ЯДС
Тема місяця: Територія
Тема: Як зробити територію комфортною для себе?
Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; заохочувати самостійно опрацьовувати
матеріал з обраної теми; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення;
закріплювати правила поведінки в суспільстві, під час роботи в групі; розвивати вміння
досліджувати, аналізувати, критично оцінювати отриману інформацію; формувати
вміння висловлювати свою думку в обговоренні питання; створювати умови для
дружньої співпраці, взаємодопомоги.
Освітні галузі: мовно-літературна; соціальна.
Обладнання: відеоматеріал, картки зі словами, пантбук, словники.
Перебіг уроку
І. Організація класу
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку
Діти заходять до класу, вітаються з гостями, сідають за парти, та стільці в них стоять не так, як завжди.
ІІІ. Творчо-пошукова робота.
Читання визначення: відчуття задоволення, прийняття оточення,відповідності стану особи до навколишніх умов існування. Це умови життя, перебування, обставини, які забезпечують зручність, затишок, спокій.
Антоніми: дискомфорт, незручність.
Друзі, добрі вчителі, називання на ім’я, цікаві уроки, зручні меблі, світлий клас, тепло, смачний обід, ігри в спортзалі, чистий туалет, здоров’я, взаєморозуміння, довіра, любов, повага, теплі прозорі чесні відносини, безпека, наявність робочого місця, підручники і зошити, зручність, приємне спілкування, радісний настрій, доброзичливість, задоволення.
Кожна група звітує, у соціативного куща замість малюнків з’являються слова.
ІV. Закріплення дослідженого.
У групах заповнюють пантбуки.
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
Безпека, зручність, приємне спілкування, радісний настрій, доброзичливість, задоволення.
На кожне слово з’являється фрагмент цілісної картини(будинок, диван, діти,усміхнені діти, вчитель, книги і смаколики)