія. Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна»"

Про матеріал
Тема. Територія. Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна» Очікувані результати навчальних досягнень здобувачів освіти: працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя; Мета: формування ключових компетентностей: загальнокультурної,інформаційної, міжпредметної естетичної та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, формування креативних , комунікативних якостей особистості учня , здатність аналізувати свою практичну роботу, виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу. Урок взято з вільного доступу в інтернеті. Автора не вказано.
Перегляд файлу

    Тема.  Територія. Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна»

    Очікувані  результати навчальних досягнень здобувачів освіти: 

   працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних           прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;

здійснює розмічання ліній на папері і картоні;

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій;

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;

Мета:  формування ключових компетентностей: загальнокультурної,інформаційної, міжпредметної естетичної  та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими,  формування креативних , комунікативних якостей  особистості учня , здатність  аналізувати свою практичну роботу,  виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

Обладнання для учнів:  Маленький трудівничок : альбом-посібник з  дизайну і технологій.  2 клас / Л.Роговська. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019.- 96 с.;      аркуш двостороннього картону (синього кольору),клей, ножиці,лінійка,олівець, серветка, банка (1л) .

Обладнання для вчителя:  зразок готового виробу , ТЗН.

 Відео «Підводний світ» https://www.youtube.com/watch?v=121V0wby3c4

 

 

Види діяльності на уроці

      1. Емоційне налаштування

         Вправа « Чарівна  рибка»

З допомогою конструктора LEGO та фото-зразка  пропоную  учням  скласти рибку .

E:\загрузки\bbc8b3e347c65861cd2a8457b5f006c6.jpg

Джерело:https://www.pinterest.com/pin/858428378946856203/?lp=true

               2.Мотивація навчальної діяльності

       Перегляд відео «Підводний світ»

               3.Повідомлення теми і мети  уроку

      Сьогодні ми будемо виготовляти  міні акваріум  з кольорового паперу.  Для     цього у нас в альбомах вже є все необхідне. Послідовність виконання    можемо бачити на ст.28, а матеріали для виготовлення на ст.25.

                4 .Засвоєння нових знань

  Аналіз та поетапне виготовлення виробу вчителем.

                6.Виконання практичної роботи

                7.Інструктаж з ТБ при  роботі з ножицями та клеєм

 

C:\Users\ЛИЛЯ\Desktop\56666.png

        8. Вправа для оченят

Очі щільно ми закрили —

Це один, два, три, чотири.

Потім ширше розкриваєм,

Вдалині щось роглядаєм.

І поки ми розглядали —

До шести порахували.

Щоб очі наші відпочили,

Робим це разів чотири.

Джерело :http://schoolplusnet.com/art/Fzkulthvilinki-ta-ruhavki-na-urots/

 

                  9.Продовження виконання практичної роботи

                  10.Демонстрація виробів(фотосесія)

        11.Рефлексія

  1. Сьогодні я дізнався …
  2. На уроці я навчився …
  3. Мені було важко …
  4. Мені було незрозуміло …
  5. Тепер я знаю, що …
  6. Мене здивувало …
  7. Я б хотів дізнатися, чому …
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 жовтня 2022
Переглядів
2201
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку