Урок "Територія. Як зробити територію комфортною для себе".

Про матеріал
План інтегрованого уроку Я досліджую світ "Як зробити територію комфортною для себе". Передбачено проведення дітьми інтерв'ю з працівниками школи, створення пантбука(книжечки-брошурки) за результатами інтерв'ю. Деякі завдання пантбука містять малюночки-розфарбовки, що особливо цікаве дітям.
Перегляд файлу

ЯДС

Тема місяця: Територія

Тема: Як зробити територію комфортною для себе?

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; заохочувати самостійно опрацьовувати

           матеріал з обраної теми; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення;

           закріплювати правила поведінки в суспільстві, під час роботи в групі; розвивати вміння

          досліджувати, аналізувати, критично оцінювати отриману інформацію; формувати

          вміння висловлювати свою думку в обговоренні питання; створювати умови для

          дружньої співпраці, взаємодопомоги.

Освітні галузі: мовно-літературна; соціальна.

Обладнання: відеоматеріал, картки зі словами, пантбук, словники.

Перебіг  уроку

І. Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку

Діти заходять до класу, вітаються з гостями, сідають за парти, та стільці в них стоять не так, як завжди.

  • Чи зручно вам сидіти за партами?
  • Чому?
  • А що потрібно зробити, щоб сидіти за партою стало зручно?
  • Тобто, потрібно створити комфорт, зручність. А що таке КОМФОРТ?
  • То ж, пропоную сьогодні дослідити що таке комфорт, та як зробити територію комфортною для себе. Дослідимо?

ІІІ. Творчо-пошукова робота.

  1. Робота зі словниками.
  • З  якого словника можна довідатись значення слова КОМФОРТ?

Читання визначення: відчуття задоволення, прийняття оточення,відповідності стану особи до навколишніх умов існування. Це умови життя, перебування, обставини, які забезпечують зручність, затишок, спокій.

Антоніми: дискомфорт, незручність.

  1. Створення асоціативного куща.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Друзі, добрі вчителі, називання на ім’я, цікаві уроки, зручні меблі, світлий клас, тепло, смачний обід, ігри в спортзалі, чистий туалет, здоров’я, взаєморозуміння, довіра, любов, повага, теплі прозорі чесні відносини, безпека, наявність робочого місця, підручники і зошити, зручність, приємне спілкування, радісний настрій, доброзичливість, задоволення.

  1. Об’єднання в групи.
  • Нам не вистачає складових комфорту, запропонуйте, де ще можна довідатись про комфорт? Так, спитати у дорослих за межами нашої класної кімнати. Об’єднаймося для цієї роботи  в групи, щоб зібрати більше інформації. Загляньте під парту і відкріпіть папірець. Об’єднайтесь в групи. Ваша група вирушає в … БІЦ і бере інтерв’ю у …Любов Іванівни…
  1. Інтерв’ювання.
  2. Афішування-презентація виконаних робіт.

Кожна група звітує, у соціативного куща замість малюнків з’являються слова.

  1. Фізхвилинка.

ІV. Закріплення дослідженого.

  1. Створення пантбука.

У групах заповнюють пантбуки.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Ми дослідили, що для створення комфортного середовища, яке нас оточує, потрібні:

Безпека, зручність, приємне спілкування, радісний настрій, доброзичливість, задоволення.

На кожне слово з’являється фрагмент цілісної картини(будинок, диван, діти,усміхнені діти, вчитель, книги і смаколики)

  • Як ви вважаєте, ми відповіли на питання уроку? Дослідили складові комфортного перебування у школі? Продемонструйте свій настрій смайликом.

 

docx
Додав(-ла)
Крат Наталя
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
1307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку