Тема. Територія. Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна»
Очікувані результати навчальних досягнень здобувачів освіти:
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;
здійснює розмічання ліній на папері і картоні;
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;
з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій;
дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;
Мета: формування ключових компетентностей: загальнокультурної,інформаційної, міжпредметної естетичної та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, формування креативних , комунікативних якостей особистості учня , здатність аналізувати свою практичну роботу, виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.
Обладнання для учнів: Маленький трудівничок : альбом-посібник з дизайну і технологій. 2 клас / Л.Роговська. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019.- 96 с.; аркуш двостороннього картону (синього кольору),клей, ножиці,лінійка,олівець, серветка, банка (1л) .
Обладнання для вчителя: зразок готового виробу , ТЗН.
Відео «Підводний світ» https://www.youtube.com/watch?v=121V0wby3c4
Види діяльності на уроці
1. Емоційне налаштування
Вправа « Чарівна рибка»
З допомогою конструктора LEGO та фото-зразка пропоную учням скласти рибку .
Джерело:https://www.pinterest.com/pin/858428378946856203/?lp=true
2.Мотивація навчальної діяльності
Перегляд відео «Підводний світ»
3.Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми будемо виготовляти міні акваріум з кольорового паперу. Для цього у нас в альбомах вже є все необхідне. Послідовність виконання можемо бачити на ст.28, а матеріали для виготовлення на ст.25.
4 .Засвоєння нових знань
Аналіз та поетапне виготовлення виробу вчителем.
6.Виконання практичної роботи
7.Інструктаж з ТБ при роботі з ножицями та клеєм
8. Вправа для оченят
Очі щільно ми закрили —
Це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось роглядаєм.
І поки ми розглядали —
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотири.
Джерело :http://schoolplusnet.com/art/Fzkulthvilinki-ta-ruhavki-na-urots/
9.Продовження виконання практичної роботи
10.Демонстрація виробів(фотосесія)
11.Рефлексія